برنامه یاد بعضی نفرات
 
جدایی رهبر گروه مشکی‌پوشان از ارکستر رضا صادقی
پویا نیک‌پور: درگیر گروه‌هایی شده‌ایم که خواننده در آنها نقش اول را دارد
موسیقی ما - بعد از جدا شدن محسن یگانه و اعضای گروهش از یکدیگر، به تازگی پویا نیک‌پور، رهبر ارکستر رضا صادقی هم از ادامه همکاری با گروه مشکی‌پوشان انصراف داده و بنا به گفته خودش می‌خواهد زمانش را صرف کارهایی کند که برایش ارزش هنری بیشتری دارند. نیک‌پور که پیش از این در گروه‌هایی مانند «دارکوب»، «آور»، «میرا» و «دیوار» حضور داشته، تصمیم دارد دوباره به حیطه کاری خودش در فضای موسیقی تلفیقی برگردد؛ چراکه معتقد است با فعالیت در حوزه‌ای که دوست دارد می‌تواند آرامش و صلح بیشتری داشته باشد. به این بهانه گفت‌وگویی با این موزیسین انجام داده‌ایم که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید.
  •  * شما چندین سال به عنوان رهبر گروه مشکیپوشان با رضا صادقی همکاری کردهاید اما انگار دیگر قرار نیست این همکاری ادامه پیدا کند.
آن اواخر که با گروه «دارکوب» همکاری میکردم به دلیل مصادف شدن کنسرتهای گروه با کنسرتهای گروه مشکی‌پوشان، مجبور شدم به دلیل سِمتم کنسرتهای پاپ را انتخاب کنم چون به هرحال آنجا مسئولیت رهبری ارکستر و سرپرستی کارهای هنری گروه را برعهده داشتم. وقتی گروه «دیوار» هم منحل شد متوجه شدم همه ما درگیر روزمرگی‌های گروههایی شدهایم که خوانندهها در آنها نقش اول را دارند و نوازندهها با اختلاف، نقش سوم و چهارم! همیشه به این فکر میکردم که بالاخره یکزمان باید وقتم را به پروژههای شخصی و کارهایی که به ذائقه‌ام نزدیکتر است اختصاص دهم تا موسیقیهایی که به ذائقه عوام نزدیک‌تر است. با گذشت زمان متوجه شدم که فرصت انجام خیلی از کارهایی که به آنها علاقه‌مندم را ندارم و در حقیقت ذهن و فکر من تنها مختص به یک ژانر موسیقی شده بود که شاید اواخر همکاری، بیشتر امری تکراری و ماشینی شده بود. از طرفی، دوری از خانواده و دوستانم در ایام فشار کار و تقریبا عمده تعطیلات برایم کم‌کم امری بغرنج شد. همه اینها جمع شد و در نهایت همکاری من با این گروه به فصل پایان رسید. با پا گذاشتن به دهه پنجم زندگی، علاقهمند به انجام کارهایی هستم که برایم بیشتر ارزش هنری دارند.
 
  • * این همکاری از چه سالی آغاز شد؟
ما از پاییز سال ۹۰ شروع کردیم و حدودا چهار سال همکاری داشتیم. سفرها و کنسرتهای متعددی هم در این سالها داشتیم و اجرا دربعضی شهرها مثل دزفول و بروجن را برای بار اول افتتاح کردیم. همکاری من با گروه دوستانه بود تا جایی که دیدم واقعا نیاز دارم به فعالیت‌های شخصی رسیدگی کنم. من به عنوان یک عضو کوچک در دنیای موزیک، اول نیاز به آرامش دارم و سپس علاقه‌مند به  فعالیت درطیفهای متنوعی در موسیقی هستم و روی آنها وقت زیادی صرف می‌کنم. برای همین هنرجویان من  در نقش من و گاهی کاری که من انجام میدادم، قادر به  فعالیت با انگیزه بیشتری هستند.
 
