برنامه یاد بعضی نفرات
 
آرمین قیطاسی خبر داد؛
تلفیق موسیقی جاز و پاپ در رپرتوار جدید «آرس‌نوا»
موسیقی ما - گروه «آرسنوا» به سرپرستی آرمین قیطاسی اسفندماه سال جاری در تهران به صحنه می‌رود. آرمین قیطاسی، نوازنده و سرپرست گروه آرسنوا گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این برنامه اسفندماه سال جاری در تالار وحدت برگزار می‌شود. این نوازنده در ادامه بیان کرد: همچنین به زودی تمرین‌های گروه آرسنوا برای برگزاری این کنسرت آغاز می‌شود و قرار است در این کنسرت با رپرتوار جدید به صحنه رویم و قطعاتی جدید را برای مخاطبان اجرا کنیم.

سرپرست گروه آرسنوا خاطرنشان کرد: در کنسرت‌های قبلی این گروه از مخاطبان خواستیم تا قطعات درخواستی خود را برای کنسرت بعدی از طریق نظرسنجی اعلام کنند و در نتیجه به درخواست مخاطبان قطعات این کنسرت انتخاب شده است. همچنین در این کنسرت موسیقی جاز و موسیقی پاپ و… با یک دیگر ادغام می‌شوند.

قیطاسی در ادامه تاکید کرد: همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای قطعات خاطره‌انگیز اختصاص دارد که قرار است در این بخش قطعاتی که مخاطبان با آن خاطره دارند را به همراه اعضای گروه اجرا کنیم.

سرپرست گروه آرسنوا درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: علیرضا میر آقا، رضا آذرنژاد، کامیار ماندگاریان، هومن نامداری، فرزان بیژنی، داریوش بیژنی، حسام سیداحمد، حسین شریفی، رامین براتی، بابک مالکی فر، دارا دارایی، محمد شعبانی، هومن غفاری، حسام صدفی‌نژاد، غزل سعیدی، سایوری شفیعی، اصغر شمس آبادی و... از نوازندگان گروه هستند.
منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آذر 1392 - 12:29

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 27 آذر 1392 - 20:06

بي صبرانه منتظر اين اجرا اين گروه هنرمند هستيم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تلفیق موسیقی جاز و پاپ در رپرتوار جدید «آرس‌نوا» | موسیقی ما