برنامه یاد بعضی نفرات
 
پیش از انتشار این آلبوم و در فرهنگسرای ابن سینا
مراسم رونمایی آلبوم «تو خوبی» با صدای «مهران مستی» برگزار شد
موسیقی ما - مراسم رونمایی و نشست خبری نخستین آلبوم رسمی «مهران مستی» با نام «تو خوبی» پس از مدت‌ها ممنوع الکاری عصر روز شنبه 20 شهریور ماه در فرهنگسرای ابن سینا برگزار شد. در ابتدای این مراسم مهران مستی دقایقی در مورد این آلبوم صحبت کرد و گفت:« آلبوم تو خوبی که قرار است تا چند روز آینده وارد بازار شود، آلبومی است که برای چهار سال گذشته است و مجوز آن را سال ۹۳ دریافت کردیم و بنا به دلایلی این آلبوم پخش نشد و شاید صلاح نبوده و خدا خواسته که امسال منتشر شود. یکسری کارهایی بود که در گذشته تولید کرده بودم و برای خودم نوستالژی بوده و من چند قطعه از آن‌ها را داخل این آلبوم قرار دادم و در حدود ۶ یا ۷ قطعه جدید در این آلبوم داریم که کاری از دوستان خوبم علی استیری، محمدرضا حبیبی، باران تفرشی، مهران پاشازاده و مرتضی فلاح است. آهنگسازی تعداد زیادی از قطعات برعهده سعید سام بوده و آقایان مازیار عطاریان، وحید طاهرخانی و بنده نیز به عنوان آهنگساز در این آلبوم حضور داریم.»

وی همچنین اشاره کرد که آلبوم بعدی‌اش نیز تقریبا آماده است و ظرف چند ماه آینده روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. مستی در این مراسم دو قطعه از قطعات آلبوم را نیر به صورت پلی بک اجرا کرد.

مهران مستی در مورد برنامه کنسرت هایش بعد از انتشار آلبوم افزود:«به امید خدا در دی ماه نخستین کنسرت رسمی‌ام را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به رهبری موزیسین بسیار خوب و کاربلد کشورمان «عباس لطیفی» به روی صحنه خواهم برد.»

این مراسم مهمان های ویژه بسیاری داشت که از جمله آن ها می توان به مهدی مقدم، مهدی مدرس، کیارش حسن زاده، مهتاب رخصتی، علیرضا بندری، کورس احمدی، عباس لطیفی، نیما علامه، مجید رضازاده، امیر مولایی، آراز تُروسیان، محسن فرحی، مسعود خادم، حمید رهنورد، محمد احمدی، نیلوفر امجدی، ستاره حسینی، باران تفرشی، آقای علیخانی، داوود شرافتیان، مجید مرادی، افشین محسنی، شهرام بزرگمهر، آیدین بهزادی، داوود نظری، محسن استیری و مهدی اسدی اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های «سارا عبداللهی» از این مراسم را ببیند:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1395 - 19:44

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مراسم رونمایی آلبوم «تو خوبی» با صدای «مهران مستی» برگزار شد | موسیقی ما