برنامه یاد بعضی نفرات
 
در جلسه‌ی روز گذشته خانه موسیقی مشخص شد
حمیدرضا نوربخش بار دیگر مدیرعامل خانه‌ موسیقی شد
موسیقی ما - هیات مدیره خانه موسیقی روز گذشته با اکثریت آرا «حمیدرضا نوربخش» را به عنوان مدیر عامل دوره جدید انتخاب کرد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که سه ماه است که این خانه، هیچ مدیرعاملی ندارد. اعضای این خانه می‌گویند با توجه به امتناع آقای نوربخش برای قبولی این سمت، هیئت مدیره فرصت سه ماهه‌ای را برای بررسی گزینه‌های موجود تعیین کردند و در این مدت برنامه ها و سوابق اجرایی چند نفر از کاندیداها مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت مورد قبول هیئت مدیره قرار نگرفت، این در حالی است که در تمامِ‌ این مدت، «نوربخش» در گفت‌وگوهای خویش به این مساله اشاره داشت که دیگر تصدی این پست را نخواهد پذیرفت؛ در میان اما روز گذشته سرانجام جلسه‌ای با حضور داود گنجه‌ای، سید محمد میرزمانی (رئیس هیئت مدیره)، تقی ضرابی، هنگامه اخوان، مسعود شعاری، حمیدرضا نوربخش (از اعضای هیئت مدیره)، آذر هاشمی (بازرس) و حمیدرضا عاطفی (مدیراجرایی خانه) در خانه‌ی فاطمی برگزار شده و او بارِ دیگر به عنوان مدیر عامل انتخاب شده است.
 
این آوازخوان درباره‌ی این ماجرا می‌گوید:‌ «همان‌طور که می‌دانید در این مدت دوستان هیات مدیره تلاش کردند تا یک مدیر لایق و توانایی بتواند این بار را بردارد، من نیز در این مدت تلاش کردم تا فرد دیگری که مورد اعتمادِ هنرمندان باشد، برای این پست انتخاب شود؛ اما متاسفانه کسانی که مطرح بودند، نتوانستند اعتماد اعضای هیات مدیره را جلب کنند و سرانجام با فشار و اصرار دوستان، من به عنوان مدیرعامل انتخاب شدم و من به خاطر محبتِ آنان ناگزیر شدم تا این مسوؤلیت را بپذیرم. اگر چه ما خانه‌ی موسیقی را خانه‌ی خودمان می‌دانیم و دلمان برای زحماتی که در این مدت کشیده شده است، می‌سوزد. در واقع گمان می‌کنیم یک عده هنرمند در این مدت زحماتی کشیده‌اند که بخشی از آنان به بار نشسته است و حیف است که به این صورت رها شود.»
 
او همچنین درباره‌ی برنامه‌هایش در دور جدید می‌گوید: «ما طرح و برنامه‌ای داریم تا بتوانیم خانه‌ی موسیقی و جامعه‌ی موسیقی، حرکتی رو به جلو داشته باشد و نگرانی‌های هنرمندان در این میان برطرف شود. خانه‌ی موسیقی همواره تلاش کرده است تا  چالش‌های موجود را تا حد امکان برطرف کند. هیات مدیره نیز این مسایل در دستور کارش قرار دارد و من نیز به سهم خودم سعی می‌کنم آنها را پیش ببرم.»
 
او همچنین درباره‌ی جذب حداکثری هنرمندان به خصوص منتقدان می‌گوید:‌ «طبیعتا ما همه خانواده‌ی موسیقی را عضو خانه‌ی موسیقی می‌دانیم و همچنان بر این اعتقاد هستیم که مسایلی که درون این خانه قرار دارد، باید درونِ آن حل شود. در خانه‌ی موسیقی به روی همه باز است و باید مسایل و حاشیه‌هایش درونِ آن باز شود.»
 
آن‌طور که سایت خانه‌ی موسیقی گزارش داده است، اعضای هیئت مدیره خانه موسیقی در این جلسه نیز در ادامه جلسات قبل به بررسی برنامه‌ها و سوابق کاندیداهای پیشنهادی برای سمت مدیر عاملی پرداختند که در نهایت هیچ‌کدام از برنامه‌ها و سوابق افراد نتوانست اعتماد اعضای هیئت مدیره را برای قبولی سمت مدیرعاملی خانه موسیقی جلب کند؛ سپس اعضای هیئت مدیره خانه موسیقی با توجه به سوابق و تجربیات آقای نوربخش در زمینه مسائل اجرایی خانه او را بهترین گزینه موجود در بین کاندیداها شناخته و از او خواستند تا مجددا مسئولیت مدیرعاملی نهاد خانه را قبول کند و در نهایت اعضای هیئت مدیره با اکثریت قاطع آرا حمیدرضا نوربخش را به عنوان مدیرعامل جدید خانه موسیقی برگزیدند. این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که «حمیدرضا نوربخش» ششم شهریور ماه در گفت‌وگویی اعلام کرده بود:‌ «من در دوره جدید به هیچ عنوان در سمت مدیر عاملی حضور نخواهم داشت.»
 
در جلسه‌ی روز گذشته، درباره‌ی مسایلی مثلِ پرداخت حق عضویت اعضا، مسائل و منابع مالی خانه موسیقی و دیگر مسائل مرتبط با خانه صحبت شده و در نهایت درباره انتخاب مدیر عامل جدید خانه موسیقی نیز بحث و تبادل نظر شد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1395 - 14:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمیدرضا نوربخش بار دیگر مدیرعامل خانه‌ موسیقی شد | موسیقی ما