برنامه یاد بعضی نفرات
 
سیزدهم شهریور و در برج میلاد تهران
گروه «رستاک» با قطعات جدید روی صحنه رفت
موسیقی ما – امید شایان: سیزدهم شهریور و در برج میلاد تهران باز هم نوای موسیقی نواحی ایران به گوش رسید. گروه «رستاک» در میان استقبال خوب دوستداران خود با دست پر به روی صحنه رفت. قطعات این کنسرت گلچینی از سه آلبوم «رنگواره های کهن» ، «همه اقوام من» و «سرنای نوروز» بودند و البته سه قطعه جدید از مناطق «فارس» و «آذربایجان» و «دزفول» برای نخستین بار در این برنامه شنیده شد.

گروه رستاک معمولا از قطعات جدید خود در اجراهای زنده رونمایی می کند و میزان استقبال مخاطبان خود را بررسی می کند. در این کنسرت هم نوازندگان مهمانان از نقاط مختلف کشور حضور داشتند و در قطعات مربوط به منطقه خود اعضای گروه را یاری می کردند که در این بین حضور «محسن شریفیان» موزیسین بوشهری حضار را به وجد آورد.

سیامک سپهری (سرپرست و تار)، فرزاد مرادی (خواننده و نوازنده)، بهزاد مرادی (خواننده و نوازنده)، اکبر اسماعیلی پور (تار)، محمد مظهری (کمانچه)، یاور احمدی فر (دف و دایره)، سارا نادری (تنبک و دوتار)، نگار اعزازی (دف و دایره)، پیران مهاجری (عود)، نیما نیک طب (دف و دایره)، امیر مصطفوی (ضرب، تیمپو و تمبک)، داریوش اسدپور (سنتور)، یاسر نوازنده گرجی (سازهای بادی)، حسنی پارسا (کمانچه)، دینا دوستی (کمانچه) و سپهر سعادتی (کنتراباس) اعضای اصلی گروه رستاک هستند.

این برنامه به همت موسسه «آوای هنر» روی صحنه رفت.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 15 شهریور 1392 - 01:10

دیدگاه‌ها

شنبه 16 شهریور 1392 - 21:31

گروه رستاک حرف نداره . فقط همین ...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه «رستاک» با قطعات جدید روی صحنه رفت | موسیقی ما