برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه آوازي تهران موسيقي‌هاي فولكلور اروپا و استراليا را مي‌خواند
در کنسرت 28 و 29 آبان در تالار وحدت؛
گروه آوازي تهران موسيقي‌هاي فولكلور اروپا و استراليا را مي‌خواند
موسیقی ما - گروه آوازي تهران در اجراي پاييزه خود در تالار وحدت موسيقي‌هاي فولكلور اروپا و استراليا را اجرا خواهند كرد.«ميلاد عمرانلو» رهبر گروه آوازي تهران  در خصوص اجراي خود در تالار وحدت گفت: در اين كنسرت كه 28 و 29 آبان در تالار وحدت برگزار مي‌شود در دو بخش 16 قطعه را مي‌نوازيم به طوري كه در بخش اول آثاري از آهنگسازان غربي همچون باخ، ويالوگو، بيزه و ... را در كنار آثاري از آثار قديمي و جديد آهنگسازان ايراني را مي‌خوانيم.

وي ادامه داد: به واسطه تعلق خاطر به آهنگسازان ايراني هميشه يك بخش از كنسرتمان را به اجراي آثار اين عزيزان اختصاص مي‌دهيم بر اين اساس در اين كنسرت نيز آثاري از علي‌اكبر قرباني، شهرام توكلي و احمد پژمان را اجرا مي‌كنيم.

رهبر گروه آوازي تهران بيان داشت: ما بخش دوم اين كنسرت را به موسيقي‌هاي فيلم و قطعات فولك اروپايي و پاپ اختصاص داده‌ايم به طوري كه در اين دو روز موسيقي‌ فيلم‌هاي ماندگار و موسيقي فولك اروپا و استراليا را اجرا خواهيم كرد.

عمرانلو در خصوص اجراي موسيقي‌هاي فيلم آهنگسازان ايراني اظهار داشت: متاسفانه آهنگسازان ايراني كه براي فيلم موسيقي ساخته‌اند هيچ تمايلي براي اجراي آثارشان نشان نمي‌دهند به اين واسطه ما هنوز به پارتيتورهاي آهنگسازان ايراني دسترسي نداريم و به اين خاطر نمي‌توانيم آثار آنها را در كنسرتهايمان اجرا كنيم.

وي در خاتمه با اشاره به برنامه گروه آوازي تهران در زمينه اجراهاي صحنه‌اي گفت: بعد از اجرا در ارديبهشت ماه تصميم گرفتيم هر فصل در تهران كنسرتي را برگزار كنيم. به دنبال عملي كردن اين تصميم، بعد از آمدن از چين تمرينات‌مان را آغاز كرديم و قصد داشتيم مهرماه به روي صحنه برويم كه به دليل پر بودن تالار وحدت اين اجرا به آبان ماه موكول شد.
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه آوازي تهران موسيقي‌هاي فولكلور اروپا و استراليا را مي‌خواند | موسیقی ما