برنامه یاد بعضی نفرات
 
نام پنج موزیسین ایرانی در فهرست برگزیدگان Global Music Awards
«عبدالحسین مختاباد» ​نشان طلای جایزه جهانی موسیقی را کسب کرد
موسیقی ما - «سید عبدالحسین مختاباد»، خواننده و‌آهنگساز ایرانی، نشان طلای رقابت‌های ۲۰۲۰ جایزه موزیک جهانی را برای اثر «از شرم در حجاب»، به دست آورد. این نخستین بار است که یک ایرانی در این رقابت‌ها جایزه طلایی می‌گیرد.
 
همچنین از ایران «سینا علم» برای نوازندگی در آلبوم «کمانه‌رو» و «احمد میرمعصومی» برای آهنگسازی آلبوم «نوازش لحظه‌ها» در جمع صد نفری قرار دارند که نشان نقره دریافت کردند. همچنین «حامد حافظی» برای تکنوازی سنتور در آلبوم «از برگ‌ها» و «شاهین یوسف‌زمانی» برای آهنگسازی قطعه «صبح»، در میان ۵۰ نفری قرار دارند که نشان برنز گرفته‌اند.

سایت جایزه جهانی موسیقی ضمن اعلام تمامی برندگان سال ۲۰۲۰ روی خروجی خود، نام و تصویر عبدالحسین مختاباد را نیز در میان نه برنده اصلی جایزه طلایی قرار داده است. تصنیف «از شرم در حجابم» روی شعری از حافظ با آهنگسازی و خوانندگی مختاباد در آلبوم «سایه دوست» منتشر شده بود. در میان برندگان نشان طلای این رقابت‌ها، موزیسین‌هایی از کشورهای آلمان، ‌آمریکا، صربستان، ایتالیا، انگلیس و چین نیز قرار دارند.

جایزه جهانی موسیقی از سال ۲۰۱۱ تاسیس شده و هر ساله به نه نفر نشان طلا، به صد نفر نشان نقره و به ۵۰ نفر نشان برنز اعطا می‌کند و در طی همین مدت کوتاه توانست خود را به عنوان نهادی معتبر و بین‌المللی برای معرفی موزیسین‌های مستقل بشناساند.

سال گذشته «مسعود رضایی» جایزه نقره‌ای این رقابت‌ها را از آن خود کرده بود.
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردین 1399 - 10:50

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 27 فروردین 1399 - 09:21

باعث افتخار است درخشش بی نظیر آثار موسیقی اصیل ایران در عرصه جهانی و مایه ی تاسف و حسرت برای مظلومیت و مهجور بودن ان در داخل جامعه خودمان!

چهارشنبه 27 فروردین 1399 - 11:28

درود جالبه آثار این هنرمندان که در موسیقی اصیل فعالیت می کنند از صدا و سیمای میلی پخش نمیشه اما هر چی آثار سخیف و خوانندگان مبتذل و جلف رو میارند به عنوان موسیقی به خورد مردم میدند باعث تاسفه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «عبدالحسین مختاباد» ​نشان طلای جایزه جهانی موسیقی را کسب کرد | موسیقی ما