برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای برگزاری کنسرت اروپایی؛
اشکان کمانگری با همراهی دو نوازنده به آلمان و فرانسه می‌رود
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: گروه موسیقی سه نفره ای متشکل از یک خواننده و دونوازنده راهی آلمان و فرانسه می‌شود. اشکان کمانگری؛ خواننده سنتی خوان کشورمان با اعلام این خبر در گفت و گو با موسیقی ما گفت: روز دوشنبه به همراه علی رحیمی و ایمان وزیری راهی اروپا می‌شویم تا در کشورهای آلمان و فرانسه به اجرای کنسرت بپردازیم.این خواننده افزود: ایمان وزیری از شاگردان قدیمی استاد جلیل شهناز و فرهنگ شریف است که در این سفر ما را همراهی خواهد کرد. آلبومی نیز با ترکیب این گروه در دست انتشار است.

وی خاطرنشان کرد: شروع این برنامه در قالب کنسرت از وپن خواهد بود و متعاقبا در کشورهای دیگر نیز اجرای برنامه خواهیم کرد. قطعات اجرایی در این کنسرت‌ها بر روی نوازندگی تار و تنبک می‌چرخد و مثل قطعات همیشگی نیست.

کمانگری تصریح کرد: یک سری دیگر از قطعات مشتمل بر ساز و آوازو موسیقی اصیل ایرانی بوده که از این میان دو تصنیف قدیمی به اجرا در خواهیم آورد. این تصنیف‌ها طی صدسال اخیر تاکنون شنیده نشده و یا کمتر شنیده شده است.

این خواننده ادامه داد: این قطعات بر روی اشعاری از فصیح الزمان شیرازی، محمدعلی بهمنی، حضرت حافظ، سعدی شیرازی و استاد شهریار است که علاوه بر این که در آلبوم وجود دارند در کنسرت نیز به اجرا در می‌آیند. بخش عمده ای از قطعات اجرا شده در این کنسرت‌ها نیز در قالب سی دی تصویری به دست علاقه مندان خواهد رسید.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آذر 1392 - 07:34

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اشکان کمانگری با همراهی دو نوازنده به آلمان و فرانسه می‌رود | موسیقی ما