برنامه یاد بعضی نفرات
 
با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده و ارتقای سلیقه‌ی شنیداری مخاطبان
فراخوان بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد
موسیقی ما- فراخوان بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به صورت باکلام و بی‌کلام در بخش‌های موسیقی (دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی، تلفیقی، پاپ، معاصر و ارکسترال ایران، کودک) و ناشر برگزیده، منتشر شد.
 
فراخوان بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر بر اساس آیین نامه جشنواره با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده اهالی موسیقی ایران، اعتلای هنر موسیقی و ارتقای سلیقه شنیداری مخاطبان، صیانت از هویت ملی مبتنی بر آموزه های دینی و ایرانی، تقویت و حمایت از هنر خلاق و همچنین شناسایی، تبیین چهارچوب ها و استانداردهای کیفی گونه های مختلف موسیقی تهیه و تنظیم شده است.
 
صاحبان آثار از پانزدهم آبان ماه می توانند آلبوم های صوتی که دارای مجوز از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای رسمی بوده و در بازه زمانی اول مهرماه ۱۳۹۸ تا اول مهرماه ۱۴۰۰ به صورت فیزیکی یا دیجیتال منتشر شده است را تا پایان وقت چهارشنبه اول دی ماه  ۱۴۰۰ بر اساس اعلام فراخوان و با مراجعه به سایت جشنواره  مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.
 
سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ در بخش های رقابتی (جایزه باربد) و غیر رقابتی برگزار می شود؛ جایزه ترانه، جایزه موسیقی، رسانه و نشست های پژوهشی برنامه های دیگر این دوره از جشنواره اعلام شده است.
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 13:05

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فراخوان بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد | موسیقی ما