برنامه یاد بعضی نفرات
 
باید ساز و دل گروه ها با هم کوک باشد
هوشنگ ظزیف، داور بخش سنتی جشنواره گفت؛
باید ساز و دل گروه ها با هم کوک باشد
موسیقی ما- بنابراین گزارش و به نقل از روابط عمومي جشنواره ، هوشنگ ظريف گفت : گروه داوران بر اساس معيارهايي چون نحوه حضور در صحنه كوك بودن سازها و باهم نواختن همچنين اجراي خواننده و هماهنگي او با سازها به گروه هاي متقاضي امتياز داد.
ظريف در ادامه افزود : گروه‌هاي شهرستاني بايد تشويق شوند در ميان آنها استعدادهاي بسيار خوبي به چشم مي‌خورد و من معتقدم برخي از آنها واقعا قابل تقدير هستند.
وي اظهار داشت : بارها در ميان گروه هاي شهرستاني حتي شهرهاي كوچك چنان همدلي و اعتمادي موج مي زند كه همين امر باعث موفقيت آنها در اجرا مي شود ما بر آن شديم تا با نگاه دقيق تر به گروه هاي شهرستاني كه هم سازشان و هم دلشان با هم كوك بود نگاه كنيم و فرصتي را براي انها فراهم كنيم و اميدواريم شاهد شكوفايي گروه‌هاي خوب اما گمنان حاضر در بخش رقابتي باشيم.
ظريف همدلي و اعتماد را لازمه اصلي ورود به شاخه موسيقي سنتي دانست و گفت: گروه‌هايي كه در شاخه سنتي گرد هم مي‌آيند بدون اعتماد به يكديگر و همدلي امكان موفقيت ندارند موسيقي سنتي نيازمند افتادگي و اعتماد است هيچ كس در گروه نبايد خود را از ديگري برتر بداند و من شاهد اين منش در جوان‌ها و همچنين گروه‌هاي شهرستاني و به نتايج بخش رقابتي جشنواره فجر اميدوارم.
بيست و چهارمين جشنواره موسيقي فجر نوزدهم آذر ماه كار خود را آغاز مي‌كند و تا 26 آذر ماه برنامه‌هاي خود را براي مخاطبان و علاقمندان به موسيقي به اجرا در مي‌آورد.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آذر 1387 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود باید ساز و دل گروه ها با هم کوک باشد | موسیقی ما