برنامه یاد بعضی نفرات
 
در سالِ جاری میلادی
«متالیکا» یازدهمین آلبوم خود را منتشر می‌کند
موسیقی ما- گروه موسیقی «متالیکا»، یازدهمین آلبوم استودیویی خود را که در دوران قرنطینه ضبط کرده بود، در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌کند. این خبر را «جیمز هتفیلد» (یکی از اعضای این گروه) اعلام کرد.

خواننده و گیتاریست متالیکا در این باره گفته است: «به خاطر شرایط کرونا و احساس بی تابی ناشی از آن و در عین حال احساس خلاقیت و در کنار اعضای گروه بودن، شروع به همکاری با یکدیگر کردیم و یک سری آثار جدید ساختیم. در همکاری‌هایی که از راه دور با هم داشتیم حدود ۱۰ قطعه نوشتیم و در نهایت به هم ملحق شدیم.»

همچنین «لارس اولریش» (درامر گروه متالیکا) در مورد روال ضبط قطعات جدید گفت: «داریم به جلو حرکت می‌کنیم؛ ولی نبودن در کنار هم باعث شده تا کار اندکی سخت پیش برود. در واقع بهتر است بگویم که پروسه ضبط کار جدید، خیلی خیلی آرام در حال پیشروی است.»

«متصل… به خودتخریبی» نام آخرین آلبوم استودیویی متالیکا است که در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ منتشر شد. متالیکا یک گروه موسیقی هوی متال آمریکایی است که در سال ۱۹۸۱ در شهر لس آنجلس فعالیت خود را آغاز کرد و سپس در سال ۱۹۸۱ اوّلین آلبومش با نام همه‌شان را بکش منتشر شد. متالیکا تاکنون ۱۰ آلبوم استودیویی، ۳ آلبوم زنده، ۲۴ نماهنگ و ۴۵ تک‌ آهنگ منتشر کرده‌است. این گروه ۹ بار برنده جایزه گرمی شده‌است و این به نوبه خود یک رکورد محسوب می‌شود.
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 14:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «متالیکا» یازدهمین آلبوم خود را منتشر می‌کند | موسیقی ما