برنامه یاد بعضی نفرات
 
در پنجمین روز از جشنواره چه می‌گذرد؟‌
نوازندگانِ زنِ آلمانی در فرهنگ‌سرای نیاوران می‌نوازند
موسیقی ما- پنجمین روز از برگزاری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در حالی برگزار می‌شود که کوارتت «کِلنکه» از آلمان  با حضور چهار نوازنده‌ی زن روی صحنه می‌رود. از آن طرف امشب در بخش پاپ زانیار خسروی و سینا شعبانخانی با مخاطبانشان دیدار می‌کنند.

در تالار وحدت، ساعت ۱۸:۳۰: ارکستر «آیسو» ایران و اتریش و در ساعت ۲۱:۳۰: ارکستر «مهر» به رهبری ناصر ایزدی به اجرای برنامه می‌پردازد. در تالار رودکی ساعت ۱۸:۳۰: گروه کر فیلارمونیک ایران به رهبری علیرضا شفقی نژاد و ساعت ۲۱:۳۰: گروه «امیر جاهد» به سرپرستی بهرام ساعد و علی یاری پور روی صحنه می‌روند.

در برج آزادی نیز ساعت ۱۸:۳۰: گروه «نیمه» به سرپرستی امیر شکاری از بوشهر و  ساعت ۲۱:۳۰: گروه «عاشیق لار» از منطقه آذربایجان. این در حالی است که در فرهنگسرای نیاوران ساعت ۱۸:۳۰: کوارتت «کِلنکه» از آلمان  و ساعت ۲۱:۳۰: دو نوازی هادی منتظری و مسعود حبیبی انجام می‌شود؛ همچنین سالن همایش ایرانیان در ساعت ۱۹: زانیار خسروی و در ساعت ۲۱ سینا شعبانخانی حضور دارند.

سی و سومین جشنواره موسیقی فجر تا روز شنبه ۳۰ دی به مدیریت حمیدرضا نوربخش توسط دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی ایران برگزار می شود.
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1396 - 12:11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نوازندگانِ زنِ آلمانی در فرهنگ‌سرای نیاوران می‌نوازند | موسیقی ما