برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از همکاری با «سجاد افشاریان» در عرصه تئاتر
«نیکان ابراهیمی» آهنگساز فیلم سینمایی «زنبور کارگر» شد
موسیقی ما - «نیکان ابراهیمی» آهنگساز فیلم­ سینمایی «زنبور کارگر» شد. این آهنگساز درباره جدیدترین فعالیت­های خود اعلام کرد:« این روزها مشغول تجربه فضاهای جدیدی هستم که عمده آن معطوف به ساخت آثار موسیقایی همراه با تصویر است. در این راستا به تازگی کار آهنگسازی فیلم سینمایی «زنبور کارگر» به نویسندگی سعید نعمت‌الله و کارگردانی افشین صادقی را آغاز کردم. در این فیلم حمید فرخ‌نژاد، سعید آقاخانی و پگاه آهنگرانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

نیکان درباره حضورش در عرصه تئاتر هم گفت:« همزمان با ساخت موسیقی این فیلم برای سجاد افشاریان هم موسیقی نمایش «هرکسی یا روز می‌میرد یا شب، من شبانه‌روز» را ساختم. این نمایش از شهریورماه در مجموعه تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته و خوشبختانه با استقبال مخاطبان نیز مواجه شده است.»

این آهنگساز و تنظیم­کننده در ادامه اعلام کرد:«طی سال‌های گذشته با خوانندگانی چون رضا صادقی و قاسم افشار همکاری‌های مستمری داشتم که خوشبختانه این همکاری برای ما نتایج خوبی را به همراه داشته است. البته در این راستا در حال ساخت موسیقی برای چند خواننده جوان هم هستم که به تازگی در عرصه‌های حرفه‌ای موسیقی حضور پیدا کرده‌اند. البته نحوه همکاری من با این هنرمندان در قالبی است که طی روزهای آینده به صورت جزیی‌تر اطلاع رسانی می‌شود.»
منبع: 
مهر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 - 11:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «نیکان ابراهیمی» آهنگساز فیلم سینمایی «زنبور کارگر» شد | موسیقی ما