برنامه یاد بعضی نفرات
 
در پی استقبال از آخرين كنسرت و مراسم رونمايی آلبوم جديد
پالت دوباره در تالار وحدت روی صحنه می رود
موسیقی ما - گروه پالت در روزهای سوم، چهارم و پنجم خردادماه در تالار وحدت تهران روی صحنه می رود. اين گروه پيش‌تر هم در روزهای 15 و 16 ارديبهشت‌ماه در تالار وحدت به اجرای زنده پرداخت كه بليت‌های آن برنامه در پی استقبال كم‌نظير هواداران گروه، در مدت كمتر از دو ساعت به‌فروش رفت.

به گزارش «موسیقی ما»، بعد از رونمايی «شهر من بخند!»، آلبوم جديد اين گروه در عمارت مسعوديه تهران و در حضور جمع زیادی از هواداران پالت و اجرای زنده چند قطعه از گروه در همان برنامه و به دنبال استقبال غيرمنتظره از دو شب اجرای پالت در ميانه ارديبهشت‌ماه در تالار وحدت، تهيه‌كننده و اعضای گروه بر آن شدند تا كنسرت‌های ديگری در تهران ترتيب دهند.

در اين كنسرت‌ها اعضای گروه پالت متشکل از روزبه اسفندارمز (کلارینت)، کاوه صالحی (گیتار)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، داریوش آذر (کنترباس) و امید نعمتی (خواننده)، به همراه امین طاهری (درامز) و سردار سرمست (پیانو، آکاردئون و ملودیکا) به‌عنوان نوازنده ميهمان، به اجرای قطعاتی از آلبوم‌های «آقای بنفش» و «شهر من بخند!» خواهند پرداخت.

روزبه اسفندارمز، سرپرست گروه پالت، درباره سه شب كنسرت پيش روی اين گروه در تالار وحدت مي‌گويد: «خيلي خوشحاليم كه در نزديك‌ترين زمان ممكن نسبت به دو اجرای اخيرمان در تهران و آيين رونمايی آلبوم جديد، توانستيم از تالار وحدت وقت بگيريم تا دوباره بتوانيم در كنار دوست‌ها و مخاطب‌های پالت باشيم. اجرای تهران به‌خصوص از اين نظر براي ما مهم است كه همانطور كه در مراسم رونمايی گفته شد، همه اعضای گروه پالت هم در این شهر زندگی می‌کنند، همه ما در این شهر حضور و با تک‌تک مناطق آن خاطره‌های زیادی داریم. پس خيلي خوشحاليم كه می توانيم دوباره در کنار هوادارن‌مان در اين شهر باشيم كه ثابت کرده‌اند که شهر هنوز نمرده و می‌خندد.»

کنسرت گروه پالت در ساعت 21:30 روزهای 3 و 4 و 5 خردادماه برگزار خواهد شد و بلیت آن از ساعت 14 روز سه‌شنبه 29 اردیببهشت از طریق سامانه اینترنتی پيشنهاد (www.peeshnahad.com) عرضه خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 12:03

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 19:08

ردیف دوم خودم نشستم ------- ای ول به پالتیا ----------- بیصبرانه منتظرم :)

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پالت دوباره در تالار وحدت روی صحنه می رود | موسیقی ما