برنامه یاد بعضی نفرات
 
وحید تاج پس از انتشار دو آلبوم همزمان خود:
متاسفم که آلبوم «خاطره» در سکوت خبری منتشر شد
موسیقی ما - وحید تاج از انتشار دو آلبوم همزمان خود خبر داد و گفت: یکی از این آلبوم‌ها از روزگار رنگ آمیز است و دیگری خاطره است که متاسفانه در سکوت مطلق خبری منتشر شد. وحید تاج خواننده سنتی کشورمان در گفت‌و‌گو با موسیقی ما ضمن اعلام خبر انتشار دو آلبوم همزمان با صدای خود گفت: یکی از این آلبوم‌ها «از روزگار رنگ آمیز» نام دارد که اتفاقا بازخورد خوبی در رسانه‌ها داشت. این آلبوم جدید‌ترین آلبوم گروه «سپید وسیاه» است که با مدیریت پیمان میرآقاسی و آهنگسازی سورنا صفاتی، کورش دانایی، ومریم رضایی‌نژاد منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شده است.

وی افزود: اشعار آلبوم «از روزگار رنگ آمیز» از میان اشعار شاعران بزرگی همچون حافظ، سعدی، هوشنگ ابتهاج و حسین منزوی انتخاب شده است. همچنین آلبوم شامل هشت قطعه است که از این میان دوقطعه بی‌کلام و دو بخش ساز و آواز و چهار تصنیف اجرا است. اندیشه مجنون (کورش دانایی بر روی شعری از سعدی)، چوگان (کورش دانایی)، ساز و آواز بر روی شعری از هوشنگ ابتهاج با صدای وحید تاج، خزان دیده (آهنگی از مریم رضایی و شعر هوشنگ ابتهاج)، ساز و آواز با شعر هوشنگ ابتهاج، شراب تلخ (شعری از حافظ با آهنگی از سورنا صفاتی)، کوچ (با آهنگی از سورنا صفاتی)، طربخانه (از کورش دانایی با شعری از حسین منزوی) عنوان قطعات این آلبوم است که خوانندگی آن‌ها را من به عهده داشته‌ام.

وحید تاج درخصوص انتشار آلبوم دیگر خود که معتقد است در سکوت خبری منتشر شده و از این بابت دلگیر است، افزود: آلبوم «خاطره» از اجراهای من در سال ۸۸ است که متاسفانه طی این ۵ سال منتشر نشد. متاسفانه این آلبوم در بد‌ترین زمان ممکن یعنی در شب عید منتشر شد به همین دلیل زمان کافی برای تبلیغات، نشست خبری، رونمایی و معرفی آن نداشتیم. از این بایت بسیار ناراحتم هر چند که این آلبوم متعلق به ۵ سال پیش بود و خوب در آن شرایط من شاید در خواندن ایراداتی نیز داشته‌ام اما به هر حال این آلبوم نیز مانند دیگر آلبوم‌هایم مثل بچه‌های من هستند که دوست دارم در بهترین شرایط منتشر شوند.

وی افزود: آلبوم «خاطره» شامل ۱۰ قطعه است که از میان این ۱۰ قطعه هشت قطعه آن با کلام و دو قطعه بی‌کلام است. همچنین دو قطعه این آلبوم در دستگاه شور و دو قطعه دیگر در دستگاه افشاری است که قرار بود در خرداد ماه سال ۹۲ منتشر شود اما با تاخیر در اسفندماه توسط انتشارات نی داوودد به انتشار رسید.

وی همچنین گفت: آهنگسازی این قطعات را هومن مهدویان به عهده دارد و نوازندگان آن را شروین مهاجر (کمانچه)، هومن مهدویان (عود/سه تار)، ذکریا یوسفی (دف)، محسن پوربخت (سنتور)، سحر ابراهیمی (قانون)، مسعود پوربخت (تنبک)، سهیل پیغمبری (کلارینت) و... به عهده داشته‌اند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 19:15

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 23 فروردین 1393 - 12:31

فوقالعاده بود!
من همیشه دنبال میکنم اثار استاد رو!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود متاسفم که آلبوم «خاطره» در سکوت خبری منتشر شد | موسیقی ما