برنامه یاد بعضی نفرات
 
«محمد اصفهانی» در کنار «همایون خرم» در برج میلاد روی صحنه می رود
به رهبری «همایون خرم» ؛
«محمد اصفهانی» در کنار «همایون خرم» در برج میلاد روی صحنه می رود
موسیقی ما - ترانه «تو‌ای پری کجایی» به خوانندگی «محمد اصفهانی» و با همراهی ارکس‌تر همایون خرم اول تیرماه‌ جاری دوباره در خاطره‌ها زنده می‌‌شود. به گزارش موسیقی ما به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی بر اساس اعلام واحد نظارت و ارزشیابی، مجوز اجرای صحنه‌ای برای موسیقی سنتی گروه «خرم» به سرپرستی «همایون خرم» و خوانندگی «محمد اصفهانی»، موسیقی سنتی مقامی گروه «لاوچ» به سرپرستی «حیدر کالی»، موسیقی کلاسیک گروه «هنرجویان پیانو» به سرپرستی «شهناز نوابی» صادر شد.

گروه «خرم» اول و دوم تیرماه جاری در سالن همایش میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران ساعت ۱۸ و ۲۱ هرشب با یک اجرا، گروه «لاوچ» اول و دوم تیرماه در سالن فرهنگسرای نیاوران ساعت ۱۸ هر شب با یک اجرا و گروه «هنرجویان پیانو» در ۲۳ تیرماه سالن فرهنگسرای نیاوران ساعت ۱۰ با یک اجرا، برای علاقه‌مندان به رروی صحنه می‌روند.

در کنسرت گروه خرم که اول و دوم تیر درسالن همایش میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود، قطعاتی چون «اوج آسمان»، «روزی تو خواهی آمد»، «فریاد»، «تنها ماندم»، «مهر و ماه»، «پریشان» و «تو‌ای پری کجایی» اجرای می‌شود.

همایون خرم در ارتباط با بازخوانی ترانه‌های خاطره‌انگیز قدیمی با صدای محمد اصفهانی گفت: «اگرچه این تصنیف‌ها با اجرای خوانندگان قدیمی به خاطراتی ماندگار تبدیل شده‌اند، اما صدای دکتر اصفهانی وسعت بسیار خوبی دارد و جلای دیگری به کار‌ها می‌دهد.»

او ادامه داد: «اصفهانی از قدرتمند‌ترین خواننده‌های حال حاضر ایران است که علاوه بر استودیو، در اجرای صحنه‌ای هم بسیار خوب می‌درخشد و طنین صدایش مخاطب را مسحور می‌کند.»

این آهنگساز تاکید کرد: «بازخوانی و اجرای دوباره آهنگ ها و ترانه های قدیمی یک سنت پذیرفته‌شده در تمام جهان است که علاوه بر تجدید خاطره مخاطبان پا به سن گذاشته، جوانان را هم با آثار نسل های قدیمی آشنا می‌سازد.»
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

موفق باشین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

استاد همایون خرم = "افتخار موسیقی ایران"
محمد اصفهانی = "افتخار آواز ایران"

استاد همایون خرم + محمد اصفهانی = جلای موسیقی ایران....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

جمع اسطوره ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

پس چی شد؟ نه اعلامی، نه بلیط فروشی!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «محمد اصفهانی» در کنار «همایون خرم» در برج میلاد روی صحنه می رود | موسیقی ما