برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «گرفتار»  به انتشار دوم رسيد
با وجود اعتراض علیرضا افتخاری؛
آلبوم «گرفتار» به انتشار دوم رسيد
موسیقی ما - عندليبي از انتشار دوم آلبوم «گرفتار» و «جاده ابريشم» با صداي«افتخاري» خبر داد.محمدجليل عندليبي آهنگساز اين دو آلبوم  گفت: به دليل استقبال گسترده از اين دو اثر، 20 هزار نسخه در مرحله اول به فروش رسيده و ما كار را براي انتشار دوم دوباره منتشر خواهيم كرد.

وي با بيان اين كه تعداد تيراژ دوم هنوز مشخص نشده، بيان داشت: در طي مدتي كه كار در بازار موجود بود از سوي علاقمندان تقاضاي انتشار تصويري اين دو آلبوم را داشتيم كه ما نيز با احترام به تقاضاي مخاطبان تا 10 روز آتي آلبوم تصويري اين دو اثر را در بازار موسيقي منتشر خواهيم كرد.

به گزارش فارس، در آلبوم گرفتار قطعاتي چون يوسف عزيز با شعري از مولانا، ‌پريديم با شعري از وحشي بافقي، گرفتار با شعري از ابوالقاسم لاهوتي، وقت دعا با شعري از مولانا،‌تو آمدي با شعري از مهدخت مخبر، يا علي با شعري از سهيل محمودي و زندگي با شعري از هما مير افشار به چشم مي‌خورد كه قطعه گرفتار و زندگي به مينو افتاده و عبدالوهاب شهيدي تقديم شده است.

بنابر اين گزارش، در آلبوم جاده ابريشم كه برگزيده اي از اجراي گروه مولانا در ژاپن است قطعاتي چون پيام صلح بر اساس اشعاري از محمد جليل عندليبي،‌مرد سفر با شعري از عطار نيشابوري، سرمست و بني آدم با شعري از سعدي،‌دوبيتي با شعري از باباطاهر،‌سرخوشان با شعري از حافظ و ايران مهد هنر با شعري از جواد آذر وجود دارد.

گرفتار و جاده ابريشم حاصل همكاري 5 ساله عندليبي و افتخاري است كه تكنوازاني چون راميز قلي اف نوازنده تار آذري، محمود ترسون نوازنده كمانچه چيني و جمشيد عندليبي و بهزاد فروهي نوازنده ني در كنار اعضاي گروه به هنرنمايي پرداخته‌اند.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:40

این یعنی یک دهن کجی گنده به افتخاری از سوی عندلیبی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:40

لطفا پاسخ آقای افتخاری را در این مورد منعکس کنید و فکر می کنم که این اتفاق می تواند پرونده جالبی را ایجاد کند در کورد ظلم ناشران و یا آهنگسازانی که خود ناشر می شوند در حق هنرمندان .
حالا آقای افتخاری که پیش کسوت است - بیچاره خواننده های جوان و جویای نام با این ناشران به ظاهر فرهنگی !!!!

پاسخ آقای افتخاری در لینک زیر :
http://ostad-eftekhari.com/

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «گرفتار» به انتشار دوم رسيد | موسیقی ما