برنامه یاد بعضی نفرات
 
جزئیات این آلبوم را برای اولین بار از «موسیقی ما» بخوانید
آلبوم «برمی‌گردم» با صدای «پیام صالحی» 24 شهریور منتشر می‌شود
موسیقی ما - دومین آلبوم مستقل «پیام صالحی» به نام «برمی‌گردم» روز سه شنبه 24 شهریورماه منتشر می‌شود. مراسم رونمایی از این اثر هم همان روز در سالن VIP پردیس کوروش واقع در اتوبان ستاری برگزار خواهد شد. این خواننده از ساعت 14 و به همراه عوامل آلبوم از اهالی رسانه و مخاطبان پذیرایی می‌کند و حضور مجدد خود در بازار موسیقی پاپ را جشن می‌گیرد. اما آلبوم جدید پیام صالحی شامل چهارده قطعه خواهد بود. او این بار به سراغ جمعی از چهره‌های سرشناس موسیقی پاپ رفته و آلبوم پرستاره‌ای را برای مخاطبانش تولید کرده است. «یاحا کاشانی»، «حامد برادران»، «کوشان حداد»، «مازیار فلاحی»، «بابک جهانبخش»، «میلاد ترابی»، «انوشیروان تقوی»، «شراره فرنژاد»، «شهاب اکبری»، «پیام هوشمند» و «ماهان بهرام خان» برخی از عوامل تولید این مجموعه هستند.

اما یکی از نکات آلبوم برمی‌گردم طرح روی جلد آن است. پیام صالحی در این طرح عینکی منقش به تصویر خودش و شراره فرنژاد و علیرضا طباطبایی بر چشم دارد. همچنین در کنار او هم عکسی از برج میلاد تهران دیده می‌شود. پیام صالحی گفتگوی کوتاهی با سایت «موسیقی ما» داشت و درباره این طرح جلد اعلام کرد:«اسم آلبوم جدید من برمی‌گردم است. در دو شیشه عینکی که بر چشم دارم یکی عکس من و دیگری عکس علیرضا طباطبایی و شراره فرنژاد است. با این نوع طراحی می‌خواستیم روزهای اوجی که داشتیم را یادآوری کنیم. پس از چند سال دوری تصمیم گرفتم به شکل متفاوتی برگردم و این تفاوت در تمامی بخش‌های آلبوم، نمود دارد. درباره محتوای آلبوم و قطعات هم توضیح خاصی نمی‌دهم اما با شنیدن کارها سورپرایز می‌شوید.»

از سوی دیگر تیزر آلبوم برمی‌گردم هم برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت. این تیزر خوش ساخت با حضور هنروران متعدد و همراهی چند تن از نوازنده‌های مطرح آماده شده و در نریشن اول آن از پیام صالحی با عنوان بنیانگذار گروه «آریان» یاد می‌شود. در ادامه می‌توانید نسخه کامل تیزر آلبوم برمی‌گردم با صدای پیام صالحی را از «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید. 
برمی‌گردم (Album Teaser)
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 20 شهریور 1394 - 21:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 20 شهریور 1394 - 23:39

آقای صالحی بهتر بود دیگه از اسم "آریان" استفاده نمی کردید چون برخی عوامل مهم آریان(پهلوان - امیرخاص -خواهانی -کاشمری) دیگه باشما همکاری ندارند. من بالشخصه فن متعصب گروه آریان نبودم ولی پرواضحه که نقش علی پهلوان به مراتب پررنگ تر از پیام صالحی بود. پیام با پهلوان اختلاف داشت وداره ... ایکاش گروه آریان رو باهمه ی خوب وبدهاش وباهمه ی قدرت وضعف هاش بعنوان یک خاطره نگه می داشتید و کاری نمی کردید که اختلاف هاتون با علی آقا بیش از پیش علنی بشه. می تونستید بگید من نقشم در گروه چندان پررنگ نبود خیلی چیزها مطابق با سلیقه ی شخصی من نبود ولی گروه ما در سال های ابتدایی حیات مجدد پاپ در ایران گرفت ومشهور شدیم وچندآلبوم هم دادیم که برخی بیشتر وبرخی کمتر موفق بودند بااین وجود خاطرات زیادی از این گروه وآهنگ ها واجراهاش برا ما مونده ومن از این به بعد میخوام حرکت جدیدی رو شروع کنم ودیگه کاری به اسم آریان ندارم...

شنبه 21 شهریور 1394 - 08:49

بسیار مشخص هست که علی پهلوان چندین برابر برای راه اندازی و نگهداری گروه آریان زحمت کشید و اگر علی پهلوان نبود گروه آریان چندین سال پیش از هم می پاشید. به همین دلیل با ارفاق باید می گفت یکی از بنیانگذاران آریان.

Ali
شنبه 21 شهریور 1394 - 12:10

همه البوم دادن جز محسن چاوشی :-(محسسسسسسسننننننن

شنبه 21 شهریور 1394 - 12:10

کاورش که قشنگه

شنبه 21 شهریور 1394 - 12:10

موفق باشيد

شنبه 21 شهریور 1394 - 12:10

هوووررااا

شنبه 21 شهریور 1394 - 12:10

خیلیم خوب :-)

شنبه 21 شهریور 1394 - 14:05

قطعا عالیه

شنبه 21 شهریور 1394 - 18:22

یه تیم قوی و یه خواننده که صداش خاطره جوونای دهه 60 و حتی 70 رو دوباره براشون زنده می کنه.
امیدوارم البوم خوبی باشه ، که به نظرم هست.

یکشنبه 22 شهریور 1394 - 17:27

واقعا بهتون تبریک میگم بنیانگذار آریان
♥♥♥
تیم کاریتون خیلییی قوی هست موفق باشید .صدای شما هم که حرف نداره

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «برمی‌گردم» با صدای «پیام صالحی» 24 شهریور منتشر می‌شود | موسیقی ما