برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهار شب کنسرت خواننده آلبوم «جز عشق نمی‌خواهم» با استقبال مردم برگزار شد
بیست سال بعد... علیرضا عصار
موسیقی ما – خواننده آلبوم «جز عشق نمی‌خواهم» طی چهارشب در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی درتهران روی صحنه رفت.

به گزارش «موسیقی ما»، علیرضا عصار که در هفته‌های گذشته جدیدترین آلبوم خود را پس از شش سال روانه بازار موسیقی کشور کرد، در فاصله کوتاهی از انتشار این آلبوم که در بیست سالگی آغاز فعالیت‌های هنری‌اش، جدیدترین اجرای زنده خود را روی صحنه برد و با استقبال دوستدارانش رو به رو شد.

عصار بیست سال پس از آغاز روند هنری و کاری‌اش در آلبوم جدید خود با نگاهی جدی به مسائل اجتماعی توانسته بار دیگر توجه‌ها را به خود و آثارش جلب کند و شاید همین دیدگاه باعث شد که در ابتدای کنسرتش رو به حضار بگوید: «نظر شخصی‌ام را می‌گویم، به عنوان یک شهروند ایرانی؛ هیچ کدام از ما موافق خیلی از اتفاق‌هایی که در این روزها می‌افتد نیستیم، اتفاق‌هایی مانند شکستن شیشه‌ها و تخریب اموال عمومی، اما نظر شخصی من این است که حق با مردم است. نمی‌خواهم کلیشه‌ای حرف بزنم و نمی‌خواهم شعاری سخن بگویم؛ واقعا واقعا واقعا حق با مردم است و مسئولان در هر سِمتی که هستند باید دقت کنند که این مردم شایستگی‌شان بیشتر از این حرف‌هاست که بخواهند با این همه سختی در کشوری زندگی کنند که ثروت بسیار دارد.»
 
  • * قطعات پرطرفدار
«ای عاشقان» و «عشق الهی» دو قطعه محبوب و پرطرفدار عصار بودند که در ابتدای برنامه اجرا شدند تا آغاز کنسرت عصار با این آثار نوستالژیک، دوستداران این خواننده را به وجد بیارود و باعث شود حاضریندر سالن از همان ابتدا بارها و بارها عصار را به صورت ایستاده تشویق نمایند.

اجرای قطعه ای برای آتشنشانان حادثه پلاسکو بخش دیگری از کنسرت این خواننده را تشکیل می‌دادند که با حضور یک گروه از کودکان ونوجوانان روی صحنه همراه شد که عصار این قطعه را با آنها اجرا کرد و سپس رو به حاضرین گفت: «همان زمان که ماجرای پلاسکو رخ داد، این قطعه را ساختم اما فرصت ارائه‌اش فراهم نشد. امروز و با حضور تعدادی از همکارانم این قطعه را برایتان اجرا می‌کنیم.» یکی دیگر از قطعات پرطرفدار این کنسرت «محتسب» بود. برای اجرای این قطعه ترگل خلیفی نوازنده تار روی صحنه آمد تا همراه با ارکستر حاضر بر روی صحنه، این قطعه را اجرا کنند.
 
  • * بُت‌ها
حتما در ماه های گذشته ویدئوی اجرای زنده عصار با پیانو از قطعه ای به نام «بت ها» را در فضای مجازی دیده‌اید. ویدئویی که به شدت خبرساز شد و دست به دست چرخید تا شدت محبوبیت این اثر باعث شد عصار آنرا در آلبوم جدیدش نیز قرار دهد. عصار باز هم با پیانو این قطعه را با ترانه ای از روزبه بمانی اجرا کرد تا یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین بخش های کنسرتش لقب بگیرد و حاضرین در سالن به شدت از آن استقبال کنند. در بخشی از ترانه «بت‌ها» آمده: « با سختی بتها چه باید کرد/ با این تشتتها چه باید کرد/ گیرم تفاوتها نمایان شد/ با بی تفاوتها چه باید کرد؟...» کیفیت بالای گروه، صدای رسای خواننده و اشعار پُر مفهوم از مهم‌ترین ویژگی‌های این اجرا بود. مخاطبان این کنسرت در عین شنیدنِ موسیقی پاپ، با موسیقی جدی مواجه شدند که پُر از اندیشه بود.
 
  • * مهران مدیری: عصار پس از شش سال با عظمت و درخشش برگشت
مهران مدیری از جمله مهمانان مهم شب آخر کنسرت عصار در تهران بود و پس از معرفی از سوی این خواننده روی صحنه آمدو رو به حضار گفت: «من شاهد بودم او شش، هفت سال خودخواسته در خانه نشست و فکر کرد؛ اصلا فکر نمی‌کردم بشود با این عظمت و درخشش برگشت. علیرضا دوست عزیز و دوست‌داشتنی من است؛ من از نزدیک شاهد بودم او شش، هفت سال خودخواسته در خانه نشست و فقط فکر کرد و دید و شنید. اصلا فکر نمی‌کردم بشود با این عظمت و درخشش برگشت. فقط برخی هنرمندان می‌توانند تا این اندازه قدرتمند برگردند. این موضوع باعث افتخار ما است و امیدوارم او هرروز درخشان‌تر باشد.»

