برنامه یاد بعضی نفرات
 
شنبه 31 فروردین 1392 - 13:47

حرفای نیما مسیحا درسته اما کامل نیست!... آیا می دونید کی این مافیا را درست کرد؟این مافیا کی هستند و اصلا کی وضعیت رو به اینجا رسوند؟ مافیا جریان را به طرف سلیقه ی مردم هدایت می کنند که فروش بیشتر و در نتیجه سوددهی بیشتر براشون داشته باشه در غیراین صورت کارشون منطقی نخواهد بود!پس مشکل سلیقه ی مردمه! سلیقه و مذاق موسیقایی انسان تقریبا مثه سلیقه و مذاق چشایی می مونه هر چی بش بدی کم کم به همون عادت می کنه و از همون خوشش میاد!!اما تقصیره کیه که سلیقه ی مردم به همچین جایی رسیده؟کی توی مدت این چند سال انقدر آشغال و چرت و پرت به خورد مردم به اسم موسیقی داده؟!!!!
مطمئنا متهم ردیف اول «پیشکسوتان» و به اصطلاح همون حرفه ای های این عرصه هستد!!! همونایی که الان هرجا میشینند از وضع حاضر می نالند و ابراز نارضایتی می کنند!! اما چطور؟ شخصی مثل استاد...! که پیشکسوت این عرصه است و نفوذ خاص خودشو داره ،وقتی الان حاضر نمیشه از جوونای با استعداد حمایت کنه و اونا رو به به عرصه ی موسیقی معرفی کنه(چون پول ندارند!) و در مقابل پای آلبوم خواننده های ...معلومه که سطح کیفیت موسیقی تولیدی به همین سطح میرسه و حرفه ای هایی مثل نیما مسیحا ,حامی,مانی و... به حاشیه کشیده میشند!!
آقای ... جز پیش کسوت ها و مدعی های عرصه ی آهنگسازی!! خواننده ی جوانی را به فرهنگسرای ارسباران برای معرفی میاره که تو اجرای زندش 3 بار بعد از زدن قطعه وقتی نوبت خواننده میشه زبونش می گیره بخوانه و بعد هم که با التماس و خواهش آقای... می خوانه با اختلاف 2-3 پرده ای فالش می خوانه!!! چرا؟؟ چون این خواننده ی جوان پیش از اونی که به توانایی سواد و تسلطش در موسیقی از طرف استاد ... توجه بشه ،به پول ،مناسبات خانوادگی و یا هر چیز مسخره ی دیگه ایش توجه شده!
پس قسم اعظمی از این مافیایکه همیشه در ذهن ما چهره هایی شبیه دراکولا دارند! همین اساتید نازنین موسیقی هستند که بنده ی پول و ... شدند!!
با احترام به بزرگانی که هستند و خواهند بود و برازنده ی نام استادی هستند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما