برنامه یاد بعضی نفرات
 
میلاد درخشانی و جمعی از نوازندگان مطرح ایرانی روی صحنه می‌روند؛
«اشارات نظر» برای اولین بار در اریکه ایرانیان اجرا می‌شود
موسیقی ما - کنسرت «اشارات نظر» به آهنگسازی و خوانندگی میلاد درخشانی و با حضور جمعی از بهترین نوازندگان ایرانی روز پنج‌شنبه ۲۵ دی ماه در سالن اریکه ایرانیان برگزار می‌شود. به گزارش موسیقی ما این کنسرت اجرای زنده آلبومی به همین نام است که ۲۳ شهریور ماه منتشر شد و تا اینجای کار یکی از پرفروش‌ترین‌ آلبوم‌های ژانر موسیقی تلفیقی امسال بوده است.

در کنسرت «اشارات نظر» که قطعات این آلبوم اجرا می‌شود، نوازندگانی همچون پدرام درخشانی (سنتور)، آرش مقدم (درامز)، همایون نصیری (پرکاشن)، نیما رمضان (گیتار)، آرش سعیدی (گیتاربیس)، اشکان آبرون (کیبورد)، سهیل پیغمبری (کلارینت) و مهرداد عالمی (ویلن‌سل) در کنار میلاد درخشانی روی صحنه خواهند رفت. میلاد درخشانی در این اجرا علاوه بر خوانندگی، نوازندگی گیتار و عود را عهده دار است.

آلبوم «اشارات نظر» اولین تجربه میلاد درخشانی در مسند خوانندگی بود که مورد توجه بسیاری از جمله عموم علاقمندان به موسیقی قرار گرفت. این آلبوم بنا به اعلام شرکت موسیقی جوان که پخش کننده آن بوده، در طی حدود ۳ ماه ۴ مرتبه تجدید چاپ شد.

میلاد درخشانی پیش از این با سرپرستی و آهنگسازی گروه «افشارستان» به عنوان یکی از موفق‌ترین هنرمندان عرصه موسیقی تلفیقی مطرح شد. او تا پیش از «اشارات نظر» ۳ آلبوم دیگر منتشر کرده بود؛ «سرخوش»، «افشارستان» و «هیچم خبر از هیچ».

 «سرخوش» اولین آلبوم او بود که با سازهای ایرانی در فضای سنتی خلق شد ولی می‌توان ردپای آن چیزی که امروز میلاد درخشانی است را در آن دید. «افشارستان» ترکیبی از سازهای ایرانی و غربی بود که شکلی آزاد آهنگسازی شده بود و این هنرمند را بیش از پیش مطرح کرد و آلبوم سوم با عنوان «هیچم خبر از هیچ»، دو نوازی تار و «دیجریدو» یک تجربه منحصر به فرد از این هنرمند بود. او در آلبوم چهارم به خوانندگی روی آورد. درخشانی بار‌ها اعلام کرده که نگاهی تجربه گرا و آزاد به موسیقی دارد و خوانندگی هم برای او یک تجربه موسیقایی دیگر است. تجربه‌ای که ظاهرا موفق بوده و او را تبدیل به خواننده یکی از موفق‌ترین آلبوم‌های سال کرده است. پس از موفقیت آلبوم او در نظر دارد تا کنسرت‌هایی برگزار کند و کنسرت ۲۵ دی‌ماه اولین اجرای او در این مسیر است.

میلاد درخشانی کنسرت «اشارات نظر» را 25 دی ماه طی دو سانس در ساعت‌های ۱۸: ۱۵ و ۲۱: ۳۰ در سالن اریکه ایرانیان روی صحنه می‌برد.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت به فروشگاه پرشیا (۸۳۸۸۰) کافه کهن (۸۸۵۹۲۷۷۲ – ۸۸۵۹۲۷۷۱) و فروشگاه نگینِ شهرک غرب (۸۸۰۸۴۲۷۶ – ۸۸۰۸۶۳۸۳) مراجعه کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1393 - 01:21

دیدگاه‌ها

یکشنبه 7 دی 1393 - 13:10

آلبوم زیبایی بود

یکشنبه 7 دی 1393 - 14:29

امیدوارم مثل البوم کنسرت هم عالی باشه ما برای همچین البوم و خواننده ی خوبی حتما کنسرت ایشونو میریم :)

یکشنبه 7 دی 1393 - 14:55

لطفا تاریخ کنسرتا تو شهر های دیگه رو هم اعلام کنید

یکشنبه 7 دی 1393 - 18:20

مرسی بابت اطلاع رسانی

دوشنبه 8 دی 1393 - 01:07

این کنسرت فوق العاده ست,یکی از بهترین اجراهای چن سال اخیر خواهد بود....
واقعا این چه آلبوم پررمزو رازء..خیلی زیباست///
موسیقی ما,مرسی بابت اطلاع رسانی/درود

سه شنبه 9 دی 1393 - 01:33

مطمئنن کنسرت عالی خواهد بود.. با وجود خوده میلاد و این نوازنده های بزرگ عالی می شه...
بی صبرانه منتظرممممم و می دونم که می ترکونن/ ^_____^\

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «اشارات نظر» برای اولین بار در اریکه ایرانیان اجرا می‌شود | موسیقی ما