برنامه یاد بعضی نفرات
 
بنیامین بهادری در موسسه کارنامه  تدریس می‌کند
بیان بنیامین از جهان، رنگ، صدا، حرکت و ...
بنیامین بهادری در موسسه کارنامه تدریس می‌کند
موسیقی ما - سعید عبداللهی:  موسسه فرهنگی - هنری کارنامه یکی از آموشگاه‌های معتبر هنری ایران است که سابقه فعالیت زیادی دارد و هنرمندان سرشناسی نیز در این آموزشگاه تدریس کرده‌اند. بنیامین بهادری هنرمند محبوب موسیقی پاپ کشورمان نیز به پیشنهاد نگار اسکندرفر مدیریت این آموزشگاه دوره آموزشی با عنوان «بیان من از جهان، رنگ، صدا، حرکت  ...و جهان»  را برای هنرجویان و علاقه‌مندان برگزار خواهد کرد.

به گزارش سایت موسیقی ما دوره آموزشی بنیامین سه ماهه است و طی 12 جلسه 3 ساعته برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند بعد از گزینش اولیه در این دوره ثبت نام کنند.

بنیامین یکی از هنرمندانی است که به صحنه‌گردانی و اجرای خوب در کنسرت‌هایش شهرت دارد و حتما حرف‌هایی برای گفتن در این عرصه خواهد داشت.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آدم فروشی تو روز روشن !!! به نقل از روزنامه تماشا دوشنبه ۵ دی . بعد از اینکه آهنگ( نه نرو ) سیروان خسروی تو چارت رادیو هلند اول شد ، هواداران تعصبی محسن چاوشی برای اینکه علاقه ی خودشون رو به ایشون نشون بدن به صورت گروهی در وبلاگ های خودشون با شعار اینکه ( اول شدن فقط شایسته سلطان است !!! ) به این سایت هجوم بردن و به سیروان نمره منفی دادن !!! ( در صورتی که اصلا چاوشی تو این نظرسنجی حضور نداشته ! ) . من از همه ی هواداران موسیقی درخواست می کنم با لایک کردن اسم سیروان تو این سایت از ایشون به عنوان یه هنرمند ( ایرانی ) حمایت کنند . حتی اگه کارای سیروان و نمی پسندید به خاطر کشورمون و موسیقی ایران ، اسمش رو لایک کنید . ممنون :) سایت www.funx.nl ( لطفا تائید کنید )

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خانم ها و آقایان هنر دوست
وبلاگ موسیقایی باز هم با پستی جدید به روز شد و منتظر نظرات شما عزیزان است .
دل نوشته ای از یک هنرمند که فقط در وبلاگ موسیقایی می توانید ببینید .
صدر نشینی یک خواننده پاپ در راس نظر سنجی ها ...
آکورد آهنگ های عاشقانه ...
و ..........
پرحاشیه ترین وبلاگ ( وبلاگ موسیقایی ) .
http://moosicema.tk

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

بعللللللللله
همینو کم داشتیم
واقعا که...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

بیصبرانه منتظره البوم جدیده بنیامین هستیم با تنظیما نیما وارسته

و البوم سعید شهروز خشایار اعتمادی علی لهراسبی بهنام صفوی فرزاد فرزین ک میاد ؟؟؟؟

و ی مصاحبه جدید با رضا صادقی و محسن یگانه و حمید عسگری ومهدی یراحی بکنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا جای تاسف داره بعضی غرض ورزی ها,به نظرمن و به قول خود بنیامین خیلی خوب میشه اگه "همه یه قدم به جلو " بردارن! به هم احترام بذاریم..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

معلومه که موسسه کارنامه دغدغه ی مالی اش بیشتر از هنری اش شده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اختصاص وب رسمی هواداران بنیامین بهادری (BenyaminFans.Ir)

