برنامه یاد بعضی نفرات
 
کاوه آفاق
با ارسال نامه‌ای صورت گرفت؛
شکایت کاوه آفاق از پخش بدون هماهنگی یک مستند در یک شبکه ماهواره‌ای
موسیقی ما - محسن هردان: کاوه آفاق خواننده وآهنگساز کشورمان با انتشار نامه‌ای ناراحتی خود را پخش مجموعه مستند «راک آن» از یک شبکه ماهواره‌ای خارجی اعلام کرد. آفاق گفت: «این فیلم مجموعه مصاحبه‌هایی است با بسیاری از دست اندرکاران حوزهٔ موسیقی نوین ایران که اثری بسیار پرهزینه و زمانبر بوده و در طول ۴ سال ساخته شده است.»

وی افزود: «به طورمثال بخش مصاحبه مربوط به خود من تقریبا چهار سال پیش ضبط شد و قرار اولیه این بود که این مستندِ پژوهشی از مجاری رسمی داخلی منتشر شود و یکی از دلایل زمانبر شدن اثر همین کشمکش‌های فرآیند اخذ مجوز نشر بوده است. شنیده بودم که این کار مجوز گرفته و در سال ۹۲ از طریق ویدئو رسانهٔ داخلی منتشرخواهد شد اما در کمال تعجب وقتی خبر پخش ماهواره‌ای کار را شنیدم بسیار حسرت خوردم که چرا سازندگان این مجموعه حداقل با امثال کاوه آفاق، رضا یزدانی و بابک میرزاخانی که مشاوران مقولات تخصصی موسیقی در دورهٔ پیش تولید کار بودند تماسی نگرفتند که شاید اگر کمکی از دستمان بر می‌آمد برای کسب مجوز نشر رسمی انجام می‌دادیم و این اثر با کمک ما و دوستان می‌شد به صورت رسمی از مجاری داخلی به مخاطبانش عرضه شود. هدف از درج این مطلب، عرض گله خویش و همکاران به سازندگان مجموعه بود که‌ای کاش پیش از پخش ماهواره‌ای آن، از کسانی که با اعتبار نام آن‌ها پروژه را رسمیت بخشیدند و پیش بردند می‌پرسیدند که آیا راضی به پخش تصاویرتان به گونهٔ فعلی هستید و این گونه از عرضه کار را در شأن خود و هوادارانتان می‌بینید یا نه. این رسم در همه جای دنیا عرف است و‌ای کاش از سوی این عزیزان به جا آورده می‌شد.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1391 - 15:05

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 29 اسفند 1391 - 13:52

rast mige dge

شنبه 17 فروردین 1392 - 06:31

kave is the best.
ye marde vaghei va mohtaram

دوشنبه 19 فروردین 1392 - 16:51

خدا کنه واسه مجوز The Ways مشکلی پیش نیاد!

سه شنبه 25 تیر 1392 - 17:29

ضمنن فراموش نکنیم که اگه ماهواره نبود ایشون به این معروفیتی که الان داره دست پیدا نمی کرد ولی الان کلا با ماهواره مشکل داره ... دوستانش که هیچ بیچاره ماهواره

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شکایت کاوه آفاق از پخش بدون هماهنگی یک مستند در یک شبکه ماهواره‌ای | موسیقی ما