برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرایی خاطره انگیز در سیستان و بلوچستان رقم خورد؛
آغاز حرکت قطار عاشقانه‌های «بنیامین» از «زاهدان»
موسیقی ما - کنسرت بزرگ بنیامین بهادری در سیستان و بلوچستان برگزار شد. به گزارش موسیقی ما بنیامین با اجرا در زاهدان تور کنسرت‌هایش در زمستان ۹۳ را آغاز کرد.
 
کنسرت این خواننده و گروه «بنیامین موزیک» به همت شرکت فرهنگی هنری «ماهو» به تهیه کنندگی «کامبیز طاهری» در ۷ و ۸ دی ماه 1393 در سالن بزرگ چند منظوره استانداری شهرستان زاهدان برگزار شد و طی دو شب نزدیک به 4000 نفر به تماشای اجرای بنیامین و گروهش نشستند و عاشقانه هایش را با وی خواندند.
 
بنيامين در این کنسرت مجموعه ای از محبوبترین قطعاتش را از آلبوم های «85»، «88» و «93» و تک آهنگ های منتشر شده را اجرا کرد. او این بار کنداکتور متفاوتی برای اجرا در نظرگرفته بود که به گفته ی وی از این پس در همه ی برنامه هایی که بیش از یک شب باشند، اجرا خواهد شد. این کنداکتور شامل تعدادی قطعه مشترک برای هر دو شب اجرا و تعدادی قطعه مختص هر شب می‌بود که البته حین اجرا بنا به درخواست حضار، تغییراتی در آن به وجود آمد و در واقع بنیامین برنامه را مطابق سلیقه ی حضار پیش برد.
 
بنیامین که گویی از استقبال مردم سیستان و بلوچستان غافلگیر شده بود، در طی برنامه بارها شور و انرژی زاهدانی‌ها را ستود و از حضور در سیستان و بلوچستان و اجرا برای مردم این استان ابراز خشنودی و رضایت کرد و نظم و نحوه ی برخورد زاهدانی‌ها را مثال زدنی دانست.
 
این هنرمند در آغاز برنامه اش با اشاره به تعطیلی دو ماهه ی کنسرتها گفت: «هر گاه که پس از مدتی طولانی روی استیج می روم، برایم مانند این است که قرار است برای اولین بار اجرا کنم. امروز هم به همان اندازه هیجان دارم و این کنسرت برایم اهمیت بالایی دارد».
 
وی در بخشی از برنامه گفت: «هرگز روی استیج چیزی جز عقیده ی قلبی ام نگفته ام و این بار هم قسم می‌خورم که اینطور است. شما واقعاً جزو تاپ ترین‌های ایران هستید. تکلیف این کنسرت از همان دو آهنگ اول مشخص شد. واقعاً از شما ممنونم».
 
از نکات جالب توجه این برنامه، اجرا ی قطعاتی ویژه به یاد دو هنرمند فقید که اخیراً به دیار باقی شتافته اند بود.بنیامين که معمولاً در کنسرتهایش بلافاصله پس از خواندن «پرسه» قطعه ای قدیمی مانند «الهه ی ناز» را می خواند در شب اول کنسرتش در زاهدان قطعه ی «گله» از زنده یاد مرتضی احمدی را خواند که با استقبال و همخوانی مردم همراه شد.
 
- گله از چرخ ستمگر بکنم یا نکنم؟
- می‌خوای بکن، می‌خوای نکن
- شکوه از بخت بد اختر بکنم یا نکنم؟
- می‌خوای بکن، می‌خوای نکن
- ترک دلداده و دلبر بکنم یا نکنم؟
- می‌خوای بکن، می‌خوای نکن
- گریه‌ها در غم او سر بکنم یا نکنم؟
- می‌خوای بکن، می‌خوای نکن...
 
در شب دوم برنامه نیز بنیامین برای این قسمت قطعه «یکی هست» از زنده یاد «مرتضی پاشایی»  را انتخاب کرد. با خواندن این قطعه و نقش بستن تصویر مرتضی روی نمایشگر، سالن به مرز انفجار رسید و لحظاتی حزن انگیز اما به یاد ماندنی رقم خورد. در این لحظات بنیامین از مردم خواست با نور موبایل‌هایشان فضای سالن را شاعرانه کنند. این دقایق، از زیباترین لحظات کنسرت بود.
 
هنگام اجرای قطعه «عاشق شدم»، جایی که ملودی ویولن نواخته می‌شد، تصاویر نوازندگی ویولن این قطعه توسط زنده یاد «نیما وارسته» روی LED نقش بست و تشویق حضار را در پی داشت.
 
«امنیت و آسایشی که در این دو شب داشتیم، در هیچ کجای دیگر نداشتیم» بنیامین با گفتن این جمله، با همراهی گروهش به تشویق مردم پرداخت و از آنها قدردانی کرد.
 
اجرای احساسی همراه با اکت های منحصر به فرد بنیامین حین اجرا، از نکات بارز این برنامه بود.
 
