برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آواز های رسول رهو؛
بازار موسیقی با صدای حسین علشاپور نگارینه شد
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: حسین علیشاپور از انتشار آلبوم جدید خود با عنوان «نگارینه» خبر داد و گفت: آلبوم «نگارینه» به همت موسسه فرهنگی-هنری راوی آذر کیمیا منتشر شد.

حسین علیشاپور از انتشار آلبوم جدید خود با عنوان «نگارینه» خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: این آلبوم برگرفته از از موسیقی‌ها وتصانیف قدیمی است که تمامی قطعات آن توسط سیامک جهانگیری تنظیم شده است. آوازهای آن را نیز رسول رهو به همراه من اجرا کرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: نگارینه شامل قطعاتی همچون رنگ دلگشا، سازوآواز، تصنیف نگار، تصنیف ازاین دلم بیخبری، تصنیف نسیم سحر، خسروشیرین، تصنیف نادیده رخت، پیش درآمد اصفهان از اصغربهاری، رنگ اصفهان ازمرتضی نی داوود وچهارمضراب حجاز از ابوالحسن صبا است.

این خواننده درباره نوازندگانی که در آلبوم حضور دارند، گفت: نوازندگان آلبوم نگارینه هنرمندانی سیامک جهانگیری (نی)، علی بهرامی فرد (سنتور)، حمیدخوانساری (عود) وحیدفتایی (ضرب) در کنار ما هنر نمایی کرده‌اند. آلبوم نگارینه با حال وهوای موسیقی وی با بیان اینکه در این آلبوم تفاوتهایی با دیگر آلبوم‌ها دارد، تاکید کرد: در این آلبوم اصیل ایرانی فضای تازه ای از ژانر موسیقی ملی ایران را پس از مدتهاخلا شنیداری در این فضای موسیقایی بااشعار وترانه هایی ازعراقی وکلیم کاشانی وپژمان بختیاری وهما گرامی ایجاد می‌کند.

وی خاطر نشان کرد:این مجموعه شنیداری با مدیریت تولید رضا مهدوی، صدابرداری امیرمردانه، طرح وگرافیک مجیدکاشانی وبا یادداشتی از علیرضا میرعلینقی ازسوی موسسه راوی آذرکیمیا منتشر وپخش سراسری آن از طرف آوای باربد، گلچین، هنرشهر ورهگذرهفت اقلیم است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مهر 1392 - 12:10

دیدگاه‌ها

دوشنبه 8 مهر 1392 - 20:34

به به جه آلبوم خوبيييييييييييييييي فضاي سنتي را برايم تداعي كرد در اين وانفساي موسيقي ايراني. طرح جلد قشنك و...آفرين.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بازار موسیقی با صدای حسین علشاپور نگارینه شد | موسیقی ما