برنامه یاد بعضی نفرات
 
جشنواره موسيقي فجر در شيراز برگزار مي‌شود
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس اعلام کرد؛
جشنواره موسيقي فجر در شيراز برگزار مي‌شود
موسیقی ما- بنابراین گزارش از شيراز، منصور طبيعي ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: امسال به‌ دليل تقارن ايام ماه محرم با دهه مبارك فجر، جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر كار خود را زودتر آغاز مي‌كند.
طبيعي با بيان اينكه شيراز به عنوان تنها شهري كه همزمان با تهران دو رويداد مهم فرهنگي را برگزار مي‌كند، شناخته شده است، گفت: امسال جشنواره فيلم فجر را نيز همزمان با تهران اجرا مي‌كنيم.
اين مقام فرهنگي با تصريح اينكه در جشنواره فيلم فجر امسال به دنبال نوآوري هستيم، گفت: اين همزماني در برگزاري جشنواره‌هاي فيلم و موسيقي فجر فرصتي مغتنم براي علاقمنداني است كه امكان سفر به تهران را ندارند.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس با يادآوري اينكه امسال گروه‌هاي موسيقي شيراز در ميان شهرهاي كشور در جشنواره موسيقي فجر بيشترين تعداد را دارند، گفت: اين نيز يك امتياز و افتخار ديگري است كه با تلاش فعالان اين عرصه و همراهي اداره ارشاد نصيب استان فارس و شهر شيراز شده است.
وي با اشاره به برگزاري جشنواره‌هاي گروه‌نوازي و كلاسيك در شيراز تصريح كرد: امسال دومين سالي است كه ارشاد اسلامي با همكاري ساير دستگاه‌هاي فعال در زمينه فرهنگ و هنر، اقدام به برگزاري يك جشنواره كرده و خوشبختانه عملكرد موفقي نيز داشته است.
رئيس انجمن موسيقي استان فارس نيز گفت: از روز يكشنبه بعداز ظهر بيست و چهارمين جشنواره موسيقي فجر را همزمان با تهران با حضور سه گروه بين‌المللي و يك گروه داخلي از استان بوشهر، آغاز خواهيم كرد.
محسن خباز با بيان اينكه گروه مرواريد ليان از بوشهر شركت كننده بخش جنبي جشنواره و از برجسته‌ترين گروه‌هاي فولكلور در سطح ايران است، گفت: اين گروه ده‌ها اجرا در خارج از كشور داشته و كارنامه بسيار موفقي دارد.
خباز ادامه داد: گروه‌هاي‌ ترهانا TERHANA، موسيقي ايتاليا (مدرن) و موسيقي رستال ويولون از هلند (باروك) به عنوان سه‌گروه بين‌المللي از شركت كنندگان جشنواره فجر در شيراز به ترتيب در روزهاي هجدهم، نوزدهم و بيستم آذر ماه اجرا خواهند داشت.
اين فعال عرصه موسيقي با بيان اينكه برنامه افتتاح اين دوره از جشنواره موسيقي فجر در شيراز، ساعت 17 بعداز ظهر يكشنبه 17 آذرماه برگزار مي‌شود، گفت: دراين روز گروه مرواريد ليان اجرا خواهد داشت.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 آذر 1387 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جشنواره موسيقي فجر در شيراز برگزار مي‌شود | موسیقی ما