برنامه یاد بعضی نفرات
 
بداهه‌نوازی طهمورس پورناظری و شجاعت حسین‌خان در تالار وحدت
موسیقی ما - طهورس پورناظری، شب‌‌هاي 4و 5 آذر در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.وی که دراین کنسرت با شجاعت حسین خان(سیتارنواز هندی) همراه است، در گفتگو با روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی درخصوص برگزاری این کنسرت گفت: این کنسرت ادامه کنسرت کوچ ماه است که در سال 1381 با سازهای کوبه‌ای و ملودیک در تالار وحدت برگزار کردیم.

وی که آهنگسازی قطعات و تکنوازی تار این کنسرت را به‌عهده دارد، درخصوص همکاری با شجاعت حسین خان و چگونگی حضور وی در ایران افزود: من پیش از این در پروژه‌ي از تخت جمشید تا تاج محل در آمریکا و هند با شجاعت حسین خان همکاری داشتم که این پروژه سرانجام در هند ضبط و پس از خاتمه آن قرار شد این پروژه به صورت یک تور موسیقیایی در کشورهای مختلف دنیا ازجمله ایران اجرا شود.

وی اضافه کرد: پس از تصمیم‌گیری و انجام کارهای اداری قرار شد اجرای این پروژه از ایران آغاز شود؛ سپس از بهار تا پاییر 1390 در آمریکا، اروپا و هند روی صحنه رود.

وی درخصوص کنسرت ایران خود با نام افسانه شو توضیح داد: این کنسرت در دو بخش تکنوازی تار و سیتار و بداهه‌نوازی اجرا می‌شود که بداهه‌نوازی‌های آن نیز براساس آثار ضبط شده در پروژه از تخت جمشید تا تاج محل خواهد بود.

طهمورس پورناظری با بیان اینکه کنسرت دارای یک حس عجیب و روح نرمی است، عنوان کرد: در این کنسرت حس عجیبی نهفته که برای خود من بسیار خارق‌العاده است و برعکس تنش‌های جاری امروز جامعه، این برنامه دارای روحی نرم و اثر بخشی مناسبی است که مرا به وجد می‌آورد.

کنسرت " افسانه شو" 4 و 5 آذر با هنرمندي طهمورس پورناظری و شجاعت حسین خان در تالار وحدت اجرا می‌شود و سپس در آمریکا و اروپا و هند به اجرا درخواهد آمد.


علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بنیاد رودکی به نشانی www.bonyad_roudaki.ir مراجعه کنند.
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1389 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بداهه‌نوازی طهمورس پورناظری و شجاعت حسین‌خان در تالار وحدت | موسیقی ما