برنامه یاد بعضی نفرات
 
ما با هم یک تیم هستیم ...
«حسین صفا» پس از موفقیت‌های فراوان در قالب ترانه سرای آثار «محسن چاوشی» این بار خودش قرار است به عنوان خواننده وارد گو رقابت شود:
ما با هم یک تیم هستیم ...
موسیقی ما - بهمن بابازاده: نام «حسین صفا» در سالهای اخیر با نام «محسن چاوشی» عجین شده. او در اکثر اوقات ترانه‌سرای آثار این خواننده بود و در یکی دوسال اخیر هم تجربه‌هایی را در عرصه خوانندگی داشته که اتفاقا برخی از آن‌ها مورد توجه هم قرار گرفته است. ظاهرا همین استقبال از جنس صدای این ترانه‌سرا باعث شده او تصمیم به انتشار آلبوم بگیرد و مبحث خوانندگی را جدی‌تر و عمیق‌تر پیگیری کند. انتشار همین خبر باعث شد با او درباره همه این سال‌ها و فعالیت‌هایش گپ بزنیم.

صفا درباره پروژه تولید آلبوم‌اش گفت: ‌ «بعد از کلی فکر کردن و مشورات با دوستان و دور و بری‌ها بالاخره تصمیم گرفتم جدی‌تر به ماجرای خواندن توجه کنم و همین باعث شد ۵، ۶ تراک را هم تولید و ضبط کنم. اما راستش را بخواهید بعد از مدتی به این نتیجه رسیدم که نتیجه کار، آن چیزی نشده که من می‌خواستم و انتظار داشتم. هر چند این قطعات، کارهای خوب و قابل توجهی بودند و بزرگان موسیقی هم آن‌ها را تولید کرده بودند و به قولی تیم قوی‌ای پشت تولید این قطعات بود. ولی در مجموع تصمیم گرفتم که بیشتر در این زمینه تجربه کسب کنم و به مقوله آلبومم، جدی‌تر نگاه کنم. فعلا دست نگه داشته‌ام و چند کار جدید تولید کرده‌ام.»

  • تجربه‌های موفق
حسین صفا در ماه‌های اخیر چند کار موفق را بصورت اینترنتی منتشر کرده که از آن جمله می‌توان به «اخم و لبخند» (دوصدائه با سینا حجازی)، «ماهی سیاه کوچولو» (همخوانی با محسن چاوشی و سینا حجازی و ایمان قیاسی) و «چشم انتظاری» اشاره کرد. واکنش‌های مختلفی هم درباره این قطعات صورت گرفت که همین واکنش‌ها قطعا در جدی‌تر شدن تصمیم این هنرمند برای حضور در عرصه خوانندگی نقش داشته است.

  • ما با هم یک تیم‌ایم
صفا درباره تیم کاری‌اش در تولید آلبوم خود نیز گفت: ‌ «من، محسن چاوشی، سینا حجازی و ایمان قیاسی همه با هم یک تیم هستیم و در موارد مختلف با هم همکاری می‌کنیم. طبیعی است که من هم از تجربه‌های آن‌ها در این مسیر استفاده کنم. این واقعیت هم در میان است که این افراد در شاخه خودشان جزو بهترین‌ها هستند و همکاری با آن‌ها می‌تواند اتفاقات خیلی خوبی را برای من رقم بزند.»

وی درباره جزئیات و اسم آلبومش نیز اضافه کرد: ‌ «فعلا به آن مرحله نرسیده‌ایم که درباره اسم آلبوم تصمیم گیری کنیم. فعلا بیشتر از اینکه برای تولید آلبوم وقت صرف کنم، در حال تجربه اندوزی هستم. به هر حال از من یک پیشینه‌ای وجود دارد که نمی‌خواهم با یک تصمیم نسنجیده، پیشینه‌ام را خراب کنم.»

  • من کم تحمل‌ام
صفا در انتهای صحبت‌هایش از انتشار آثار خود در قالب کتاب شعر و ترانه خبر داد و افزود: ‌ «سال ۸۸ مجموعه «کنار پله تاریکی و چند غزل برای زنم» از سوی انتشارات دارینوش منتشر شد که چاپ دوم این اثر قرار است به زودی وارد بازار شود. همچنین یک مجموعه غزل به نام «وصیت و صبحانه» در دست چاپ دارم که بالغ بر ۳۰ غزل در آن گنجانده شده و به زودی منتشر خواهد شد. در مورد کتاب ترانه‌هایم هم باید بگویم که مجموعه «من کم تحمل‌ام» با بیش از هفتاد ترانه در دست چاپ است که بزودی اخبار انتشار قطعی آن‌ها را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهم داد.»
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

بهترین ترانه سرای ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

ایول داش حسین..قطاز قلب منه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

من کم تحملم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

ایول
حالا شد
بدجوری منتظر میمونم واسه
کتاب ترانه هات
آلبومت
کتاب غزلهات

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

ایمان قیاسی و حجازی به محسن چاوشی نمیخورن/

موفق باشی حسین صفا عزیز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

تو بعد روزبه بمانی و امیر ارجینی بهترین ترانه سرای ایرانی داداش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

کار خیلی قشنگی میشه حسین جان ولی به نظر من همین کار ترانه سرایی رو ادامه بدین عالی تر میشه..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

کاش فقظ تو و محسن یه تیم بودین
موفق باشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

chavoshi vase bazihaa shode nardeboon k y ruuz mishkane.
tu gozashte kam az refigh naro nakhorde..
bazam miaad un ruuz.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

حسین صداش واقعا زیباست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

ایول هر کی با محسن بوده یه هنرمند شده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

آرزوی موفقیت و سلامتی برای حسین عزیز میکنم
بسیار تیم قوی و با استعدادی هستند قله ی خوشبختی اینجاست !

دلشوره ای نمونده ، پاییز تو همیشه اش
وقتی چشماتو بستی ،خزون بهار نمیشه

با تشکر
مجید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

صدات خوبه اما به قول خودت پیشینه ات رو خراب نکن. . ..تو در کارت موفقی یعنی بهترینی.واقعا بهتون قبطه میخورم بخاطر این ذهن بازتون.حق یارت

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ما با هم یک تیم هستیم ... | موسیقی ما