برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از انتشار چند تک قطعه و موزیک ویدئو
همکاری جدید نیما گلزاری و هومن نامداری منتشر شد
موسیقی ما – خواننده جوان حوزه موسیقی پاپ در ادامه روند انتشار آثار جدیدش، قطعه «خدا شاهده» را در اختیار دوستداران موسیقی قرار داد.

به گزارش «موسیقی ما»، نیما گلزاری که در هفته‌ها و ماه‌های گذشته، موزیک ویدئوها و تک قطعاتی چون «هوای تو»، «دورری نکن» ، «چشمای تو» و «خداحافظ» را منتشر کرده بود، جدیدترین اثر خود را که «هومن نامداری» آنرا تنظیم کرده، برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد.

قطعه جدید نیما گلزاری «خدا شاهده» نام دارد که «آدرین دانشکیان» ملودی آنرا ساخته است و «مهدیه عرب» نیز ترانه این قطعه را سروده است. آرش پاکزاد میکس و مستر نهایی این قطعه را انجام داده است و هومن نامداری، احسان نی‌زن و مسعود همایونی نیز از جمله نوازنده‌هایی هستند که در این قطعه ساز زده‌اند.

نیما گلزاری پیش ازاین در گفتگو با سایت «موسیقی ما» درباره نخستین آلبوم رسمی خود که «دوری نکن» نام گرفته، گفته بود: «کل آلبومم حاضر است و حتی میکس و مستر هم شده است. چند تک قطعه از آثارم را تصمیم گرفته‌ام به صورت ویدئو کلیپ‌های مجوزدار و تک قطعه در فضای مجازی و قانونی منتشر کنم تا نوعی معرفی از من شکل بگیرد و بعد به مرور اقدام به انتشار آلبومم نمایم. آهنگسازی‌ها عمدتا آثاری از دکتر «محمدرضا چراغعلی» است و ایشان در بخش تنظیم‌ها هم در این آلبوم افتخار همکاری را به من داده‌اند. هومن نامداری و آرون حسینی نیز از دیگر هنرمندان حاضر در آلبوم هستند. مریم دلشاد، مهدیه و مهشاد عرب، عبدالجبار کاکایی و... نیز ترانه‌های این آلبوم را سروده‌اند. نام قطعی آلبوم «دوری نکن» است و تمام سعی‌ام براین است که تا پیش از عید نوروز آنرا در بازار موسیقی کشور منتشر کنم و فکرهای بزرگی برای موفقیت در سر دارم.»

هم اکنون می‌توانید جدیدترین اثر نیما گلزاری به نام «خدا شاهده» را با موسیقی آدرین دانشکیان، تنظیم هومن نامداری و ترانه مهدیه عرب را به صورت اختصاصی از تماشاخانه سایت «موسیقی ما» گوش و دانلود کنید؛
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آذر 1394 - 10:05

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 22 آذر 1394 - 14:31

کاش برای درامز چیزی جز یک لوپ ساده و چند پاساژ استفاده می شد. صدای ساز سکسوفون بسیار بده فکر می کنم نوازنده لازمه از آنش کلفت تر استفاده کنه تا لبش سفت تر شه. فضای شعر گرچه سلیقه ی من نیست ولی خوب و منسجمه و ملودی هم روش زیبا ساخته شده. در تنظیم به جای این سمپل ارکستر زهی کاش از سمپلی بهتر استفاده می شد. سولوی گیتار هم زیباست ولی کاشت در ویبره ها فالش نمی شد.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری جدید نیما گلزاری و هومن نامداری منتشر شد | موسیقی ما