برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت ارکستر موسیقی نو در جشنواره برگزار می شود
علیرضا مشایخی اعلام کرد؛
کنسرت ارکستر موسیقی نو در جشنواره برگزار می شود
موسیقی ما- علیرضا مشایخی رهبر ارکستر موسیقی نو با اعلام این خبر، گفت : در این اجرا آثاری از ساخته های خودم و سعید علیجانی اجرا خواهد شد و قرار ست علاوه بر من سعید آبادی بخش هایی از این اجرا را رهبری کند.

این آهنگساز در ادامه با اشاره به قطعات این اجرا گفت : علاوه بر اجرای قطعات سلو توسط نوازنده های گروه سه قطعه برای ارکستر با عنوان شکل دوم "فرا ایکس" با تکنوازی ویلنسل خانم صنم قرچه داغی ، "متا ایکس 4 " با تکنوازی فلوت مهرداد غلامی و قطعه "آواز شماره سه" با تکنوازی صنم قرچه داغی ومجید توسلی "پیانو" برگزار می شود.

این استاد موسیقی در پایان به آثارمکتوب منتشر شده خود اشاره کرد و گفت : به تازگی رمان فلسفی "سالهای بی خاطره" با مقدمه جلال ستاری به چاپ دوم رسیده و کتاب "آهنگسازی به شیوه کلاسیک " توسط نشر چشمه منتشر شده است، همچنین کتاب"سولفژ و لحظه ها" توسط انتشارات تصنیف زیر چاپ است و کتاب "آهنگسازی به شیوه باخ" هم در آستانه چاپ دوم است که توسط انتشارات چشمه منشر خواهد شد.

لازم به ذکر است لوک اشنایدر نوازنده مهمان از فرانسه با ساز فلوت در این اجرا ارکستر موسیقی نو به رهبری علیرضا مشایخی را همراهمی می کند .
منبع: 
مهر
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آبان 1387 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت ارکستر موسیقی نو در جشنواره برگزار می شود | موسیقی ما