برنامه یاد بعضی نفرات
 
در کنار بهروز صفاریان و یاسر داودیان؛
حضور غافلگیرکننده خواننده سرشناس رپ در هلال احمر!
موسیقی ما - ظهر روز دوشنبه 17 شهریورماه برخی از اهالی هنر و ورزش کشور در سازمان داوطلبان هلال احمر ایران حاضر شدند تا به «جنبش جهانی حمایت از داوطلبان هلال احمر و صلیب سرخ» بپیوندند.

در این میان هنرمندانی چون داریوش ارجمند، مجید خدایی، پویا امینی، بهمن دان، آرمین زارعی، یاسر داوودیان، بهروز صفاریان، فرشید صمدی، معراج محمدی، حامد توسلی، میثم دهقان، مهدی صفایی و سام ارجمند حضور داشتند.

فرحناز رافع، رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر ایران آغازگر این نشست بود و در ابتدا گفت: جنبش جهانی حمایت از داوطلبان هلال احمر و صلیب سرخ از 19 آگوست و زمانی که داوطلبان هلال احمر در سوریه، عراق و غزه به شهادت رسیدند آغاز شد.

رافع در ادامه افزود:‌خبرنگاران هم پیش از هنرمندان حمایت خود را از داوطلبان هلال احمر اعلام کرده بودند و امروز هنرمندان و ورزشکاران ما با حضور در این مکان حمایت خود را از داوطلبان امدادگر اعلام کردند و به جامعه جهانی گوشزد کردند که طبق پروتکل‌های جهانی امدادگران از هر نوع تعرضی مصون خواهند بود.

پس از فرحناز رافعف نوبت به داریوش ارجمند رسید. او همانند همیشه توانست با سخنرانی خود حضار را مجذوب خود کند. داریوش ارجمند در ابتدا گفت: متعجبم که چرا امروز برای کسی که برای نجات دیگران جان خود را به خطر می‌اندازد تله می گذارند و او را بمباران می‌کنند. هرچه فکر کردم دیدم در میان هیچ کدام از ادیان و فرهنگ ها این کار تأیید شده نیست و نمی‌دانم که این جباریت از کجا می‌آید.

این بازیگر با سابقه در ادامه سخنان خود تشریح کرد:‌ دنیای امروز کوشید که اعتقاد و ایمان را کنار بگذارد و توانست آن را فراموش کند و به همین دلیل به جایی رسیده‌ایم که فرد ستمگر با وجود اینکه آرم هلال احمر یا صلیب سرخ را روی خودرو یا لباس فردی می‌بیند باز هم ماشه را می‌چکاند.

ارجمند همچنین اضافه کرد: این همه انجمن حمایت از حیوانات وجود دارد اما چرا با امدادگران هلال احمر این گونه رفتار می‌شود جوابش واضح است چون ستمگران نمی‌توانند اندیشه را تحمل کنند و برای نابودی اندیشه‌ها تلاش می‌کنند. همان افرادی که بر روی هیروشیما بمب اتم می‌اندازند آمبولانس هلال احمر را نیز منفجر می‌کنند چرا؟ به خاطر یک مشت خاک بیشتر و یک مقدار قدرت بیشتر.

این پیشکسوت تئاتر و سینما افزود: در هیچ جایی به اندازه ایران در ارتباط با ایمان و خدا حرف نمی زنند. ما شهید دادیم چرا که خارج از اخلاق نجنگیدیم. جنگ هم قانونمند است، قاعده دارد. در همه جا دکترها و پرستارها و هرکس برای کمک می آید در مصون است ولی چه شده که این قاعده تغییر پیدا کرده است.

در ادامه بهمن دان دیگر بازیگر سینما و تلویزیون در این ارتباط گفت: همه صحبت های مفید را آقای ارجمند انجام دادند و من حرف خاصی ندارم. تنها به نظرم این قضیه بسیار مهم است که این جنبش را عملیاتی کنیم و در حد حرف آن را رها نکنیم.

پویا امینی بازیگر تلویزیون نیز وارد این بحث شد. او صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد: ناراحت می شوم وقتی می بینم تعداد داوطلبان هلال احمر در ایران انقدر پایین است. امیدوارم هر روز به این تعداد افزوده شود. ما در شناساندن این موضوع به مردم کوتاهی کرده ایم. در آلمان یک بانک خون آنقدر تنوع دارد که 90%  گروه های خونی را پشتیبانی می کند ولی در ایران تنها 20 هزار نفر عضو هستند.