  • * باقی اعضای ارکستر هم از گروه مشکیپوشان جدا شدهاند؟
این تصمیم خودشان است که بخواهند با این شرایط ادامه همکاری بدهند یا قطع همکاری کنند. مهم دوران موفقی بود که این گروه در کنار هم ایجاد کردند و سطح توقع‌ها را به نوعی بالاتر بردند که البته برای من امر جدیدی نیست و نبوده است.
 
  • * دیگر نمیخواهید با گروههای پاپ همکاری کنید؟
حدود ۱۷ سال می‌شود که با خوانندگان مختلف در عرصه موسیقی چه در صحنه و چه در استودیو همکاری داشته‌ام و تقریبا همگی‌شان را از نزدیک می‌شناسم ولی فعلا فرد خاصی را مد نظرم ندارم، مگر پیشنهاد خاصی که برایم جذابیت داشته باشد. با فضای پاپ خداحافظی نکردهام اما با هر پیشنهادی هم دوباره وارد این فضا نمیشوم.
 
  • * چند سالی هست که نوازندههای درجه یک ما، وارد فضای پاپیولار و کار کردن با خوانندگان پاپ شدهاند که البته در این میان نقدهایی هم به آنها شد و هنوز هم میشود. اکثر آنها معتقدند که برای حمایت مادی با این گروهها همکاری می‌کنند؛ شما هم جزو این دسته بودید؟
شاید بتوان اینگونه هم گفت. البته با این تفاوت که من از شانزده سالگی تدریس پیانو کردهام اما به دلیل حجم کنسرتها، کلاسهای هنرجویانم را لغو کردم. من آهنگسازی، تنظیم و ضبط هم انجام میدادم و تمام این فرایندها برایم درآمدزا و پرهیجان بود. راستش نمیتوانم بگویم کار کردن با گروههای پاپ از روی نیاز مالی بوده چون من پیش از آن وابسته به فعالیت‌های گسترده شخصی خودم بودم ولی مجبور شدم تمام کارهایم را به خاطر فعالیتم در حوزه پاپ متوقف کنم. من در مورد هر گروهی که رهبری آن را به عهده می‌گیرم جدی و با وسواس هستم و همین موضوع بسیار زمان‌بر و انرژی‌بر است. حضورم در گروه مشکیپوشان، بیشتربه دلیل علاقهام به دوستان در گروهم بود. به هر حال علاوه بر سختیهایش، جذاب هم بود؛ سفر میرفتیم، کنسرت برگزار میکردیم و در کل اتفاقات خوبی میافتاد اما رفته‌رفته متوجه شدم که  فاقد آرامشی که باید در زندگی داشته باشم هستم و قادر به انجام همه کارها با هم نیستم، حتی خانوادهام را گاهی اوقات نمی‌توانستم ببینم. اما الان که به حیطه کاری خودم برگشتهام، فعالیتهایم را بیشتر دوست دارم چون آرامش و صلح بیشتری در آن می‌بینم.
 
  • * حالا در حیطه کاری خودتان چه فعالیتهایی قرار است انجام دهید؟
حدودا یک ماه بعد از منتشر شدن آلبوم «خارج از تصور» عازم تور آمریکا شدم و تا همین یک ماه پیش هم درگیر کنسرتها بودم. اول از همه میخواهم روی این آلبوم کار کنم و آن را بیشتر به علاقهمندانش معرفی کنم. در ادامه هم می‌خواهم روی آلبوم بیکلام جدیدم کار کنم و در حوزه موسیقی تلفیقی فعالیتم را بیشتر کنم. به زودی کنسرتهایی برگزار خواهم کرد، از اینجا به بعد دوباره به استودیو و پروداکشن باز می‌گردم و با هنرمندانی که با آنها وجه مشترک فکری و فرهنگی دارم، همکاری  بیشتری خواهم داشت.
 
  • * آثاری که این روزها به نام موسیقی تلفیقی وارد بازار موسیقی میشوند را دنبال میکنید؟
بله آنها را شنیدهام. با بعضیها موافقم و بعضیها را هم هنوز نتوانستهام درک کنم. در واقع بیشتر آنها، تلفیقیهای پاپ سنتی هستند که به اشکال متفاوتی خودش را نشان میدهد. ما هنوز تلفیقی در حوزه موسیقی ملل در موسیقیمان نداریم.
 
