برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 7 اردیبهشت 1395 - 11:31

از فحوای کامنت ها می توان نتیجه گرفت که کاربرهای عزیز(همان خبرنگارانی که بهشون انتقاد شده) از دست معاون وزیر عصبانی هستند و به اون انتقاد دارند. اما به نظر می رسد یا جرات انتقاد به او را ندارند یا دانشش رو. اهالی محترم رسانه به جای این کارها بد نیست در گزارشی به این بپردازین چرا مرادخانی خودش را اینقدر کنار کشیده و البته چرا عنوان نمی کند که نامه شهداد روحانی چطور سر از فارس درآورده. انهم نامه ایی که امضای وزیر رو داره؟ چرا دستمزد رهبری باز سر از فارس در می اورد؟ یا فیلم تک خوانی اپرای عاشورا باز هم سر از فارس در می اورد ؟ چرا هیچ خبرنگاری نمی پرسه که اقای مرادخانی ایجاد فضای آرام برای هنر و هنرمندان وظیفه شماست؟ اطلاع رسانی اخبار دقیق برعهده شماست تا رسانه ها وارد حاشیه نشوند. شاید بهتر باشه که بگویم ایجاد فضای متشنج به نفع معاون امور هنری است و او پشت این فضا پنهان می شه تا کار خودش رو پیش ببره. چرا هیچکس از مسائل مالی موسسه توسعه هنرهای معاصر و بنیاد رودکی حرف نمی زنه. راستی از ماجرای ساخت و ساز ولنجک خبر دارن و نمی نویسن؟ ساخت و ساز توی محوطه معاونت هنری (همون ساختمون ۵ طبقه نوساز) که یه مدت بازرسی هم بهش ایراد گرفت چی شد؟ چرا خبرنگاری پیگیری نکرد؟
بودجه جشنواره ققنوس به دبیری برادر زن مرادخانی از کجا تهیه می شه؟ تابلوهای خاندان خوشرو و ملانوروزی با پول کجا خریداری می شه؟
دوره قبل هم هنرمندان با هم دعوا می گرفتن ولی معاون وزیر همیشه مورد انتقاد رسانه ها بود برای ایجاد فضای متشنج. اما انگار الان اهل رسانه خوابن، اگر نگیم بی سوادن!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما