برنامه یاد بعضی نفرات
 
وزیر امور خارجه به تماشای کنسرت ارکستر سمفونیک نشست
امیر عبداللهیان: حضورم در این کنسرت به نوعی پشتیبانی از هنرمندان این عرصه است
موسیقی ما- «حسین امیرعبداللهیان» (وزیر امور خارجه) در سومین شب از سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر با حضور در تالار وحدت تهران به تماشای کنسرت ارکستر سمفونیک تهران نشست و پس از پایان کنسرت با اهدای دسته گلی به «عرفان وکیلی» (رهبر ارکستر) از او و نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران تقدیر کرد.

«امیر عبداللهیان» در جمع خبرنگاران ضمن تبریک جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: «از تمامی  اعضای ارکستر سمفونیک تهران تشکر می‌کنم که اجرایی بسیار خوب را پیش روی مخاطبان قرار دادند. البته امروز مطلع شدم که جناب آقای نصیر حیدریان رهبر ارکستر کنسرت امشب به کرونا مبتلا شدند و یکی از جوان‌ترین اعضای گروه رهبری این کنسرت را به عهده گرفت. از اعضای ارکستر سمفونیک تهران برای اجرای باکیفیت کنسرتی که امشب در تالار وحدت به صحنه رفت، تشکر می‌کنم.»
 
 
وی در پاسخ به خبرنگار مهر مبنی بر دلیل حضور در این رویداد علی‌رغم مشغله فراوان، گفت: «امشب شاهد اجرای بسیار هماهنگی بودیم که به اعتقاد بنده دربرگیرنده اجرای آثار با کیفیتی بود که من به شخصه از این برنامه لذت بردم. طبعاً موسیقی در دنیای هنر جایگاه ویژه خود را دارد و من هم در زندگی‌ام به موسیقی علاقه مند هستم و حضورم در کنسرت امشب ارکستر سمفونیک تهران در جشنواره موسیقی فجر به نوعی اعلام حمایت و پشتیبانی از هنرمندان این عرصه است و برای همه فعالان این عرصه آرزوی موفقیت می‌کنم.»
 
 
 
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به پرسش دیگری پیرامون نحوه همکاری وزارت امور خارجه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه موسیقی اعلام کرد: «طبق صحبت‌ها و توافقاتی که با آقای افضلی مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی انجام گرفتریا، امیدواریم بتوانیم در اسفندماه سال جاری اجرای مشترکی با حضور هنرمندان ایرانی و تعدادی از هنرمندان خارجی برگزار کنیم. طبیعتاً این اتفاق هم در آستانه سال جدید در تالار وحدت خواهد افتاد.»
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400 - 12:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امیر عبداللهیان: حضورم در این کنسرت به نوعی پشتیبانی از هنرمندان این عرصه است | موسیقی ما