برنامه یاد بعضی نفرات
 
پوستر جشنواره رونمایی شد
توسط ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر،
پوستر جشنواره رونمایی شد
موسیقی ما- پوستر بيست و چهارمين جشنواره موسيقي فجر ديروز چهارشنبه رونمايي شد.

«مازيار تهراني» طراح پوستر بيست و چهارمين جشنواره موسيقي فجر گفت: «پوستر جشنواره امسال را با همراهي سهيل حسيني طراحي کردم و سعي شد با حفظ جاذبه هاي تصويري راضي کننده نيز باشد و مخاطب با کمي کنکاش نگاه عميق تري به کار داشته باشد.»

وي در ادامه اظهار داشت : «اين پوستر ساکن نيست و سعي شده با استفاده از رنگ و فرم کار فرمي فعال داشته باشد . حرف ميم در اين پوستر به نستعليق نوشته شده و فرم انتزاعي از چهارگوشه هاي سه تار را استفاده کرديم .»

مازيار تهراني ادامه داد:« فرصت بيشتري هم براي طراحي پوستر داشتم باز هم به همين طرح مي رسيدم . حرف ميم در اين پوستر به نستعليق نوشته شده و فرم انتزاعي از چهارگوشه هاي سه تار را استفاده کرديم .»

مازيار تهراني فارق التحصيل گرافيک در 6 سال گذشته براي طراحي پوستر هاي فرهنگي به صورت متمرکز فعاليت داشته است که از آن جمله مي توان به پوستر بزرگداشت عليرضا مشايخي و پوستر نمايش الاوياتان اشاره کرد .

برنامه هاي بيست و چهارمين جشنواره موسيقي فجر در سالنهاي وحدت ، رودکي ، تالار بزرگ کشور ، فرهنگسراي نياوران ، فرهنگسراي هنر (ارسباران) ، مجموعه انقلاب اسلامي (برج آزادي) و خانه هنرمندان به اجرا در مي آيد.

از دوم آذر ماه پيش فروش بليط هاي جشنواره آغاز مي شود و بهاي فروش بليت هاي تالار وحدت از 120 هزار تا 70هزار ريال، در فرهنگسراهاي نياوران و هنر (ارسباران) و همچنين تئاتر شهر 70هزار ريال، در مجموعه انقلاب اسلامي (برج آزادي)نيز و سالن رودکي به ترتيب 60هزار و 50هزار ريال اعلام شده اند.

بر اساس اعلام ستاد برگزاري جشنواره ، دانشجويان رشته موسيقي براي استفاده از برنامه هاي جشنواره از 50درصد و دانشجويان غير مرتبط با اين رشته از 30 درصد تخفيف بهره خواهند برد.
بيست و چهارمين جشنواره موسيقي فجر از 19 تا 26 آذر در فاصله اعياد قربان و غدير برگزار مي شود.
منبع: 
میراث فرهنگی
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آبان 1387 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پوستر جشنواره رونمایی شد | موسیقی ما