برنامه یاد بعضی نفرات
 
چرا برنامه «ماه ماه» با اجرای «بنیامین بهادری» از کنداکتور شبکه سه حذف شد؟
مورد عجیب آقای عاشق
موسیقی ما برنامه «ماه ماه» که قرار بود ویژه‌برنامه افطار شبکه سه با اجرای «بنیامین بهادری» باشد در شب اول ماه رمضان پخش نشد. در حالی که مخاطبان این برنامه از حدود ساعت 19 منتظر پخش ماه ماه بودند ناگهان شاهد تکرار یک برنامه تولیدی با موضوع ازدواج روی آنتن رفت! از عصر روز 17 اردیبهشت هم نام برنامه ماه ماه از کنداکتور پخش شبکه سه حذف شد. این اتفاق در حالی رخ داد که طی 14 سال اخیر هیچگاه سابقه نداشته که شبکه سه در روز اول ماه مبارک رمضان برنامه ویژه افطار نداشته باشد. در حالی که از زمان پخش برنامه «جزر و مد» با اجرای «فرزاد حسنی» و برنامه دوازده ساله «ماه عسل» همیشه این تولیدات شبکه سه از پربیننده‌ترین برنامه‌های ماه رمضان بودند.

داستان پخش نشدن برنامه ماه ماه با اجرای بنیامین بهادری از عصر روز 17 اردیبهشت به یک کلاف سردرگم و مورد آقای عاشق کمی عجیب شد. چرا که از یک سو دلیل این اتفاق مخالفت معاون سیما و از سوی دیگر مشکل حراستی بنیامین بهادری عنوان شده است. چند ساعت پس از افطار خبرگزاری فارس از قول «مرتضی میرباقری»، معاون سیما، دلیل عدم صدور مجوز اجرای بنیامین را نداشتن تجربه اجرای تلویزیونی و متناسب نبودن نفس حضور یک خواننده و سلبریتی در قامت مجری ویژه برنامه افطار را نقل کرد. دلایل نقل شده از سوی این رسانه تا حد زیادی قانع کننده نبود چرا که به عنوان مثال در سال 1387 «محسن افشانی»، که آن زمان یک سلبریتی محسوب می‌شد، ده قسمت اول برنامه «ماه عسل» را اجرا کرد و سپس جایش را به «احسان علیخانی» داد. در مورد دیگر هم زنده‌یاد «حسن جوهرچی» بدون تجربه خاصی در زمینه اجرا، مجری ماه عسل 89 شد.

مشابه این اتفاق سال گذشته هم تکرار شد و با وجود اطلاع‌رسانی گسترده درباره اجرای برنامه «تب تاب» با بنیامین بهادری، او روی صندلی اجرای تب تاب ننشست. حالا باید دید چرا دست‌اندرکاران برنامه ماه ماه با وجود چنین سابقه‌ نافرجامی در مجری‌گری بنیامین بهادری باز هم اطلاع‌رسانی گسترده‌ای پیرامون حضورش در ویژه برنامه افطار شبکه سه انجام دادند و اظهارات معاون سیما نشان می‌دهد که گویا تأییدیه‌های لازم از مسئولین آن سازمان هم اخذ نشده است. آیا نام بنیامین بهادری در تب تاب و ماه ماه صرفاً وسیله‌ای برای تبلیغات و جلب توجه بود؟ اتفاقی که حداقل برای برنامه تب تاب رخ نداد و آن تاک‌شو به هیچ عنوان نتوانست غیر از راهیابی به چند صفحه اینستاگرام، موفقیت و اقبال خاصی کسب کند.
 
با این وجود باید منتظر شب دوم ماه رمضان ماند و دید تکلیف ساعات پیش از افطار شبکه سوم سیما و برنامه ماه ماه چه خواهد شد و کدام مجری به مدت 29 شب مهمان منازل روزه‌داران می‌شود.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 - 03:49

دیدگاه‌ها

جمعه 27 اردیبهشت 1398 - 01:08

چقدر موندیم تا بنامین رو ببنیم. ای بابا

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مورد عجیب آقای عاشق | موسیقی ما