برنامه یاد بعضی نفرات
 
17 اسفند در سراسر کشور؛
«این خرقه بینداز» نخستین آلبوم رسمی «شهرام شعرباف» منتشر می شود
موسیقی ما – نخستین آلبوم رسمی «شهرام شعرباف» در تاریخ 17 اسفند در سراسر کشور منتشر می شود.

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم «این خرقه بینداز» نخستین اثر رسمی «شهرام شعرباف» است که در تاریخ 17 اسفند به صورت همزمان در تهران و شهرستان ها منتشر می شود تا دوستداران «اوهام» بتوانند برای اولین بار شاهد انتشار رسمی نخستین اثر این گروه باشند.

«این خرقه بینداز» از ده قطعه تشکیل شده و مدت زمان کل آلبوم 50 دقیقه است. این اولین آلبوم رسمی اوهام در داخل ایران میباشد که به صورت سی دی و نیز خرید دیجیتال در دسترس دوستداران این سبک موسیقی قرار خواهد گرفت. همزمان آلبوم خارج از کشور و در فروشگاه های آنلاین معتبر موسیقی از قبیل آی تونز و... منتشر خواهد شد.

با توجه به اینکه مجوز فعالیت اوهام در داخل ایران به نام شهرام شعرباف صادر شده، آلبوم در داخل ایران به نام گروه "شهرام شعرباف" عرضه و پخش می شود و در خارج از ایران تحت عنوان آلبوم "اوهام" منتشر خواهد شد.

پکیج ویژه ای از آلبوم نیز در تیراژ محدود تولید شده که در مراسم رونمایی آلبوم عرصه خواهد شد.

قطعات این آلبوم عبارتند از: « قدح، این خرقه بیانداز، مسلمانان مرا وقتی دلی بود، صلاح کار، نامه، رسم عاشق کشی، زاهد خلوت نشین، لب لعلش...، منزل ویران، یاد باد» و آهنگساز،تنظیم کننده ومیکس و مسترینگ اثر را خود «شهرام شعرباف» انجام داده است. کلیه اشعار نیز سروده حضرت حافظ است.


سامان وندادی، روزبه قلیپور، پویا شمالی، نیما رمضان و ماهان میرعرب از جمله نوازنده هایی هستند که در این آلبوم حضور دارند.

پدیدآورندگان این آلبوم قطعه «این خرقه بینداز» را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داده اند که این قطعه را می توانید در ادامه گوش و دانلود کنید.

موسیقی، تنظیم، میکس و مسترینگ این قطعه را « شهرام شعرباف» انجام داده و از اشعار حضرت حافظ نیز در این قطعه بهره برده شده است.

گفتنی ست مراسم رونمایی از این آلبوم در تاریخ جمعه 16 اسفند و در محل فروشگاه فرهنگ (به آدرس: : بلوار کشاورز، نرسیده به میدان ولیعصر/ فروشگاه فرهنگ) از ساعت 18 الی 21 برگزار خواهد شد.

همچنین در شهرستان های مختلف نیز دوستداران اوهام برای این آلبوم مراسم رونمایی تدارک دیده اند که از آن جمله می توان به مراسم رونمایی در ساری اشاره کرد که در تاریخ دوشنبه 19 اسفند در محل خیابان فرهنگ، ابتدای 15 خرداد/شهر کتاب ساری) در ساعت 18 الی 21 و همچنین برنامه رونمایی و جشن آلبوم در شهرستان رشت در تاریخ سه شنبه 20 اسفند( بلوار معلم، میدان سرگل،ساختمان کسری/ فروشگاه ماه نو) ساعت 18 الی 21 اشاره کرد.

پوستر های این آلبوم (پوستر های آلبوم در داخل و خارج از کشور) و همچنین طرح کاور این اثر را در ادامه در «موسیقی ما» ببینید.
این خرقه بیانداز
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 13:09

دیدگاه‌ها

جمعه 16 اسفند 1392 - 01:43

عالیه این گروه . درود بر سامان وندادی و نیما رمضان .

جمعه 16 اسفند 1392 - 12:02

بي صبرانه منتظريم
اميدوارم با فعال شدن گروه هايي مثل اوهام و باز شدن فضاي موسيقي شاهد رشد موسيقي كشورمون باشيم تا سطح سليقه موسيقيايي مردمون كه به نظر من به پايين ترين سطح ممكن به خصوص در موسيقي پاپ رسيده بالاتر برود

جمعه 16 اسفند 1392 - 16:51

بیصبرانه منتظرم بار دیگه اشعار فاخر ادبیات ایرران رو با موسیقی بشنوم

شنبه 17 اسفند 1392 - 07:10

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnn....

شنبه 17 اسفند 1392 - 19:33

خوشـــحالم و براتون آرزوی موفقــیت می کنم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «این خرقه بینداز» نخستین آلبوم رسمی «شهرام شعرباف» منتشر می شود | موسیقی ما