برنامه یاد بعضی نفرات
 
محمد علیزاده در ماه رمضان به خانه‌ها می‌آید
به دنبال تصمیم جدی محمد علیزاده برای پرکاری امسال خود؛
محمد علیزاده در ماه رمضان به خانه‌ها می‌آید
موسیقی ما - لی لا رضایی: محمد علیزاده از پذیرفتن دو مجموعه تلویزیونی در ماه رمضان خبر داد و در این رابطه به موسیقی ما گفت: اخیرا چهار پیشنهاد مختلف از سوی رسانه صدا و سیما داشته‌ام که صد در صد دوتای آن‌ها را قبول می‌کنم. این خواننده با بیان اینکه تصمیم دارد از این به بعد فعالیت‌های خود را وسیع‌تر کند، افزود: برنامه‌هایی همچون تیتراژهای تلویزیونی، برنامه‌های دم افطار و سریال‌های مختلف، از جمله برنامه‌های پیشنهاد شده است که از هم اکنون ساخت آن‌ها صورت گرفته و در مرحله پایانی به سر می‌برند.
وی ادامه داد: من هنوز تصمیم نگرفته‌ام که کدام یک از آن‌ها را بپذیرم. اما حتما در دو برنامه اجرا خواهم داشت.

گفتنی است یکی از این پیشنهاد‌ها به سریالی به کارگردانی علیرضا افخمی بر می‌گردد که احتمالا یکی از گزینه‌های پذیرفته شده توسط این خواننده خواهد بود. علیزاده متذکر شد: هنوز با هیچ یک از مجموعه‌ها برای تیتراژخوانی به توافق نرسیده‌ام اما حضور صد در صدی‌ام را در تلویزیون اعلام می‌کنم.

علیزاده همچنین در مورد دیگر فعالیت خود گفت: از هفته آینده در برنامه صبحگاهی «صبحی دیگر» که هر روزه از ساعت ۷ از تولویزیون پخش می‌شود در خدمت دوستان خواهم بود و با خواندن تیتراژ این برنامه صبح‌ها به دیدار مردم کشورم خواهم رفت. ترانه این تیتراژ را فرزاد حسنی سروده و آهنگسازی آن توسط محمد علیزاده انجام شده است. در بحث تنظیم نیز میلاد ترابی در کنار این دوستان به تنظیم قطعه یاد شده پرداخته است.

آلبوم جدید این خواننده نیز مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کند و به گفته علیزاده قرار بر این است که حتما تا پایان سال منتشر شده و راه بازار را در پیش بگیرد. وی در این باره و در پایان صحبت‌هایش گفت: اگر اتفاقی نیفتد، زنده باشم، دوستان موزیسنم دست از حسادت‌های کودکانه بردارند و من را دوست خود بدانند نه دشمن خود احتمالا انتشار آن به زمانی زود‌تر از موعد یاد شده موکول خواهد شد. چرا که آلبوم من آماده انتشار است ولی نمی‌توانم زمان مشخصی را اعلام کنم چون نمی‌خواهم نزد مردمم بدقول شوم. فقط می‌توانم بگویم که این آلبوم که هنوز عنوان مشخصی ندارد، امسال منتشر می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 تیر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

منتظر باشید...
کارهای ماه رمضان و آلبوم فوق العاده شده....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

خواننده خوب و قابل احترامی هستی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

ماه رمضان علاوه بر همه وِیژگی و قشنگی هایی ک داره چ معنوی و چ غیر معنوی

همین اهنگ هایی ک خونده میشه مثل ماه عسل 86 با صدای محسن یگانه و ماه عسل 88 و 90 با صادی مهدی یراحی شهرباران با صدای محمد علیزاده و کلی تیتراژ با صدای خواجه امیری واخشابی و ترانه ملکوت با صدای رضا صادقی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

منتظر باشید
کارها فوق العاده شده...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

بهتره اقای علیزاده علیه دیگر هنرمندان جو سازی نکنن

کار خودشونو انجام بدن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

وجود محمد عزیز در موسیقی ایران

یک نعمته بخدا

قدرش رو باید بدونیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

سلام از شنیدن خبر آلبوم جدید آقای محمد علیزاده خوشحال شدم وامیدوارم که همکاری ها صورت گیرد تا آلبوم زودتر منتشر شود آقای علیزاده طرفدار های زیادی دارد که منتظر آلبوم هستند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

عشق منه این دادا الهی که به نقطه ی اوجش برسه بااین کارجدیدا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

یکی از بچه های خوب روزگارارفارغ از مطلوب بودن کار و هنرش همین محمد علیزاده ی خودمونه محشره صداش فوق العاده است حس کارش وحشتناک پاکه امیدوارم بیشتر ازینا موفق باشه و اینکه امسال هم ماه رمضون رو با صدای محمدم داریم و یه جلای دیگه ای به این لحظات ناب میده خدا رو شکر می کنم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

وای!حمیدرضا یزدانی واقعا خودتی؟!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد علیزاده در ماه رمضان به خانه‌ها می‌آید | موسیقی ما