علی منصوری (نوازنده کیبورد و رهبر ارکستر)، علیرضا میرآقا (ترومپت و پرکاشن)، آرش سعیدی (گیتار بیس)، استیو آوانسیان (درامز)، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، محمد موجرلو (گیتار آکوستیک و همخوان)، سلیم احمدی (مدیر برنامه گروه) و مسعود داعی (مسئول اجرایی گروه)، اعضای گروه بنیامین موزیک را در این کنسرت تشکیل می دادند.
 
تنظیم قطعات در این کنسرت با تغییراتی نسبت به قبل همراه بود.
 
«هفته عشق»،«خاطره‌ها»، «عاشق شدم»، «تنگ غروب»، «شناسنامه»، «کجای دنیای»، «آهای تو»، «لیلی درپاییز»، «مدار»، «عشق داغ من»، «عشق احساسه»، «مدلی پاییزی»و «پرسه»،قطعات مشترک هر دو شب بودند. در شب اول قطعات «لکنت»، «آخ عزیزم»، «بوی عیدی»، «جادوگرگیسو»، «آشوب»، «عشق در روز قیامت»،«چندمترمکعب عشق»و قطعه ای به یاد «مرتضی احمدی» و در دومین شب برنامه (8 دیماه) نیزقطعات «آدمآهنی»، «زندگیتوعاشقیتو»، «قهوه»، «یه خونه»، «تموم اینشهر»، «اصلاًصداشکردی»، «محدودیت»وقطعه ای به یاد «مرتضی پاشایی» اجراشدند.
 
آرمان مهربان (امور اجرایی)، ایمان خراشادی‌زاده (امور هماهنگی)، احمد پورگمرکی (واحد فنی) و امیر گلستانه (واحد طراحی) از جمله عوامل برگزاری این کنسرت بودند.
 
در ادامه، عکس ها و کلیپ سفرنامه زاهدان که توسط «سعید عبداللهی» تهیه و کارگردانی شده را به طور اختصاصی از سایت «موسیقی ما» مشاهده کنید.

> دانلود کلیپ با کیفیت بالا
کنسرت زاهدان
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1393 - 09:04

دیدگاه‌ها

سه شنبه 16 دی 1393 - 19:55

واقعا جا داره تشکر کنم از سایت موزیک ما بابت پوشش این کنسرت در شهری مثل زاهدان
همچنین از آقای سعید عبداللهی عزیز که واقعا زحمت کشیدن و این عکسای زیبا رو ثبت کردن
واقعا کنسرت خیلی عالی ای بود
از بنیامین عزیز و گروهش هم از طرف تموم مردم زاهدان تشکر میکنم

سه شنبه 16 دی 1393 - 20:22

چه شبی بوده..

سه شنبه 16 دی 1393 - 20:51

بی نظیری. باشخصیت و با کلاس

سه شنبه 16 دی 1393 - 22:34

عکسا خیلی قشنگه دستتون درد نکنه دست بنیامین و گروهشم درد نکنه

سه شنبه 16 دی 1393 - 23:55

بنیامین مثل همیشه بی نظیر ظاهر شد؛دمش گرم

چهارشنبه 17 دی 1393 - 06:40

بين كسايي كه آهنگاي مرتضي پاشايي رو خوندن بنيامين از همه بهتر بود.بعدشم اجراي نگران مني توسط فرزاد فرزين

چهارشنبه 17 دی 1393 - 11:47

ازریی براش بیشتررفتنددمه بنیامین گرم

چهارشنبه 17 دی 1393 - 13:55

مثل همیشه بی نظیـــــــــــــر

چهارشنبه 17 دی 1393 - 18:01

اقاي عشق بهترين هستن ايشوووون و گروهشون افتخار مكنم ك طرفدار بنيامين عزيزهستم
خيلي ممنون براي اين عكس هاي زيبااااااااااااااا

پنجشنبه 18 دی 1393 - 01:59

ممنووووون از سايت موسيقي ما و ممنوووووووون از سعيد عبداللهي عزيز به خاطر اين البوم تصويري زيبا ، تصاوير به گونه اي طراحي شده كه همه كسايي مشاهده ميكنند ،گويي در كنسرت عاشقانه بنيامين حضور داشته اند ، ممنوووووون از بنيامين و سعيد عبداللهي عزيز .

پنجشنبه 18 دی 1393 - 17:30

عکس 51کین؟

جمعه 19 دی 1393 - 14:49

وقتی 4000 نفر با علاقه برای یک اجرا میرن حیف که مسئولین این رو نادیده بگیرن
به امید روزی که اگه همت کنن خیلی دور نیست که همه ی شهرهای بزرگ صاحب سالن های استاندارد بشن
عکسها به معنی واقعی کلمه عااااااااااااااااااااااااالی بودند
مرسی مرسی

جمعه 8 اسفند 1393 - 21:15

شب فوق العاده ای بود.
خیلی خوش گذشت.
ممنون.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آغاز حرکت قطار عاشقانه‌های «بنیامین» از «زاهدان» | موسیقی ما