  • * آثار «کوارتت کاسته» را شنیدهاید؟
بله. کارهایشان خاص است و در واقع یک نوع تلفیق مدرن موسیقی جز است. دورادور در جریان کارهای گروه‌های دیگر هم هستم و آثار آنها را دنبال میکنم.
 
  • * مثل چه گروههایی؟ پالت، چارتار، دنگ‌شو؟
مثلا «پالت» یک گروه با ذوق و سلیقه است که ملودی‌های ایرانی را به شکل فانتزی با تنظیم‌های مدرن‌تری از لحاظ سازبندی ارائه میکند. به نظر من، موسیقی آنها بیشتر ترکیبی است تا تلفیقی؛ زمانی میتوانیم آن را  تلفیقی بنامیم که مثلا موسیقی فولکلورمان را با سبک فلامنکو یا لاتین یا حتی جز ادغام کنیم و آن را تبدیل به یک موسیقی قابل طرح در ملل مختلف کنیم. به این گروه تبریک می‌گویم که در این شرایط با نو آوری و ارزش‌های هنری‌شان، شمع کم‌سوی موسیقی ناب را کماکان روشن نگاه داشته‌اند.
  • * و حرف پایانی؟
میخواهم به تمام دوستان هنرمندم بگویم قدر هنر و منزلتشان را همواره بدانند و به خاطر مسائل مادی، ارزش‌ها و استعدادهایشان را نادیده نگیرند. باید برای پروژههایی که ارزشمند هستند خیلی بیشتر از اینها وقت گذاشت. این را به دوستانم میگویم که اکثرا فعالیتشان فقط مختص به همکاری با خواننده شده است. آنها استعدادهای مهمی را در این راه صرف میکنند که سال‌های سال ممارست و ریاضت پشت آن است که آنجا خیلی هم به حساب نمیآید چون مردم در حوزه پاپ  فقط خواننده را درک می‌کنند و عدهکمی هستند که به خاطر ارزش‌های موسیقایی به کنسرت‌ها میآیند. عمده مردم برای تفریح میآیند البته که نه همه! می‌آیند که یک شب خوب داشته باشند و وسط سولوی یک هنرمند  تقاضای ترانه‌های شاد کنند! و در آخر به منزلشان بروند. الان هم به عنوان یک دوست این توصیهها را میکنم و نمیگویم پاپ را به دلیل بی‌ارزش بودن کلا کنار بگذارند بلکه میگویم به دلیل باارزشتر بودن تجربیاتی که خودشان می‌توانند داشته باشند، وقت و ارزش بیشتری برای آن بگذارند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 - 13:43

دیدگاه‌ها

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 15:56

دلم برای رضا جان صادقی میسوزه.....
قربونت بدم رضا چقد غریبی رو زمین.....
خدا رو شکر که این اتفاق افتاد

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 16:01

بله همه ما که میدونیم شما خودتون از گروه جدا شدین و بیرونتون نکردن...اقای نیکپوری اینو بدون در وهله اول برای ما خود عمو رضا مهمه....بعدش نوازنده هایی که مرام و معرفت دارن...نه مثل بعضیا...فقط در این حد بگم اسطوره رضا صادقی همیشه برای ما اسطوره خواهد موند.ادمین بچااااااپ

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 16:14

الحمدالله آقای نیکپور اخراج شدن ولی نمیدونم چرا گفتن جدا شدم!!!!!نه برادر من.شما اخراج شدی از گروه

دیگ حرفی ندارم
خدافظ نیکپور
خدافظ

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 16:26

ممنون از زحماتتون برای گروه مشکی پوشان جناب آقای نیکپور...
با امید موفقیت روز افزون برای شما

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 16:28

ممنون از زحماتتون برای گروه مشکی پوشان جناب آقای نیکپور...
با امید موفقیت روز افزون برای شما

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 16:53

الکی مثلا شما رو بیرون نکردن خودتون رفتین.....
بابا گذشت اون روزا که مردم نفهمیدن......
افتخاراتون اینه که رهبر ارکستر بهترین خواننده یه دهه یه کشور بودین.....

