برنامه یاد بعضی نفرات
 
یکشنبه 22 آذر 1394 - 22:17

4. در رابطه با ساخت ملودی هم اگر شما ساخت کلیه ملودی ها را برعهده نگیرید ودستکم در یکی دو تراک از هنر همکاران کاربلد استفاده کنید ، بی شک نتیجه ، بد نخواهد بود.....

5. بپذیرید که اجرای زنده جزء لاینفک کار هر خواننده ی حرفه ایست. بنده شخصا این مساله را نمی پذیرم که شخصی که با افراد صاحب نامی چون فرزاد فرزین ، شهاب اکبری ، روزبه بمانی ، بهروز صفاریان و حتی خواننده سبک اصیلی چون سینا سرلک همکاری های کم یا بسیاری داشته ، به قول برخی صدای واقعی نداشته باشدو... خیر ، این مساله پذیرفتنی نیست منتها عدم اجرای زنده ی خواننده ای مشهور با طرفداران زیاد آنهم باگذشت یک دهه از آغاز شهرت قابل قبول نمی باشد! این که شما می گویید بسیاری از اجراهای موسیقیایی در میهنمان با ایده ال های ذهنی اهل فن فاصله دارند، سخنی به گزافه نیست... داشتن اجراهای بسیار هم به خودی خود برای یک هنرمند امتیازی به ارمغان نمی آورد ولی شما لطف کنید و با نگاه خود ، باسبک خود و با سلیقه ی خود دستکم سالی یکبار بروی صحنه بروید! مطمئنا خوشحال کردن مخاطبین این ارزش را دارد که شما خود را دراین مورد به زحمت فکری و جسمی بیاندازید!

6.برخی افرادی که نام "طرفدار" شما را یدک می کشند ، در فضای مجازی به همکارانتان متاسفانه توهین می کنند، درباره ی برخی خوانندگان محترم میهنمان کمال بی انصافی را می نمایند ومتاسفانه الفاظ ناشایستی بکار می برند! سخت معتقدم که وظیفه ی هنرمندان گرامی میهنم این است که سعی نمایند درحد توان به ارتقای فرهنگ وشعور مردمشان کمک کنند... شاید جنابعالی و دیگرانی چون شما راضی به اینگونه بداخلاقی ها نباشید وبه اصطلاح اصلا روحتان هم خبر نداشته باشد! اما شاید بعضی، رفتار هواداران عزیز هنرمندی را بپای خود آن عزیز بنویسند! لطف کنید واز دوستدارانتان بخواهید از اینگونه توهین ها به دیگران دست بردارند چراکه پرواضح است برای بالا بردن کسی نباید شخص دیگری را ناجوانمردانه پایین آورد و به او توهین نمود!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما