برنامه یاد بعضی نفرات
 
هوشنگ ظريف:
وجود کپي‌هاي غيرمجاز ناشي از آزادي عمل سودجويان است
موسیقی ما - هوشنگ ظريف، نوازنده برجسته تار گفت: به اعتقاد من، اين وضعيت ناشي از آزادي عمل افرادي است که رو به سوءاستفاده از فروش آثار هنري آورده‌اند. در واقع براي انجام فعاليت غيرقانوني‌شان، اختيار و آزادي دارند.

به گزارش موسیقی ما از انجمن موسيقي، هوشنگ ظريف عضو شوراي عالي خانه موسيقي و نوازنده تار، گفت: سال‌هاي سال است که مشکل کپي غيرمجاز از آثار موسيقايي در جامعه ما وجود دارد و همه نيز، از اين وضعيت ناراضي هستند. هر روز شاهد تکثير غيرمجاز آلبوم‌هاي موسيقي هستيم که در بازار به فروش مي‌رسند.

وي افزود: به اعتقاد من، اين وضعيت ناشي از آزادي عمل افرادي است که رو به سوءاستفاده از فروش آثار هنري آورده‌اند. در واقع براي انجام فعاليت غير‌قانوني‌شان، اختيار و آزادي دارند.

به گفته اين نوازنده، دست‌اندرکاران توليد آلبوم‌هاي موسيقي، همه بر وجود کپي‌هاي غير‌مجاز توليدات‌شان واقف‌اند و متوجه نمي‌شوند چه زماني و از چه طريقي اين کپي‌ها به بازار مي‌آيد.

عضو شوراي عالي خانه موسيقي ادامه داد: از سوي ديگر کسي هم مسووليت سوء‌استفاده از آلبوم‌هاي موسيقي را قبول نمي‌کند. در واقع توليدکنندگان يا نمي‌دانند اين کار از سوي چه کسي صورت مي‌گيرد يا نمي‌توانند جلوي فعاليت‌شان را بگيرند.

اين نوازنده درباره توانايي قانون در مقابله با سودجويان تصريح کرد: به نظر مي‌رسد قانون نمي‌تواند جلوي فعاليت اين سودجويان را بگيرد چراکه اگر مي‌توانست طي اين همه سال، بالاخره بايد اين مشکل حل مي شد.
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 خرداد 1389 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود وجود کپي‌هاي غيرمجاز ناشي از آزادي عمل سودجويان است | موسیقی ما