برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور هنرمندان مطرح موسیقی پاپ
اولین اثر «توحید» خواننده‌ای با ملیت ایرانی-هندی منتشر شد
موسیقی ما – اولین تک‌آهنگ خواننده‌ای با ملیت ایرانی – هندی منتشر شد. این خواننده جوان «توحید» نام دارد و اولین اثر خود را با همراهی چهره‌های مطرح موسیقی تولید کرده است. این آهنگ «خودت شادهی» نام دارد و ترانه آن توسط «نسیم کیانی» سروده شده و موسیقی هم از ساخته‌های «رامین عبداللهی» است. «فرشید ادهمی» و «آرمین قیطاسی» هم نوازندگان گیتار و کوعنا در این کار هستند. پروژه تولید قطعات «توحید» با مدیریت هنری «حسین غیاثی» و تهیه‌کنندگی «مهدی کریم‌دادی»  انجام می‌شود. برای اطلاع از جزئیات آثار این خواننده به سراغ مدیر هنری پروژه‌های او رفتیم و حسین غیاثی توضیحاتی را در این زمینه مطرح کرد.

این ترانه‌سرا درباره همکاری با خواننده‌ای از استان کرمان گفت:«قرار است در ابتدای هر ماه قطعه‌ای با صدای خواننده جوان و هنرمند «توحید» منتشر شود و «خودت شاهدی» اولین اثر از این پروژه است. «توحید» ملیتی ایرانی – هندی دارد و فارغ‌التحصیل رشته موسیقی دانشگاه هنر تهران است. او به خوبی با موسیقی آشنایی دارد و به مدت هفت سال رهبری گروه «آوای مهر» را در «کرمان» به عهده داشت و به عنوان مدرس پیانو در آموزشگاه‌های معتبر کرمان فعالیت می‌کند. به تمام این دلایل من مدیریت هنری کارهایش را به عهده گرفتم و با اینکه خودش رتبه برتر آهنگسازی کشوری را در جشنواره موسیقی همدان در سال گذشته کسب کرده بود، بخش آهنگسازی را به دوستان کاربلد و باتجربه و صاحب‌نام سپردیم.»

او سپس هنرمندانی که در آلبوم توحید حضور دارند را معرفی کرد:«دوستان هنرمندی مـثل «مهرداد نصرتی»، «هومن نامداری»، «کوشان حداد»، «آرش پاکزاد»، «نسیم کیانی» و «امیرحسین فیضی» در این آلبوم در کنار من حضور دارند. در  موسیقی این قطعات هم سهم بسیار زیادی را «رامین عبدالهی» به عهده دارد که به نظرم یکی از پدیده های جوان موسیقی پاپ است. در بخش رسانه علاوه بر دوستان «موسیقی ما» که حامی جوان‌های با استعداد دور از پایتخت هستند، مجله هنری «ژوان» به عنوان کمک بسیار بزرگی در کنار من هستند و «زاور کمپانی» که یک تیم بسیار جوان و فوق‌العاده حرفه‌ای  در زمینه تصویر و طراحی هستند تا آخر پروژه با ما خواهند بود. جناب «مهدی کریمدادی» به عنوان تهیه‌کننده با انگیزه حمایت از موسیقی و هنر توحید سهم بسیار زیادی در پیشرفت این پروژه داشتند و دوستان ارزشمند و صاحب‌نام  دیگری هم در ادامه راه به ما در تولید آثار اضافه خواهند شد.»

حسین غیاثی نهایتاً درباره پروژه آثار توحید اعلام کرد:«اول هر ماه یک قطعه از این مجموعه منتشر خواهد شد و در پایان هر سال کارهای تولید شده به اضافه چند قطعه جدید به شکل آلبوم وارد بازار می شود. امیدوارم تلاش ما مورد پسند و توجه دوستان قرار بگیرد و هر ماه کاری بهتر از ماه گذشته را به علاقه‌مندان موسیقی ارائه کنیم.»

این ترانه‌سرا چندی پیش اعلام کرده بود که قرار است با هنرمندان جوانی که در سایر استان‌ها هستند و خیلی معروف نیستند همکاری‌هایی داشته باشد و در این زمینه هم گفت:«کاری در آن راستا با یکی از شاگردهای توحید «حامد روحانی» جوان بود انجام دادیم. در واقع در آن زمینه، توحید کسی بود که شاگردهای مستعدش را به من معرفی کرد و حامد روحانی یکی از آن عزیزان بود که معرفی شد. توحید هم با تمام قابلیت‌ها و مطرح‌بودنش در کرمان به هر حال از پایتخت دور بود. من در این راستا به چند نفر از بچه‌های کرمان و شیراز در حد توانم در زمینه ترانه و معرفی دوستان آهنگساز کمک کردم و دوست دارم اگر زمان اجازه دهد این حرکت را ادامه دهم. توحید به هرحال بسیار متفاوت و یک خواننده توانا و نوازنده حرفه‌ای است.»

قطعه «خودت شاهدی» با صدای «توحید» را از اینجا بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تیر 1395 - 19:31

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین اثر «توحید» خواننده‌ای با ملیت ایرانی-هندی منتشر شد | موسیقی ما