برنامه یاد بعضی نفرات
 
piano
«حداقل دو پای سالم دارم»؛
پیانیست بدون دست برنده جایزه استعداد در چین

موسیقی ما - لیو وی پیانیستی بدون دست که با انگشتان پا پیانو می‌نوازد برنده جایزه اولین دوره مجموعه «استعداد چین» شد.

این برنامه نسخه چینی سریال «استعداد آمریکایی» است. لیو وی 23 ساله که در سن 10 سالگی هر دو درستش را در جریان قایم‌موشک بازی بر اثر برق گرفتگی از دست داد عنوان «استعداد چین» را به خود اختصاص داد.

او روز یکشنبه در این برنامه ژانگ فنگکسی، کمدین هفت ساله را در فینال شکست داد. این پیانیست اهل پکن از 18 سالگی بطور خودآموز نواختن این ساز را یاد گرفت. او در جریان این مسابقه ترانه «زیبا هستی» را اجرا کرد و همراه آن آواز خواند.

وی با گفتن «حداقل دو پای سالم دارم» نظر داوران را به خودش جلب کرد. رتبه سوم «استعداد چین» نیز به چای ژیوکینگ، خواننده 23 ساله رسید.

نسخه بریتانیایی این مجموعه واقع‌نمای مشهور در بریتانیا پخش می‌شود. در جریان مراسم اهدای جوایز برندگان دوره‌های پیشین نسخه آمریکایی و بریتانیایی «استعداد» حضور داشتند.

پخش «استعداد چینی» از ماه مه امسال آغاز شد و به مرور به پربیننده‌ترین برنامه چین بدل شد. جین لی کارگردان برنامه اعلام کرد با توجه به استقبال بینندگان، این برنامه سال آینده نیز پخش می‌شود.

در این برنامه مانند جام جهانی فوتبال چند فرد بااستعداد به رقابت می‌پردازند و در طول چند ماه و هر قسمت برنامه استعداد خود را به نمایش می‌گذارند. داوران در هر مرحله برندگان را انتخاب می‌کنند تا اینکه در فینال «استعداد» برتر برنامه معرفی می‌شود.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پیانیست بدون دست برنده جایزه استعداد در چین | موسیقی ما