برنامه یاد بعضی نفرات
 
در المپيک چين قطعه‌های فولکلور ايرانی اجرا خواهد شد
سرپرست گروه آوازی تهران خبر داد؛
در المپيک چين قطعه‌های فولکلور ايرانی اجرا خواهد شد
موسيقی ما- گروه آوازی تهران قطعاتی از موسیقی فولکلور ایرانی را در مسابقات المپیک گروه‌های کر چین در سال 2010 اجرا می‌کند.

میلاد عمرانلو سرپرست گروه آوازی تهران با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر مشغول تمرین قطعه‌هایی از موسیقی فولکلور گیلکی، کرد ومنطقه فارس هستیم و قرار است علاوه بر اجرای این قطعات، بخش‌هایی از موسیقی کر مجلسی را در المپیک چین که تیرماه سال آینده برگزار می شود اجرا کنیم.

او در ادامه در خصوص کم و کیف حضور در دوسالانه‌ی مسابقات المپیک گروه‌های کر چین گفت: این المپیک موسیقی هر دوسال یک‌بار در یکی از کشورهای اروپایی یا آسیایی برگزار می‌شود دراین مسابقات که دوسال پیش در اتریش برگزار شد حدود 500 گروه کر موسیقی از پنج قاره حضور داشتند و در مسابقات سال آینده هم همین تعداد در چین حضور خواهند داشت.

سرپرست گروه آوازی تهران به چگونگی حضور در این مراسم اشاره کرد و گفت: پس از کسب موفقیت در رقابت‌های جهانی و آسیایی کره و همچنین کسب مدال در مسابقات جهانی موسیقی محلی اسپانیا زمینه‌ای فراهم شد تا به واسطه کسب این موفقیت ها گروه آوازی تهران بتواند به المپیک موسیقی چین در سال 2010 راه پیدا کند؛البته در این راستا برخی مشکلات مالی برای سفر وجود دارد و وزارت ارشاد هم قول همکاری داده اما تا کنون هیچ مذاکره ای انجام نشده است.

عمرانلو در پایان درباره حضور در جشنواره موسیقی فجر گفت: برنامه‌ای برای حضور در این دوره از جشنواره موسیقی فجر نداریم چراکه سال گذشته در بخش رقابتی جشنواره شرکت کردیم و در بخش موسیقی کرال مقام اول را کسب کردیم به همین دلیل امسال در این جشنواره حاضر نخواهیم شد و ترجیح می‌دهیم راه برای دیگر گروه‌ها باز باشد.
منبع: 
مهر
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 دی 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

بسیار بسیار عالی است

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود در المپيک چين قطعه‌های فولکلور ايرانی اجرا خواهد شد | موسیقی ما