برنامه یاد بعضی نفرات
 
موسيقي بوشهری در نمايشگاه اکسپوی 2010 شانگهای طنين انداز شد
با استقبال خوب علاقه مندان موسیقی محلی؛
موسيقي بوشهری در نمايشگاه اکسپوی 2010 شانگهای طنين انداز شد
موسیقی ما - گروه بين المللي موسيقي " ليان " بوشهر به عنوان نخستين گروه موسيقي محلي از کشورمان در اکسپوي شانگهاي با اجراي برنامه هاي متنوع در سالن جمهوري اسلامي ايران در اين نمايشگاه ، موجب تحسين بازديدکنندگان شده است.

گروه موسيقي " ليان " که از حدود دوهفته قبل در شانگهاي بسر مي برد در اين مدت به اجراي موسيقي بوشهري در محل نمايشگاه اکسپوي 2010 شانگهاي پرداخته است.

آهنگ محلي و شاد گروه موسيقي ليان ، رونق و جذابيت غرفه ايران در نمايشگاه اکسپوي شانگهاي را دوچندان کرده است و بسياري از بازديدکنندگان و علاقه مندان به موسيقي ايراني ، هنرمندان کشورمان را تحسين مي کنند.

" محسن شريفيان " مدير گروه بين المللي موسيقي ليان بوشهر امروز ( چهارشنبه )  گفت: گروه ليان نخستين گروه موسيقي ايراني است که به شانگهاي سفر کرده است.

براساس برنامه ريزي هاي انجام شده قرار است در مدت شش ماه برگزاري نمايشگاه اکسپو در شانگهاي چندين گروه موسيقي محلي از نواحي مختلف کشورمان براي اجراي موسيقي به شانگهاي سفر کند.

اين گروه در سال 2008 و به مناسبت برگزاري بازيهاي المپيک ، در شهر پکن برنامه هاي متنوعي را اجرا کرد که مورد استقبال مردم چين قرار گرفت.

شريفيان گفت: هدف ما در اجراي موسيقي در اکسپوي شانگهاي ، تاکيد بر موسيقي بدون کلام و آوايي و نيز ارايه رقص هاي آييني بوشهر است.

گزارش خبرنگار ايرنا از نمايشگاه اکسپوي شانگهاي حاکيست برخي از کشورهاي عربي با اجراي زنده موسيقي ، توجه بازديدکنندگان را به خود جلب مي کنند.
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 خرداد 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:40

پس بگو آبرومونو بردند

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسيقي بوشهری در نمايشگاه اکسپوی 2010 شانگهای طنين انداز شد | موسیقی ما