کنسرت عصار در این چهار شب مهمانان و چهره های شاخصدیگری را هم به خود دید که از آن جمله می توان به : افشین مقدم، علیرضا افکاری، حامد بهداد، حمید هیراد، پژمان بازغی، مهراوه شریفی نیا، سعید زمانی و... اشاره کرد. عصار در ادامه با اجرای قطعاتی از آلبوم جدید عصار «جز عشق نمی‌خواهم»، و قطعاتی پرطرفدار مثل «خیال نکن نباشی» همه و همه در کنار هم کنسرتی متنوع و سراسر برنامه ریزی شده را روی صحنه برد و قرار است نخستین اجرای زنده خود پس از تهران را در تاریخ 11 دی ماه در اصفهان روی صحنه ببرد.

پویا نیک پور رهبری ارکستر عصار را در تهران به عهده داشت و نوازندگان سرشناسی چون همایون نصیری، آرش پژندمقدم، دارا دارایی و... در کنار او ساز زدند. گروه کر نامیرا به رهبری «فرهاد هراتی» نیز در این اجرا علیرضا عصار را همراهی نمودند.

این کنسرت به همت موسسه «آوای هنر» و تهیه کنندگی «محمد جلیل‌پور» در چهار شب (7 سانس) در تهران برگزار شد و در ادامه گزارش تصویری مفصل سایت «موسیقی ما» از حاشیه و متن این کنسرت در این چهار شب را ملاحظه می‌کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 - 16:44

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 16 دی 1396 - 14:03

خواننده وموزیسین شریف وبا شخصیت،،هنرمندی که کارش حرف برا گفتن داره،،چه جنس وسبک وموسیقیش سلیقه ماهاا باشه چه نباشه نمیشه از عمق وشرافت وسلامت وشعور کاریش گذشت!!نوش جونت این استقبال ها‌...به حق لیاقتش رو دارید?

شنبه 16 دی 1396 - 14:03

بینظیر بود دمش گرم بهترین خواننده ایرانی با معرفت خوش صدا ???

شنبه 16 دی 1396 - 14:03

عالييي

شنبه 16 دی 1396 - 14:03

عصار یه خواننده خاصه خاص

شنبه 16 دی 1396 - 14:03

ایشاله موفق باشن موزیسین های واقعی رو باید حمایت کرد

شنبه 16 دی 1396 - 14:03

بی نظیر بودن #سلطان

شنبه 16 دی 1396 - 14:03

خدا رو شکر خواننده های خوبمون سکوتشون رو شکستند، حالا میشه یه چیزی گوش داد، یه کنسرت خوب رفت

شنبه 16 دی 1396 - 14:03

متاسفانه خوانندگان نسل جدید، کوچک ترین بهره ایی از آشنایی و آگاهی از شعر و ترانه ندارند. البته انصافا صداهای برخی از خواننده های نسل جدید خوب است اما به طور قطع هیچکدام از نسل جدیدی ها، شعر و ترانه را نمی شناسند

شنبه 16 دی 1396 - 14:03

محشر☝✌??❤❤❤

شنبه 16 دی 1396 - 14:53

پایدار باشید

شنبه 16 دی 1396 - 14:53

علیرضا استاد کامل

شنبه 16 دی 1396 - 14:53

هنرمند واقعی ، وابسته به زمان نیست و تاریخ انقضا نداره. تمام نشدنیه❤?❤

شنبه 16 دی 1396 - 14:53

بهتر از علیرضا عصار مگه داریم

شنبه 16 دی 1396 - 14:53

در هنرمند بودن آقای عصار شکی نیست اما باز بودن یقه و دیده شدن بدن ایشان سنخیتی با هنر ایشان ندارد. اگر آراسته تر لباس بپوشند بهتر است

شنبه 16 دی 1396 - 16:50

حماسه آوازن ایشون

یکشنبه 17 دی 1396 - 09:06

دمت گرم مرد بزرگ

یکشنبه 17 دی 1396 - 09:06

کنسرتش رفتم عالیه

یکشنبه 17 دی 1396 - 09:06

استاد عصار عزیز بینظیرترین صدای زیبای حماسی کشور و در کنار مردم و سکوت پرمعنا با کمال احترام‌ اقای حامد بهداد رو در جایگاهی نمیبینم که در کنار عصار عزیزم عکس بگیرند

یکشنبه 17 دی 1396 - 17:47

علیرضا عصار عالیه
از خواننده های هم نسل او فقط یک اسم باقی مونده
اما او نه تنها هنوز با قدرت ادامه میدهد بلکه با آلبوم جدید مخاطبان جدیدی رو هدف قرار داده و من به شخصی دیدم که جوانهای دهه هفتادی هم این آلبوم رو دوست داشتند

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بیست سال بعد... علیرضا عصار | موسیقی ما