برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت هدایتی با حضورجمع کثیری از ستارگان در میلاد نمایشگاه برگزار شد
طنین صدای محمدرضا هدایتی در سالن میلاد
موسیقی ما - بیشتر از سه سال بعد از هیت شدن قطعه «دلگیرم ازتو»، بالاخره در ساعت ۲۱ روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه، محمدرضا هدایتی در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه رفت تا این قطعه را برای علاقمندانش اجرا کند. قبل از تبلیغات این روزهای هدایتی برای کنسرت، خیلی‌ها نمی‌دانستند که این قطعه را هدایتی خوانده اما علاقمندان جدی‌تر او و کار‌هایش می‌دانستند و حالا هم آن‌ها جمع شده بودند تا شاهد کنسرت بازیگر محجوب و محبوب و خوانندهٔ با احساس باشند.

کنسرت کمی دیر‌تر از ساعت مقرر و حدود ساعت ۲۲ آغاز شد و قبل از آغاز آن هم جمع هنرمندان که در پشت صحنه حضور داشتند به داخل سالن آمدند و حضورشان با استقبال و تشویق پرشور تماشاگران همراه بود و بعد کلیپی پخش شد که در آن لاله اسکندری، علیرضا خمسه، سیما تیرانداز و چند هنرمند دیگر درباره علاقه‌شان به محمدرضا هدایتی و قطعه هیت معروف او گفتند و این کلیپ در واقع دموی آلبوم بعدی هدایتی با عنوان «عشق پنهونی» ست که به زودی توسط شرکت فرهنگی هنری ترانه سمان به بازار عرضه می‌شود. پس از پخش این کلیپ اعضای ارکس‌تر به رهبری محسن افشار به روی صحنه آمدند و در محل‌های مربوط مستقر شدند و آغاز گر کنسرت نه «دلگیرم ازتو» که یکی دیگر از قطعات محبوب هدایتی، «من با تو آرومم» بود. هدایتی از پشت صحنه خواندن را شروع کرد و قدم زنان به مرکز صحنه آمد و در میان استقبال خوب علاقمندانش اجرا را ادامه داد. معلوم بود که استرس دارد و طبیعی هم بود. پس از پایان قطعه و پس از سلام و علیک مختصر گفت کلی سلبریتی اینجاست که معرفی کردنشان یک ساعت وقت می‌گیرد و بعد قطعهٔ «تو از من سیری» را خواند که با توجه به کمتر شدن استرسش نشان می‌داد که صدایش چه اوجی دارد.

در قطعه سوم دیگر یخش شکست و چه در اجرا و چه در صحبت‌های بین اجرا‌ها راحت‌تر بود و دیگر تا انتهای برنامه برنامه‌اش را مسلط اجرا کرد و البته در بخش اول اجرا‌ها صدای ارکستر به نسبت صدای خواننده بالا بود و شعر‌ها واضح شنیده نمی‌شد اما این نقص کم کم برطرف شد،. در کل اجرای خوبی بود و به جز هماهنگی مناسب ارکس‌تر و نوازنده، مشخص شد که محمدرضا هدایتی خواننده خوبی ست و صدایش علاوه بر لطافت، قدرت خوبی هم دارد.

برای اجرای این کنسرت، گروه آرپژ به سرپرستی محشن افشار هدایتی را همراهی کردند و در این گروه، سلیمان محمدپور (کیبورد)، حسین کیانی (ترومپت)، رضا آذرنژاد (ترومپت)، حسین ظریف (ترومبون)، میلاد مجذوب (گیتار الکتریک)، رامبد رافت (بیس) بهروز میرزایی (گیتار الکتریک و بک وکال)، بردیا یادگاری (پرکاشن) و ایرج همدمی (کیبود) کردند و محسن افشار نوازندگی درامز و رهبری ارکس‌تر را به عهده داشت.

سیامک انصاری، لاله اسکندری، هادی کاظمی، علیرضا خمسه، کاظم راست گفتار، سروش صحت، الیکا عبدالرزاقی، امین زندگانی، سیما تیرانداز، نریمان، سحرولدبیگی، نیما فلاح، گلاره عباسی و دنیا فنی‌زاده از مهمانان برنامه بودند.
 
  • حاشیه‌ها
*هدایتی برای معرفی دنیا فنی‌زاده، عروسک گردان کلاه قرمزی او را به عنوان بهترین عروسک گردان دنیا معرفی کرد.

*در میانه‌های برنامه و هنگام قطعه «بریم زیر بارون» هدایتی یک بند از شعر یادش رفت و به جای آن «نا‌نای نای» گفت و بعد از اتمام آن هم اعتراف کرد که شعر یادش رفته بود. او گفت می‌خواهد مثل مهران مدیری پشت صحنه‌ها را هم نشان بدهد.

*محمدرضا هدایتی وقتی خواست سیما تیرانداز را معرفی کند او را «دختر من» معرفی کرد و اشاره‌اش به نقشش در سریال درچشم باد بود که در آن تیرانداز نقش دختر او را بازی می‌کرد.

*لابلای برنامه در بین تماشاگران کسانی اسم «پسرعمه زا» را صدا می‌کردند و هدایتی توجهی نمی‌کرد و فقط یک بار گفت: «‌ها». این را با صدای پسرعمه زا گفت تا علاقمندان این عروسک با مزه را راضی کند. یک بار هم گفت پسرعمه زا خیلی آدم معروفیه، دعوتش کردم نیومد!

*هدایتی با درخواست و استقبال مردم قطعه از تو دلگیرم را سه بار اجرا کرد
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1393 - 18:22

دیدگاه‌ها

شنبه 18 مرداد 1393 - 18:41

آخی من چقد گلاره عباسی رو دوست دارم!
خسته نباشد آقای هدایتی، به امید کنسرتای بیشتر...

شنبه 18 مرداد 1393 - 18:52

جای مهران مدیری رضا شفیعی جم بهنوش بختیاری خالی بوده

شنبه 18 مرداد 1393 - 23:57

خسته نباشید آقای هدایتی..صداشون واقعا معرکس و خیلی پر قدرت

یکشنبه 19 مرداد 1393 - 10:09

این اقا رضا آینده ی خوبی در پیش داره.جای مهران مدیری خالی بود.اگر تو سالن بود .کل سالن به احترامش بلند می شدن.

یکشنبه 19 مرداد 1393 - 10:12

بقیه ی کاراشون رو گوش ندادم
ولی از تو دلگیرم رو اوایلش گوش دادم
واقعا قشنگه

یکشنبه 19 مرداد 1393 - 12:34

هه هه هه......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چه خواننده ایه!!! که شعر آهنگ خودشو یادش رفته!!!!!!
در ضمن فکر کنم بازیگرا رو دعوت کرده بود که صندلی ها رو پر کنن و سالن خالی به نظر نیاد!!
وگرنه کی میره کنسرت این؟؟!!!

دوشنبه 20 مرداد 1393 - 00:31
غریبه

این چیز عجیبی نیس قبلا هم محسن یگانه تو کنسرتش شعر شو یادش رفته...

2.180.107.219
یکشنبه 19 مرداد 1393 - 15:23

آرزوی موفقیت می کنم برای جناب هدایتی عزیز با صدای زیباشون . چه شبی بوده جمع همه ی هنرمند ها هم جمع بوده .

دوشنبه 20 مرداد 1393 - 08:54

نوازنده ترومبون حسین شریفی بودن.تو عکس ها کاملا مشهوده.لطفا اطلاع رسانی غلط نکنید.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود طنین صدای محمدرضا هدایتی در سالن میلاد | موسیقی ما