برنامه یاد بعضی نفرات
 
حرف‌های محمدرضا گلزار درباره تشکیل گروه موسیقی ریزار
رونمایی پوستر جدید کنسرت گروه ریزار؛ 17 و 18 آبان‌ماه در برج میلاد؛
حرف‌های محمدرضا گلزار درباره تشکیل گروه موسیقی ریزار
موسیقی ما - اولین کنسرت مشترک «سهراب پاکزاد» و «امیر طبری» به همراه «بابک جهانبخش» و «مازیار فلاحی» با گروه «ریراز» به سرپرستی «محمد رضا گلزار» و رهبری ارکستر «نیما وارسته» روز‌های 17، 18 و 19 اسفند سال گشذته برگزار شد.

گلزار که اسم گروهش ترکیب مخفف نام خودش (رضا – گلزار) است، درباره تشکیل این گروه می گوید: دلم می خواست گروهی داشته باشم که خوانندگانش، هم مورد علاقه مردم باشند و هم این که خودم صدا و کارهایشان را دوست داشته باشم. دوست داشتم با این گروه کنسرتی را نزدیک به سلیقه خودم برگزار کنم و اداره کننده ی گروه هم خودم باشم . وی درباره کنسرت سال گذشته و کیفیت متفاوت آن هم گفت: می خواستیم کنسرتی برگزار کنیم که مشابه اش در ایران کار نشده باشد. گلزار درباره شیوه اجرای ترانه های آن کنسرت هم چنین نظری داشت: به خودم می گفتم مردم باید کلی هزینه کنند و وقت بگذارند تا در کنسرت خواننده ای که دو سه تا از ترانه هایش را خیلی دوست دارند، این دو سه قطعه را در کنار سایر Track ها بشنوند. حس کردم اگر چهار، پنج نفر در کنار هم برنامه اجرا کنند و هر کدام فقط آن آهنگ های مورد نظر دوست داران شان را بخوانند، مخاطب از هزینه ای که کرده و وقتی که گذاشته نهایت استفاده را می برد.

حالا مدتی پس از برگزاری آن کنسرت، گروه ریزار دوباره قرار است روی صحنه موسیقی برود. امسال نیز گروه ریزار با مازیار فلاحی کنسرت برگزار می‌کنند و روزبه نعمت‌اللهی نیز به عنوان خواننده مهمان این گروه را همراهی می‌کند. این کنسرت قرار است روز‌های 17 و 18 آبان‌ماه ساعت 21:30 در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شود.

گروه ریزار به سرپرستی محمدرضا گلزار در حال حاضر مشغول تمرین‌های اختصاصی برای کنسرت‌شان هستند. در این کنسرت مازیار فلاحی و روزبه نعمت اللهی قطعات محبوب‌شان را برای هواداران اجرا می‌کنند و البته قرار است قطعات جدیدی از این گروه نیز در کنسرت برای اولین بار اجرا شود.
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1389 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

از کی تا حالا بادمجونم شده جزو میوه ها....!
ادم شده برا من؟!

سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 - 17:27
یک کاربر سایت موسیقی ما

حسودی نکن کسی از تو نظر نخواست

5.123.84.240
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

کاش میگفتن کدوم قطعات اجرا میشه!
قطعات سریال قلب یخی اجرا نمیشه؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

محمد رضا گلزار همیشه موفق بوده، این بار هم موفق خواهد بود...

با ریزار میترکونی آقای سوپر استار...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

CONSERTI KE TOOSH SOHRAB PAKZAD VA AMIR TABARI NABASHAN YANI POOCH VALI IRADI NADARE CHON AMIR O SOHRAB 26 AABAAN TOO BORJE MILAAD CONSET DARAN WWWWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

man vaghean az fanaye golzar ozr mikham valy isho0n 0omad 2 30nama gand zad behesh hala nemikhad mikhiyale music beshe??????????????????//

ana
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

aalie az in behtar nemishe .man ke parsal natunestam beram vali in dafe hatman miram chon golzar tuye hame chi number one

f
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

eykash dostan kami democrat bodand .dostan shoma narahatin narin ama haghe tohin nadarin golzaram khob o bad adame maham mosalmonim !manam polesho nadaram beram vali barash arezoye movafaghiyat mikonam !

شنبه 1 تیر 1392 - 16:17

سلام.منم با نظر بالایی موافقم.چرا انقدر حسودین شماها؟باید خوشحال باشید که یه همچین هنرمند همه کاره ای داریم!مگه بد کاری کرده؟من که دلیل این همه حسادت رو نمیفهمم.آرزوی قلبیم اینه که همشون موفق باشن!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حرف‌های محمدرضا گلزار درباره تشکیل گروه موسیقی ریزار | موسیقی ما