برنامه یاد بعضی نفرات
 
ارکستر سنتی دفتر موسیقی فعال می‌شود
جلیل عندلیبی؛
ارکستر سنتی دفتر موسیقی فعال می‌شود
موسیقی ما - ارکستر سنتی دفتر موسیقی به سرپرستی جلیل عندلیبی پس از 2 سال وقفه کار خود را از سر می‌گیرد. جلیل عندلیبی ضمن اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با مساعدت‌های مدیرکل جدید دفتر موسیقی قصد داریم تا یک‌بار دیگر ارکستر موسیقی سنتی دفتر موسیقی راه‌اندازی کنیم و در حال حاضر نیز مشغول فراهم کردن مقدمات آن هستیم.
سرپرست ارکستر سنتی دفتر موسیقی در ادامه افزود: به همین منظور هفته آینده فراخوانی را برای جذب نوازندگان این ارکستر منتشر خواهیم کرد تا ضمن برگزاری آزمونی، بهترین‌ها را انتخاب کرده و ارکستر بزرگی در خور شان موسیقی ایرانی تشکیل شود.
او همچنین درباره ویژگی‌های این ارکستر تصریح کرد: ما قصد داریم تا ارکستری شبیه به ارکستر گل‌ها تشکیل دهیم که در آن ترکیبی از سازهای ایرانی در کنار سازهای کلاسیک غربی قرار می‌گرفت؛ چنین ترکیبی در دهه چهل دستاوردهای بسیار درخشانی را برای موسیقی کشورمان به وجود آورد که نتیجه آن را از آثار به جا مانده از آن دوران می‌توان مشاهده کرد.
عندلیبی درمورد دلیل تعطیلی ارکستر دفتر موسیقی در 2 سال گذشته گفت: عوامل مختلفی در تعطیلی این ارکستر نقش داشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به عدم همکاری مدیرکل پیشین دفتر موسیقی و همچنین مشکل تراشی‌های بعضی از دوستان موزیسین اشاره کرد.
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ارکستر سنتی دفتر موسیقی فعال می‌شود | موسیقی ما