برنامه یاد بعضی نفرات
 
pique
برای تبریک گفتن به تیم رئال مادرید و هوادارانش؛
پیکه به پیشنهاد شکیرا عمل کرد

موسیقی ما - مدافع جوان تیم فوتبال بارسلونا به پیشنهاد خواننده کلمبیایی قهرمانی رئال مادرید در جام پادشاهی را به هواداران این تیم تبریک گفت.

به گزارش آس اسپانیا، شکیرا، خواننده کلمبیایی با رئال مادرید قراردادی 10 ساله برای کمک به کودکان آفریقایی داشته و طبق توافقات قبلی او می‌تواند از فرصت‌های به دست آمده در تعطیلات و یا فاصله بین دو بازی در برنابئو کنسرت داشته باشد اما رابطه او با پیکه، مدافع بارسلونا، باعث فاصله گرفتنش با هواداران رئال مادرید شده و اوج این خصومت را می‌شد در شعارهای هواداران مادریدی علیه وی در مستایا مشاهده کرد.

شکیرا که برای تماشای بازی پیکه به مستایا آمده بود در جریان بازی بارها مورد اهانت هواداران رئال مادرید قرار گرفت و واکنش تلخ او پس از تماشای گل رونالدو به بارسلونا و پخش این فیلم در سایت‌های خبری بیش از پیش او را در نظر مردم مادرید منفور کرده است.

همین مسئله باعث شد تا شکیرا از پیکه بخواهد قهرمانی رئال مادرید را به هواداران این تیم تبریک بگوید تا شاید قدری از نفرت مردم پایتخت نسبت به او کاسته شود.

پیکه در صفحه مربوط به خود در یک سایت اجتماعی نوشته است: «تیمی که خوب بازی کرد به قهرمانی رسید و در نهایت این ما بودیم که دست خالی از مستایا برگشتیم. این قهرمانی را به هواداران رئال مادرید تبریک می گویم و امیدوارم در دو بازی باقیمانده از چهار ال‌کلاسیکو دربی نیز بازی‌های خوب و پرهیجانی داشته باشیم.»

منبع: فارس

تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پیکه به پیشنهاد شکیرا عمل کرد | موسیقی ما