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 19:40

غرور ونخوت و فرار به جلو در حرفاش موج میزنه
اصرار داره که خودش از گروه بیرون اومده البته با دکتر اصفهانی هم همین حال رو داشت رفت زودتر مصاحبه کرد بعد دوباره همونجا موند البتع به احتمال زیاد مساله مالی یا خلق و خویی بوده و عمو رضا حاضر نشده زیر بارش بره آقا هم فرار کرده رو به جلو علت اصرار زیادش هم از لحاظ روانی همینه ایشون عادت داره به اکثر دوستاش در غیاب اونا میگه شاگردام! الانم خیلی تلاش داره خودش رو نخبه و استاد و خیلی وسواسی توی کار جلوه بده (پروژه های شخصی- ذائقه ام!-دوران موفقی که با وجود اون فقط در هر گروهی ایجاد میشده-نیاز به آرامش و صلح!-عدم نیاز مالی که این دیگه خیلی خالی بسته اینجارو) در حالیکه اصلا پدیده ای در رهبری ارکستر نیست حالام ماشینشو عوض کرد امریکا و انگلستانشو رفت با اصفهانی هم که بود خونه فعلی شو خرید بی معرفت الان داره خواننده هارو خراب می کنه یکی نیس بگه اینا واسه هرکی خوب نبودم برا تو که خیلی خوب بودن یکی نیست بگه بهش تنظیم و آهنگ که ناموفقی توی نوازندگی هم که بهتر از تو خیلی هست هم توی زنده هم توی استودیو روی دستت بلند شدن اگه اینارو هم نگی دیگه چی میخوای بگی عمو رضا کارشو بلده به امثال شماهم احتیاج نداره شما برو دنبال همون خارج از تصورت ! با تیراژ بالای هزار و زیر سه هزارش!!! یه مدت دیگه هم فید میشی چون بیشتر از این قابلیت دیگه نداری که بختت رو با دو تا خواننده واقعا غول امتحان کنی و بازم هیچی نشی امروزه روز دیگه همه از همه چی خبر دارن دوران اینطور حرف زدنا و نمک نشناسی هابه سر رسیده آقای نیکپور طهرانی

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 19:57

همه تیریپ داناها رو برداشتید، همه در نقش اینکه از جیک و پوک مطلع هستید و توو این روز مبارک خدا به یه انسانی که فقط خدمات ارزنده و خاطرات خوب براتون ساخت، تهمت میزنید.
گیرم حرفای شما عاقلان درسته؛ که نیست، چرا مته لای خشاش میذارید، چرا بی احترامی؟
به خودتون بیاین، یه روزی عمو رضا و استاد نیکپور بسیار محترم با هم شروع به همکاری کردن و امروز پایان این همکاریه، شما چراااااااااا بجای تشکر، نمکدون میشکنید؟
بیخود نیست لقب جهان سومی رو بهمون دادن، واقعاً دنباله رو بودن لقب خوبیه برای مردم جامعه ما. اینترنت و گوشی‌های اسمارت هم بد معضلی شده، اون موقع که امید حاجیلی رفت، هیچکدوم دست چپ و راستتتونو نمیدونستین که بیاید اینطور یقه جر بدید، اصلاً نمیدونستین چرا رفت؟ اصلاً نبودید که بیاید ادای کاسه لیس‌هارو در بیارید، این کارا هواداری نیست، اینکارا نمونه بارز چماقداری مَجازیه که در جامعه نهادینه شده. به خودتون بیاین و حرفه‌ای فکر کنید اگر هوادار واقعی عمو رضا هستید چون ایشون دقیقاً حرفه‌ای فکر و رفتار میکنه.

چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 11:42

اسطوره رضاصادقی ....
خیلی ها خیلی چیز هارو یادشان رفته ...
شما هم اخراج شدید دوست عزیز انصراف ندارید ...
اسطوره رضاصادقی
خودتم خوب می دونی یعنی چه !

چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 13:49

دوستانی که به پویا نیکپور اتهام میزنن چقدر از ماجرا خبر دارن؟ رضا صادقی یک خواننده ای بود که دوران خوبی داشت و بعد از جدایی از ایرانگام افول کرد و الان به سادگی نمی تونه به سطح یک برگرده. همچنین ایشون بسیار آدم احساسی هست که این هم بشدت در زندگی و کارش تاثیرات منفی گذاشته که شاهدیم نتیجه ی تصمیمات احساسی رضا رو. ضمن اینکه پویا نیکپور یه موزیسین آهنگساز ، پیانیست ، صدابردار ، معلم و تهیه کننده ی حرفه ای بوده و خواهد بود ولی یادتون باشه موسیقی پاپ مثل آدامس می مونه ع مدت مصرف داره در حالی که یک موزیسین و علمش برای همیشه موندگاره. حالا هی ۲۰ ساله ها بیان اظهار نظر احساسی کنن و فحش بدن.

پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 01:11

عزيز دل برادر خيلى تابلو شد كه كى هستى و هدفت چيه.
دقيقاً به استناد فرمايش همايونيت دست بالا دست خيلى زياده خودتم مثه بنز فيدآت شدى نمك شناس!!!
خداروشكر افرادى هستند كه مال و منال با زحمت بدست آورده يك هنرمند نخبه و نامبروان از همه لحاظ رو بشمرن و حسرت بخورن...خدا كه بيشترشو به خودتم داده بگم؟؟بگم!!!!!؟؟؟
اى كاش آدما كمتر تو كار بقيه فضولى و قضاوت كنن و از خودشون بيشتر هنر نشون بدن تا الفاظ درپيتى!!!
١٦ سال پيش كه تور دور دنياى گوگوش دعوت شد از ايشون شما كجا بودين دوستان !!
زمانيكه ايشون داور جشنواره هاى مختلف شدن شما داشتين با آهنگ هاى دمبل و ديمبول ميرقصيدين..
ايشون نه تنها استاد همتون بوده بلكه شاگردانش امروز رهبر اركستر هايى بودن كه آرزوى تعداد برنامه هاشون رو به گور ميبريد.
البته سخن زياده و استاد نيك پور در يكى از خونه هاش خوابيده و حوصله خوندن اين اراجيف من و شما رو هم نداره.خدا سايه ايشون و تمامى اساتيد تحصيل كرده با خانواده اصيل طهرانى رو روى سر همه ما از جمله جنابعالى نگه داره و در ضمن نماز روزه تون هم قبول سيد.
بقيه ام كه فقط پز تور موفق امريكاشونو ميدن يكى بگه خودت كه هيچ، رهبر اركسترت كيمياگر بود كه هم تو رو تحمل كرد هم تو غربت به همه نشون داد مدير و متخصص معنيش چيه !!
به هر حال يه مشت حسود و بخيل و نامرد جمع شدين تويك كفه ترازو يه نفرم تو يه كفه ترازو كه هيچ كس رو نه ميرنجونه و نه وقتش ايجاب ميكنه اين خزعبلات رو بخونه و جوابتونو بده!!!در انتظار جوابش سوختين و ساخين .از همون مصاحبش تو برنامه تلويزيونى معلوم شد كه ديگه حوصله اين جماعت رو نداره والا مثه بقيه كه اسمشونو اورد آرزوى شما رو هم براورده ميكرد.

پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 01:31

لطفا اول معني موسيقي و موزيك و اهنگسازي و تنظيم و تدريسو ياد بگيرين بعد اينجا اظهار فضل كنين
اقاي صادقي هيچ تحصيلات و سوادي در زمينه موسيقي ندارن فقط و فقط يه خواننده پاپ هستن كه بر حسب اتفاق و شانس زده و محبوب شدن،حالا همه كارشناس شدن و با تعصب و قضاوت هميشگي كه ايراني ها استادشن نظرات كارشناسي درباره رهبر گروه كه با علم و تحصيلات و سليقه موسيقاييشون با اقاي صادقي همكاري كردند و تمامي كنسرت ها و برنامه هاشونو اجرا كردن اينجا ابراز كردن كه اگر از هركدوم بپرسين فقط موسيقي پاپ يعني چي يه كلمه بلد نيستن حرف بزنن!!!
حتي در شان و مقام كاري و شخصيتي ايشون نبود ولي با اينحال اين گروهو تشكيل دادن و اقاي صادقي پرچمش نسبت به گذشته خيلي بالاتر رفت...حيف و صد حيف جناب مهندس نيكپور با خلوص نيت و مهارتي كه دارن جايگاه مناسبي در كنار اقاي صادقي محبوب پيدا نكردن و حال بدهكار به ايشون و طرفداران متعصبشون شدن!!!تا جايي كه اراجيف و نظرات يك مشت افراد بيكار با شعور سطحي و نونو به نرخ روز خور صفحه نظرات و پيشنهادات رو پر كنن،جاي تاسف براي اين جامعه مريض با فقر شعور فرهنگي، مهندس نيكپور و امثالهم لقمه بسيار گنده اي است كه هيچ وقت قابل هضم نميباشند

پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 02:49

جالبه كه سواد موسيقي بقدري بالا رفته كه حتي در زمينه اهنگسازي و تنظيم و تدريس و...اظهار نظر موج ميزنه!و جالبتر اينكه از همين افراد بپرسن معني موسيقي پاپو بگين يه كلمه نميتونن جواب بدن!اقاي صادقي هيچ گونه سواد موسيقي ندارن و فقط بر حسب استعداد و شانس خواننده شدن،رهبر گروه مهندس نيكپور با تحصيلات و مهارتي كه دارن گروه ايشونو مجدد احيا كردن و پرچم گروه بمراتب خيلي از گروه قبل بالاتر رفت ،و در نهايت با تمام زحمات و تلاش ها فقط اقاي صادقي همچنان محبوب قلب ها ماندند و اقاي مهندس نيكپور به ايشون و طرافداران متعصبشون بدهكار شدند!!!با وجود اينكه در شان شخصيتي و كاري ايشون نبود ولي براي تشكيل اين گروه خيلي تلاش كردن تا طرفداران دستمزد اينهمه زحمات و موفقيت هارو با نظرات و پيشنهادات گرمشون اينجا درج كنن!
تاسف براي جامعه مريض كه با فقر فرهنگي بسيار، مهندس نيكپور و امثالهم هميشه لقمه بزرگتر از دهان است كه هيچ وقت هضم نميشوند...
ايكاش حداقل با سواد و شعور كافي نطق كنيم نه از روي تعصب و هواداري و خالي نبودن عريضه!
ايشون در هرجايگاهي كه بودن يا هستن لياقت و ارزششون ايجاب ميكرده با توجه به تجربه و علمي كه خرج كردن و حتي خيلييي بيشتر...
در جامعه اي كه از روي تعصب يا جوزدگي و قضاوت ثانيه اي بخودمون اجازه تحليل و خوردكردن يا بت كردن شخصيتي ميدهيم جهان سومي بودن برايمان بسيارررر ناچيز است!!!

پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 09:48

برای ما فقط و فقط عمو رضا مهمه هر کی میخواد بره هر کی میخواد بیاد اخرش فقط عمو رضا می‌مونه و با صدای دیوونه کننده و بغض و احساس عجیبش به ما زندگی میده

