برنامه یاد بعضی نفرات
 
از هملت تا وسترن اسپاگتی با گروه آوازی تهران
گزارشی از اجرای گروه آوازی تهران؛
از هملت تا وسترن اسپاگتی با گروه آوازی تهران
موسیقی ما - کنسرت گروه آوازی تهران شب گذشته در میان استقبال کم نظیر تماشاگران انبوه در تالار وحدت برگزار شد.در شبی که تالار وحدت لبالب از تماشاگر بود گروه آوازی تهران به رهبری میلاد عمرانلو به روی صحنه آمد و ابتدا به ساکن قطعهair اثر باخ را به اجرا در آورد که آن را به روح گرانقدر محمد نوری و اولین باغچه بان تقدیم کردند.

سپس"پرلود و فوگ شماره 2در دو مینور" ساخته باخ،"bachianas brasileiras ساخته ویلا لوبوس،"آراگونز از سوئیت کارمن" کار ژرژ بیزه،بخشی از"هملت" شاهکار چایکوفسکی،"ای یار"اثر احمد پژمان،"خاطره" ساخته علی اکبر قربانی و"طرب انگیز" ساخته شهرام توکلی را به اجرا در آوردند.

اما بخش دوم این کنسرت یک سورپرایز واقعی بود. گروه آوازی در تاریکی مطلق و به مدد یکی دو چراغ قوه به روی صحنه آمدند.وقتی نور سالن آمد همه دیدند که گروه با لباس های رنگارنگ و تین ایجری روبریشان ایستاده اند.این اتفاق باعث تشویق های پی درپی تماشاگران شد.

در این بخش که به بیشتر به موسیقی مردمی اختصاص داشت، ابتدا گروه آوازی ترانه dady cool را با تنظیم فرنوش رحیمی اجرا کردند. سپس "دارودسته سیسیلی" اثر انیوموریکونه را خواندند.

قطعه بعدی یک ترانه فولکلور استرالیایی بود که داستانش توسط یکی از اعضای گروه تعریف شد.اجرای بخشی از موسیقی فیلم "مالنا" و یک قطعه فولکلور ایتالیایی مقدمه ای شد برای اجرای موسیقی فیلم "خوب،بد،زشت" که با حرکات نمایش عمرانلو و اعضای گروهش همرا بود. اجرای این قطعه سالن را به وجد آورد و حاضران تشویق های مکرری کردند.

"وقتی شصت و چهار ساله شدم" و یک قطعه دیگر پایان بخش رسمی این برنامه بودند.اما تشویق های بی پایان مردم ،عمرانلو را مجاب کرد تا "زنبور عسل" اثر ریمسکی کورساکف و یک قطعه دیگر را همراه گروه اجرا کند.اما تشویق ها همچنان ادامه داشت.

قطعه Air را با اجرای گروه آوازی تهران این‌جا گوش کنید
منبع: 
پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از هملت تا وسترن اسپاگتی با گروه آوازی تهران | موسیقی ما