پس از انتشار آگهی کلاس های « و اما بیان من » جهت اطلاع رسانی در مجله چلچراغ و همشهری جوان توسط موسسه فرهنگی هنری کارنامه و در ادامه درج آن در وب رسمی هواداران بنیامین بهادری و صفحات اینترنتی دیگر، بحث ها و سوالات مختلفی حول این موضوع -کلاس های و اما بیان من- شکل گرفت که مهم ترین آن ها پرسش هایی درباره محتوا و سبک و سیاق آن، نحوه اداره جلسات و چگونگی حضور بنیامین عزیز در آن، و همچنین سوالات دیگری که یا بی پاسخ مانده بودند و یا چند پاسخ !
همه در انتظار شنیدن اظهار نظر رسمی بنیامین بهادری عزیز در مصاحبه های مطبوعاتی یا شماره ها (نوشته های بنیامین در سایت رسمی اش) ، و یا توضیحات کامل موسسه کارنامه در این زمینه بودیم که مجله چلچراغ در روز شنبه ۲ دی ماه منتشر شد و این بار آگهی متفاوتی از کلاس «و اما بیان من» بنیامین بهادری در آن به چشم می خورد که در واقع همان پوستر قبل + دست نوشته های خود بنیامین به شکلی کاملا" مبتکرانه و ترکیبی جدید از مهمترین بحث های بنیامین بود، که خود حاوی مطالب و توضیحات مهمی درباره همه سوالات مطروحه در این زمینه خواهد بود.
نکته قابل توجه این که سایت رسمی بنیامین بهادری (benyaminmusic.com) که هنوز (!) در مرحله طرح آزمایشی به سر می برد، امروز پس از چند ماه با انتشار همین پوستر به روز رسانی شد و این شاید دلیلی بر حساسیت بنیامین و تیم همراهش در آگاهی دادن کامل به هواداران و علاقه مندان جریان هنری شان به خصوص در این مورد علمی باشد.
ما هم به عنوان دوستان نزدیک و علاقه مندان همیشگی بنیامین امیدواریم همه عزیزانی که شرایط حضور در این کلاس ها را دارند با دیدن این آگهی تکمیلی، پاسخ اصلی ترین پرسش ها را در این زمینه گرفته باشند.
باز هم به بنیامین عزیز و دوستان همراهش که با نکته سنجی مسائل را پیگیری می کنند، دست مریزاد می گوییم..

Mas
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

وامصیبتا
همین رو کم داشتیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

جالب بود.خندیدیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

be khoda hamid askarie na asgari

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

بنیامین دیووووووونتم ...............

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

به قول دوستان همین رو کم داشتیم!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ما بنیامینی ها با هیشکی دعوا نداریم و به همه احترام میذاریم.
یه خبر جالب هم واسه بنیامینی های عزیز اینه که ، بنیامین تو یه آلبوم حضور پر رنگ داشته و مدیر هنری اون آلبوم بوده که اسم خواننده اون آلبوم مسعود مرادی هست که از همینجا حمایتمون و از اون خواننده اعلام میکنیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

میگم خوبه باز یه خبر از بنیامین شد تا بقیه شروع کننن ادامه بدین اشکال نداره بالاخره برای هر کاره بنیامین باید موضع بگیرن دوستان که البته معلومه برای چی !!!!بنیامین همین جور ادامه بده بالاخره بنیامین خاری تو چشمه همه که تا ببینن یه کار می کنه سریع شروع کننن ولی این نشانه قدر ت ومحبوبیت بنیامین نشون میده دلیل نمیشه با هرچی که مخالفیم یا یه حس حسادت بهش داریم زود قضاوت کنیم بگذارید برگزار شه اون وقت می بینید بنیامین کیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا همینو کم داشتیم . . . . ! !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوستای عزیزم
اولا" کارنامه موسسه الکی نیست و حتما" روش تحقیقات لازم انجام شده،
کسی لطفا" خودش و ناراحت نکنه.
دوما" چه اشکالی داره مگه؟ چرا همین و کم داشتیم؟ مگه چه اتفاقی داره می افته ؟
حالا این کلاس ها که برگزار میشه، شاید هم بعدا" فهمیدیم همچین چیزی واقعا" هم کم داشتیم !
سوما" چرا بنیامین برای بعضیا اینقدر حساسیت برانگیزه ؟
بزرگ شیم زود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

از این بهتر نمیشه به قول سیما خانم حسادت نکنییییید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

یعنی چی هی همینو کم داشتیم مگه مجبورید برید کلاسای اقای بهادری
لطفا به سلیقه ی هر کس احترام بزارید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

بچه ها اشکال نداره می دونید چرا همه این جور می کنن 1-چون هیچ خواننده ای تو زمینه موسیقی پاپ شرایط بنیامین نداره بنیامین با درایت وهوش والبته محبوبیتش به خیلی جاها رسیده که بقیه نرسیدن پس باید منتظره همچین حسادت ها باشیم بعد چون طرفدران بنیامین مثل خودش گلن وفقط به محبویت خواننده خودشون می اندیشن ولازم نیست مثل بعضی بخوان بقیه بکشن پایین که مثالش زیاده ولی طرفدرای بنیامین دنبال این جورکارها نیستن اصلا بنیامین نیاز نداره که برای محبویت خودش هوادارش بخوان کاری بکنن به قول بنیامین همه یه قدم به جلو ....نه یه قدم به عقب برای تخریب بقیه کاری که همه دارن این جا می کنن که معلومه برای چی پس بخوایم خودمون اذیت کنیم بگذارید هی بگن ببینن به کجا می رسن اگه دقت کرده باشین هیچ کدومشون دلیلی ندارن فقط اومدن یه چیز بگن ....چون همه به توانایی بنیامین ایمان دارن می دونن این کلاس ها مثل تمامی فعالیت بنیامین یه تفکر پشتشه پس مسلما اشتباهی وجود ندارد فقط باید صبرکرد تازه این دوستان نمی دونن غوغا در پاپ در راه با البوم سوم صبرکنید تا ببینید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بنیامین بهادری در موسسه کارنامه تدریس می‌کند | موسیقی ما