جمعه 21 خرداد 1395 - 03:39

اقاي نيكپور چندين سال با خوبي و خوشي دركنار عمو رضاتون كار كردن ولي حالا بهردليل قادر به ادامه همكاري نيستن
شير كه باهم نخوردن تا اخر عمر كنار هم كاركنن،واقعا يه مشت ادم بي چشم ورو و سبك مغز دور هم جمع شدن و تشكيل جامعه دادن،به شما و من چه كه چه اتفاقي افتاده يا چرا نميخوان باهم باشن يا كي پولداره كي نداره،وماشين و خونه و هرچي كه داره و امريكا رفته يا نرفته،سرتون تو كار و زندگي خودتون باشه،فكر نون باشين كه خربزه ابه!
چاه مكن بهر كسي،اول خودت دوم كسي
بجاي جز زدن و حرف مفت زدن و بجون هم افتادن سواد و فرهنگتونو بالا ببرين كه هيچ كجاي دنيا پشيزي براي ايرانيها قائل نيستن و بقول خانم محترمي كه كامنت ارزنده نوشتن برامون جهان سومي بودنم كمه

جمعه 21 خرداد 1395 - 05:18

البته من این آقا رو خوب نمیشناسم ولی با خوندن مصاحبه شون به نظر من تقصیر آقای نیک پوره ایشان طوری حرف زدن که انگار همه بهشون بدهکارن در حالیکه اگر این خواننده ها قبول نمی کردن که این آقا براشون ساز بزنه هیچکس ایشون رو نمی شناختو ایشون باید گوشه خونه ش یا توی یه آموزشگاه به شاگردای معدودی درس میداد و بعدشم پیر میشد و بازنشسته! که حالا بخوان بگن ما درگیر شدیم یا نشدیم بعدشم همه جای دنیا خواننده ها حرف اول رو میزنن حالا به رضا صادقی که رسید ایشون دیگه درگیر شدن؟ البته به نظر شما یه عده بی کلاسن و کامنت در مخالفت با ایشون گذاشتن شماها که موافق ایشون هستین و با کلاس و تحصیل کرده این دیگه چرا بی کلاس بازی درمیارین و با این ادبیات سخیف کامنت میذارین؟ نکنه شماهام جهان سومی باشین خدای نکرده!!!

جمعه 21 خرداد 1395 - 14:59
مريم صفايي

ايشون كار اصليشون تنظيم و اهنگسازي و نوازندگيه و نيازي به شناخته شدن توسط شما و امثال شما ندارن يا رهبر گروه اقاي فلاني شدن مدال افتخار براشون نياورده...هركاري عاقبتش گوشه خونه نشستن و بازنشستگي داره!ولي اگر با خواننده ها كار نميكردن مطمئن باشين گوشه خونه نبودن و برعكس خوانندس كه بايد بدون حضورشون گوشه خونه باشن چون بدون اهنگ و تنظيم و كارهاي مربوط به ساخت يك موزيك خواننده حرفي براي گفتن نداره پس بهتر شما اول مطالعه كني و بدون اگاهي نظريه ندين!حالا اين انتخاب خودشون كه بخوان با اقاي صادقي باشن يا با هركس ديگه و اين واقعيتيه كه فقط خواننده حرف اولو ميزنه ولي نه به تنهايي!!!

178.131.230.145
شنبه 22 خرداد 1395 - 05:23

آهنگساز و تنظیم کننده صفاریان افکاری کشتکار سیروان و کوشان، حجازی و عظیمی نژاد و بابک بیات و... هستن که اینهمه اثر درخشان ازشون هست ایشون کدوم کار درخشانی رو به بازار داده یا میده که ده نفر دیگه عینشو یا بهترشو نتونن بزنن؟ ایشون کلاس کاریش در حد سرنوشت ساختن واسه یه خواننده نیس از نظر سواد هم که ناخن شهرداد روحانی و دکتر ریاحی و علی رهبری نمیشه ولی در عوض سی تا خاور ادعا داره حرفایی که این آقا میزنه تا حالا هیچ رهبر ارکستری نزده واسه همینه که صدای همه دراومده خانوما و اقایون روشنفکر البته اگه خانوما و آقایونی درکار باشه.... باید این غرور کاذب خودشو بزاره کنار توی این مارکت داغون و بدونه که انتخاب میشه نه اینکه انتخاب بکنه مخصوصا حالا دیگه بااین افتضاح...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پویا نیک‌پور: درگیر گروه‌هایی شده‌ایم که خواننده در آنها نقش اول را دارد | موسیقی ما