برنامه یاد بعضی نفرات
 
چاووش اجرا خواهد شد
در بخش ویژه سی امین سالگرد انقلاب اسلامی جشنواره؛
چاووش اجرا خواهد شد
موسیقی ما- «محمدرضا لطفي»، چاووش را در بخش ويژه سي‌امين سال انقلاب اسلامي در بيست و چهارمين جشنواره موسيقي فجر اجرا مي‌كند.
بنا بر اين گزارش، اين نوازنده كه براي اولين بار در جشنواره موسيقي فجر اجرايي خواهد داشت، در بخش ويژه اين دوره كه به مناسبت سي‌امين سال انقلاب اسلامي به جشنواره اضافه شده، چاووش را اجرا خواهد كرد.
بنابراین گزارش، از آنجايي كه در بخش ويژه جشنواره آثار ماندگار دهه اول انقلاب اجرا خواهد شد، لطفي نيز اجراي چاووش را براي اين جشنواره انتخاب كرده است.
بخش ويژه بيست و چهارمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر از 19 تا 25 آذر در تالار بزرگ كشور برگزار مي‌شود.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1387 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:33

آقايان [...] من همان خبرنگاري بودم كه نوشتم چاووش قطعه نيست كه اجرا كنند واما شما ابلهان آن را نياورديد. ديگر براي شما هيچ كامنتي نمي گذارم تا در درد ناداني و بيخبري خود بمانيد و سايتان هم خبرهاي ناقص تري را كه ديگر خبرنگاران ناشي بلغور مي كنند را انعكاس دهد.موسیقی ما: دوست عزیز، بعضی از اخبار این سایت اختصاصی نیست و در این مواقع ما نام منبع را پایین مطلب می آوریم، اگر اشتباهی در خبر مورد نظرتان به چشم تان آمده، مشکل از اصل منبع ذکر شده آن است. توقع این که ما بر تمام وقایع و اخبار عرصه موسیقی آگاهی کامل داشته باشیم تا جزئیات ریز این چنینی از زیر چشم مان هم در نرود، کمی بی انصافی است. شما که ادعا می کنید خبرنگارید و هم کارمان هستید که باید درک مان کنید. شعار همیشگی خبرنگاران هیچ موقع از یادتان نرود؛ سرعت زیاد به همراه حداقل اشتباه. بازهم اگر کم کاری ای داشته ایم شما به بزرگواری تان ببخشید.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چاووش اجرا خواهد شد | موسیقی ما