پس از اهالی سینما و تلویزیون نوبت به چهره های سرشناس موسیقی رسید. بهروز صفاریان تنظیم کننده خوش نام و با سابقه موسیقی پاپ کشورمان گفت: ابتدا امیدوارم حضورمان در این مکان مفید واقع شود زیرا هنرمندان از جمله تاثیرگذارترین اقشار جامعه هستند که تاثیرگذاری را از خود جامعه گرفته اند. امیدوارم هنرمندان ما نیز در این جنبش و دیگر جنبش های حمایتی حضور یابند.

پس از صحبت های بهروز صفاریان نوبت به پر حاشیه ترین بخش این نشست رسید. آرمین زارعی معروف به 2@fm که برای اولین بار در یک محفل دولتی حضور پیدا کرده بود از جمله داوطلبان این جنبش بود. آرمین زارعی در ابتدا حضور در این جنبش را افتخار دانست و گفت: آرزو دارم جنگ، خون ریزی، آزار و اذیت و کشتار مردم پایان یابد. امیدوارم تعداد افراد نیکوکار هر روز افزایش یابد.

از جمله حواشی این نشست می توان به حضور بهروز صفاریان، آرمین زارعی، یاسر داودیان و میثم دهقان (مدیرعامل گروه بین المللی نیمرخ) اشاره کرد. خوش و بش های بهروز صفاریان و آرمین زارعی نشان از آشنایی پیشین این دو هنرمند داشت و به نوعی جرقه شایعه همکاری این موزیسین و خواننده مشهور را زد. هرچند بهروز صفاریان و آرمین زارعی پس از این نشست همکاری با یکدیگر را تایید و یا تکذیب نکردند.

در پایان این نشست تمام اعضا کاورهای هلا احمر را به تن کردند و با آن عکس یادگاری انداختند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 شهریور 1393 - 10:11

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 20 شهریور 1393 - 12:19

این آقا با این [...] که میخونه اصلا از نظر من هنرمند نیست که اسمشو جزء هنرمندا نیست.
اگه به ایشونم مجوز بدن دقیقا میشه این مصرع:
وای به روزی که بگندد نمک

موسیقی ما تایید نکنی دیگه تو سایتتون نمیام

پنجشنبه 20 شهریور 1393 - 14:13

واااااااااااااااااااااااااااااااااااای نه !!اینم که شد مث تتل
باو بهتون مجوز میدن نمیخواد انقد به خودتون فشار بیارید

پنجشنبه 20 شهریور 1393 - 21:12

خواننده سرشناس رپ یعنی چی برادر من؟؟؟
درست بنویسید...
درستش اینه: خواننده سرشناس گفت آواز :|

پنجشنبه 20 شهریور 1393 - 21:34

زمانی که از رضایا جدا شد فکر میکردم اگه یک روز قرار باشه یکیشون مجوز بگیره 100% اون رضایا هست!!!!
الآن در عین ناباوری این آرمینه که خیلی به مجوز نزدیکه و متاسفانه رضایایی که خیلی پتانسیل داشت داره محو میشه!!

شنبه 22 شهریور 1393 - 00:28

برای دوستان متاسفم که هیچی از خوندن و صدای آرمین نمیدونند عاشقتم ارمین

شنبه 22 شهریور 1393 - 10:15

Salam
Chand vaght pish to ye site music ye matlabi dar morede khodahafezi Ali AbdolMaleki za donyaye music zade bod.in mozo raste ya kezbe?
Lotfan ye mosahabe ba ishon anjam bedin,pishapish mamnon.
Age momkene mosahabehaie ham ba aghayan aesfahani&Aserayei&KhajeAmiri dar bare Albumha va tarikhe enteshareshon anjam dahid,tashakor.

شنبه 22 شهریور 1393 - 21:40

حالاشما رو بخدا اینو تایید کنید ...
خواننده ای که آهنگ آخریش با اون موزیک ویدیوی اونجوری مجوز میگیره ؟؟؟
دیگه تو موزیک یدفعه میخواست بگه **** واقعا گفتنش زشته اونوقت میاد مجوز میگیره و خودشو
بی گناه میدونه ... از نظر من تنها حق یاسر بختیاری ( یاس ) هست ... تا حالا یه حاشیه اینجوری ازش ندیدم
ما اگه یاس نبود اصن رپ رو نمیشناختیم ... زنده باد گمنامان موسیقی ایران

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حضور غافلگیرکننده خواننده سرشناس رپ در هلال احمر! | موسیقی ما