برنامه یاد بعضی نفرات
 
بعد از اطلاع‌رسانی خانه‌ی موسیقی
پایگاه واکسیناسیون در خانه موسیقی ایجاد می‌شود
موسیقی ما- خانه موسیقی در رابطه با خبر منتشر شده در یکی از رسانه‌ها با عنوان «آغاز واکسیناسیون هنرمندان در خانه موسیقی» توضیحاتی ارائه کرد.

روز گذشته در یکی از رسانه‌ها خبری با عنوان «آغاز واکسیناسیون هنرمندان در خانه موسیقی» منتشر شد که متاسفانه بدون دقت لازم و ناقص تهیه و تنظیم شده بود و ضرورت دارد تا روابط عمومی خانه موسیقی در جهت شفاف‌سازی اذهان هنرمندان توضیحاتی را ارائه کند.
 
خبر مزبور از قول یکی از اعضای خانه موسیقی (تحت عنوان معاون اسبق) با تعجیل و با اطلاعات غلط منتشر شد که موجب سردرگمی برخی اعضای خانه و مراجعه نا بهنگام آن‌ها برای واکسیناسیون به محل خانه موسیقی شد.
 
لازم به توضیح است که از ابتدای واکسیناسیون عمومی خانه موسیقی مجدانه پیگیر واکسیناسیون اعضای خانه بود که خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر این امر محقق شد و بسیاری از اعضای خانه‌های هنر با هماهنگی واکسینه شدند و هم اینک دارندگان هنر کارت می‌توانند به پایگاه‌های واکسیناسیون مراجعه کنند.
 
از آنجایی که برخی از اعضای خانه عضو صندوق اعتباری هنر نیستند و هنرکارت دریافت نکرده‌اند طی مذاکراتی با وزارت بهداشت مقرر شد پایگاه واکسیناسیون در خانه موسیقی ایجاد شود که اعضا با اخذ نوبت و در روزها و ساعات معین برای واکسینه شدن مراجعه نمایند.
 
در این خصوص و به منظور ایجاد محیطی امن و با آرامش جهت پذیرایی اهالی موسیقی در محل خانه نیاز به تمهیداتی از جمله ثبت نام و مدیریت زمان برای دعوت از هنرمندان بود و لذا به‌زودی سامانه‌ای از طریق سایت و کانال‌های ارتباطی رسمی خانه موسیقی اعلام و خبر آغاز واکسیناسیون در سایت خانه منتشر خواهد شد.
 
روابط عمومی خانه موسیقی از همه اعضای محترم خانه و اصحاب رسانه انتظار دارد در این خصوص تنها اخبار سایت رسمی این نهاد را ملاک قرار دهند.
 
 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 15:57

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پایگاه واکسیناسیون در خانه موسیقی ایجاد می‌شود | موسیقی ما